deponun alt kısmında benzin sızıntısı oldugunu gördüm... kablolar filan hep benzin içerisindeydi... durdugu yerde herhangi bir ıslaklık yoktu... sanırım haraket halindeyken oluşan bir durum bu... sizce neden olabilir?
deponun alt kısmında benzin sızıntısı oldugunu gördüm... kablolar filan hep benzin içerisindeydi... durdugu yerde herhangi bir ıslaklık yoktu... sanırım haraket halindeyken oluşan bir durum bu... sizce neden olabilir?
[B]durmak yok... yola devam.....
[/B]
[COLOR="Red"][B][I]selam dünyalı ben dostum......::sapka::::151::[/I][/B][/COLOR]
motorunun modelini yazarmısın
Çağla abla bazi motorlarin depo çıkışlari plastik borudan olusmakta, bazilari gibi sargili veya celikten değil, benzinin eritici özelligi vardir, ( tiner gibi ) uzun süre motoru kullanmadiysan eger boru üzerindeki benzin kalintilari depo cikisindaki boruya zarar vermis olabilir. 7-8 sene once bi kinetix honda'm vardi, yaklaşık 5-6 ay kullanmamıştım, oradan biliyorum bende. ( tabi senin motorun depo cıkışındaki boru plastik ise.. )
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
fazla vaktim yok birazdan çıkıcam modelini yazmanı istedim çünkü bazı motorsikletlerin yakıt depo kapağı çevirmeli veya geçmeli ilk aklıma gelen benzin alırken pompayı deponun kapağına yerleştirip gittikleri için pompacılar ezilme yapıyor ordan olma itimali var 2. ihtimal ise bu çok kuvvetli bir ihtimal benzin deponun şaseyle birleştiği bölümü aşındırmış olabilir ve o bölümden akma yapabilir 2. ci seçenekse sorunun egzosculardan yardım alabilirsin oksijen kaynağıyla sorunu çözerler geçmiş olsun
senin motor modeli önemli ama 2 şey akla geliyor sarsıntıdan gevşemiş musluk filitre vs. giiiiiiiiiiiibi bir yerden sızan benzin veya titreşimden çatlamış bir baglantı iyice bi incelrersen benzinin sızıntı kaynagını görebilirsin hanımların koku duyusu görme duyusundan daha gelişmiştir kokuylada rahat bulabilirsin bulunca yazıver motorun modeliyle merak ettim
gecen benim başımada geldi jikle çekik bırakılmış onun ordan sızıyordu
Depoya oksijen kaynagimi olurmu hic oyle sey benzin buhari denen bir olay var oyle bir alev alirki depo. bummm
Motorun markasi modeli belli degil. Bunu tespit etmenin en basit yolu. Maskeleme bandi dedigimiz kagittan mamul koli bantlari vardir. Iz birakmazlar. Bunu suphelendigin yerlere yapistir ve motor ile bir iki tur at. Islanmanin ilk basladigi nokta benzini emmis ve belirgenlesmis olur. Bu sekilde cikis noktasini fark edersin. Cunku benzin asagi dogru hareket ettiginden bulman hayli guc.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Benzin deponuzu şayet fazla doldurmuş, motoru da yan ayak üzerine park etmiş iseniz mutlaka kaçırır. Çünkü her benzin deposu kapağı anahtar yuvasından hava alır. Dikkat ederek bakarsanız kapaktan sızdırma varsa depo üzerinde benzinin akış lekesini göreceksınız.
Fotoğrafını çekermisin,yok çekmem diyorsan benzin sistemi değişecek;karbüratör-yedek musluğu,benzin hortumları depo çıkış rekoru...
sadece motoru değiştir sen dememişsiniz nerdeyse vayt be
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)