Bencede O hızda tekerin patlaması zor bi ihtimal.
gidonu tutabildiğin kadar sıkı ve düz tut senı hayata bağlayacak tek şey o olacaktır
Eşhedü en lâââââ ilâhe illallaaaaaaah ve eşhedü...
3 kulhuvallahu 1 elham dördünüde okurum
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
lastiklerde YANAK varsa hapı yutarsın direk.Yanaklar çıkıp göbeğe dolaşır ve kolay kolay kopmazlar.BU DURUMDA ÖN LASTİK PATLARSA MÜMKÜN OLDUĞU KADAR ARKAYA YÜKLEN.ve ufak ufak arka fren yapmaya çalış... TABİ OZAMANA KADAR BEYNİN SAĞ KALIRSA.BİDE EĞER YOLUN KENARI TARLA İSE YADA EKİN var ise KENDİNİ ORAYA FIRLAT.(bizzat denenmiştir)
>>> Gençliğine Güvenip erken Derken ; Belki Elveda Bile diyemezsin GİDERKEN...!!!
Şimdi 80 90 geçme bizim bisikletçide vardı bir sıvı sibobun içinden koyuyordu lastiğe şiş soktu bişey olmadı lastiğe ama ilerde ne olacağı belli olmaz sen en iyisi Tublex lastik araştır
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
140 km/saat hızı yapabilmen için yol lazım tabi önce o hızda gidilecek bi yoldada lastigini patlatıcak bi cisim yada cisimler oldugunu sanmıyorum ki olsada imkansız gibi bişey yani lastigin patlaması lastiklerini düzenli olarak kontrol ettir yeter
tabi şöyle bi durumda var ecel geldiyse bahane cok olur motora binmek zaten başlı başına bi tehlike bide 140 km hız sen düşün artık
Abi ön lastiğin şamdeli ptlarsa hemen teker yap bak sana farklı bir cevap herkez dur diyor bende gaza bas diyorum ( şaka şaka sakın deneme )
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
yorum dedıgınız ısteAlıntı: otopsici
beykurt Nickli Üyeden Alıntı
kelimeyi şehadet
kesinlikle katılıyorum
ondan sonra senin bişey yapmana gerek yok kardeş seni direk benim yanıma getiriyolar (nickten anlarsın)
otopsici süpersin
Kardeş ben dıyorumkı kendını Öldüreceğine motorunu öldür o an yani yapman gereken şu gene düşme ihtimalin var ama kendındekı hasarı bu dediğimi yaparak en aza ındırebılırsın
şimdi 140 gidiyosun ve lastık patladı ilk önce sakın ol ve dengenı korumaya calış bırden frene sonuna kadar asılırsan motor savrulur 3 veya 4 üncü vitastesin ya da 5 farketmez
sık debriajı ve vitesi 1 e çek debriajı bırakma ama frene yavas yavas sonuna kadar sık
ve debriajı bırak motor ya pıstonu patlatır veya sılındır pıstonu kıtler oldugun yerde kazıklanır kalırsın gene takla atma ıhtımalın var ama bu dediğin hızını baya bi düşürür yanı
en azından sakat kalmazsın belki bir iki kırık çıkıkla kurtarırsın ama söyleyim motorun ölür
sen ölecene motor ölsün Arkadaşlar bu benım dediğim yöntem ÖLÜM riskini en aza indiren tek yöntemdirr.......
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:04 ----------
yani işin kısası debriajı sık ılk önce vitesi 1 düşür debriajı bırakmadan fren yavalıyabıldıgın kadar yavaşla baktın fren artık motor senı savuruyo bırak debrıajı ya pıston patlatır yada sılındır pıstonu kıtler oldugun yerde kazıklanıp kalırsın ama unutmayın motoru bütün gücünüzle tutun çünkü yıne savrulacaksınız......
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 ----------
BAŞKA ÇEŞİT KAZALARDA BAŞKA SORULARI OLANLAR OLURSA YARDIMCI OLABILIRIM.....
Deneyimli bir motorsıklet kullanıcısıyım çok kaza atlattım.....
ulan noluyo hop hişt eyvah vah güm pat
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
MOTOR Freni yap
Herkese kazasız belasız keyif dolu sürüşler ve yolculuklar dılıyorum.....
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)