Motor kanuni trex 125 motor 1 haftada bir statör yakıyor sebebi nedir bunun. 40tl statöre vermekten bıktım. Şimdiden teşekkürler.
Motor kanuni trex 125 motor 1 haftada bir statör yakıyor sebebi nedir bunun. 40tl statöre vermekten bıktım. Şimdiden teşekkürler.
Elektrik aksamında bi dengesizlik vardır belki ?
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
elektrik tesisatına baktır
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
Bu motorcu işgüzarlık yapıyor o zaman. Yok olduğu yer bozulmuştur falan filan. Elektrik tesisatına baktırayımda ne kadara patlar bize? Statör zaten 40tl.
Statör aküyü şarj ediyor diye biliyorum aküden geri tepme olupta acaba statörün sargılarını yakıyor olmasın.Aküden başla bence.Yani bir kısa devreden bahsediyorum.
Aküyü değiştirmi diyorsun yani? Daha bu kanıda olan varmı?
Konjektörünü göstert, dinamo(statör) ile konjektör arasında da bağlantıda problem olabilir.
kardeş bence nettesin zaten araştır statör konjektör dinamo nedir diye baya sonuç bulacaksın ona göre değerlendir elektrik işlerinden pek anlamam ama bu şekil yardım bulabilrisin bence
şase yapıyor olabilir kablolardan biri eridiyse bi yere teması olabilir birde saçma gelecek ama bi şekilde topraklama yap bakır tel ile motordan toprağa kablo at
konjektör,statör ve akü birbirine bağlı olduğundan birinde arıza olduğunda diğer parçalara iki misli yük biniyor. fazla yükü kaldıramayan parçada bir süre sonra arıza veriyor. Sen yenisi ile değiştirdiğinde de belli bir süre sonra arızayı tekrarlıyor. Tavsiyem iyi bir motor ustasına göster motorunu, konjektörün, statörün ve akünün değerlerini ellerindeki aletlerle tek tek ölçsünler ve normal değerlerin altında kalan parça (lar) değişikliğini yapsınlar , parçalarda arıza yok ise tesisatında sıkıntı var kaçak yada kısa devre yapıyor demektir o zamanda tesisatı araştırır arızalı kısmı değiştiriler. kendi görüşüm servisleri değil tavsiye edilen bir ustaya göster motorunu bir kere masraf yaparsın bir daha da uğraşmazsın.
Devler gibi eserler bırakmak için, karıncalar gibi çalışmak lazım.
statörün çevresinde dönen magneto yamuk olup statörü bozabiliyo statör aküyü şarj etmekle kalmaz bujiye ilk ateeşlemeyi yapar ve devam ettirir bende mondial 150cc motor var 3 kez stator değişti çin malı saten çabuk arızalanıyorr beyindende olabilir konjektördende statörde ince sarımlı taraf çok çabuk yanar dikkatli sarılmamışsa ki olağan şeyler olur
saygılar
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
Muhtemelen motor şarj etmiyodur, aküyü dolduruyodur senin tamirci atıyodur üstüne yeni statör, 1 hafta sonra şarj etmiyince diyodurki sana statör gitti gene
Adam gibi usta bul kardeşim kendine, bi statör bide konjektör bağlar sana sorunun çözülür..
GKN MOTORS
geçmiş olsun motoun devrelerinde sorun olduğunda yapar devrelerin toplandığı yeri kontrol et ilk olarak sonra motorun iç kısımlarında ön lambanın otarafa doğru gelen kalınca bir kablo destesi var onun içindeki kablolar aşınınca birbirine deyebilir sonrada kontak giriş ve çekışlarını kontrol ettir bunlar elektrikten anlıyorsan kendinde yapabilirsin akünün çıkışlarında kaçak olup olmadığınıda kontrol et geçmiş olsun
stator bozulursa yanı yanarsa motor kesınlıkle calısmaz tamırcı stator yanık dedıgı halde motor calısıyorsa tamıcıyı degıstır bendede stator arızası vardı ondan bılıyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)