Ya sen tam anlatamıyorsun..Yada biz anlamıyoruz..Bişey var..
Bu olayın videosunu çeksen koysanda izlesek..Görüntü ve sesten belki bişeyler çıkarılır..
Ya sen tam anlatamıyorsun..Yada biz anlamıyoruz..Bişey var..
Bu olayın videosunu çeksen koysanda izlesek..Görüntü ve sesten belki bişeyler çıkarılır..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Karbüratör boğazından,yada manifolddan hava alıyorsa buralara çalışrken su tut.Hava giren yerden su girecek ve daha vahim olacaktır.
Valla bu arkadaş çok kurnazca bir laf etmiş gülmekten işkembeleri döküyordum yahu! Şu vahim dediğin olayı iyice açıklasaydın be dostum. Giderayak silindire suyu gönderdin ya helal olsun sana!
Evet, arkadaş haklı motor hava alıyor ama NEREDEN? Tabi ki KEÇELERDEN.
Motorun komple sökülmesi ve elden geçmesi gerekiyor dostum. Ustana bu motor keçelerin birinden (büyük ihtimalle krank keçelerinden) hava alıyormuş de, artık o gerekeni yapacaktır. Tabi usta ise!
ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!
kardeşim senin motor artık geberiyordur pistonlar da veya sübap larda sorunvardır dengsiz çalısıyor motor ve istop ediyor ve motor zorlanıyor onun için uzun süre çalısmıyordur
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
Benzin depo kapağının havalandırması sağlam mı?
Bencede Sorun Motorun Hava Alması Benim Motordan Biliyorum Karburötor Bogazı Yırtıldıgında Giderken Gaz Verip Bıraktıgımda Aptalça Çalışıp Stop Ediyordu Rolantide Hiç Durmuyordu
"TayGuN"
"GuNControll"
"Hızlı Gidebilirim Sen Yapma Telaş (; "
bakın arkadaşlar derdimi tam olarak anlatayım peki video resim denmiş onları nasıl ekleyeyım bilmiyorum şimdi bende 2006 43835 kilometrede bir ybr125var daha önce böyle bi sorun yaşamammıştım 15 20 gundur motor rolantide durmuyo bi yükseliyo bi azalıyo yukseltsem çok oluyo biraz kıssam stop ediyo mesela hızlandıkca motor bogulmaya başlıyo ve gaz kseip stop ediyo trafikte ve ışıkta durdugum zaman hemen stop ediyo hep elimin gazda olması lazım elim nasır tuttu servise götürdüm karbüratör temizlendi hava ayarı yapıldı düzelmedi daha çok bozuldu sonra dedilerki sitatördendir degiştim yine düzelmedi beyin dediler yine düzelmedi bujı degiştim pipo degiştim hepsini yaptım ama sorun yine gitmedi yavaşlamayayım hemen stop ediyo geçen gün yine aynısı giderken birden stop etti neredeysearkamdan gelen otobüs benı altına alacaktı allahtan yavaştı koskoca körüklü
elektrik tesisatında sorun vardır aynı problem bende de oldu bir baktır....
O KASKI Hemen Kafana Geçir.......
bende öyle tahmin ediyorum ama nerden yapabilir diye düşünüyorum
Keçelerden hava alıyor diyorum, kimse beni ciddiye almıyor yahu!
ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!
arkadasım sen yarın motoru bı actır guzelcene contaları yenıle manıfoldun catlamısmı bı baksın ustan ufacık bı catlak vardır ordan hava alıyordur belkı.
Merhaba.
Bende honda CBF 150 vardı. 4. viteste, 5. viteste anlamsızca stop ediyordu. Bir kaç tamirciye götürdüm... Hiç birisi anlamadı.
Yakıt musluğunu değiştirdim. Tıkır tırkır çalıştı. sizin motorda da yakıt musluğu tıkanmış olabilir....
Saygılar,
bence elektirikten değil sorun motor biyerden ya havaalıyor ısınınca yada motor çok zengin karışım çalışıyor oda soğukken kolay çalışmasını sağlıyor ısının ca verimsizleşiyor bide jikle çekili falan binmiyosun dimi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:16 ----------
ama musluk yada filitre olsa sıcak soğuk farketmez
bide hava filitren nasıl temiz vede orjinalmi sonradan uyduruk filitre ise kalın gelmiş olabilir buda ısınınca verimi düşürür
Hocam hepsini dedikte arkadaşın motorunda herşey tamam gözüküyor...Anlamadık..Aslında sorun belli..hava+benzin karışımında sorun var...Çözüme ulaşılabilir..ama video koy dedik..youtube koysa link yapsa..geçen birinin motorunda sorun vardı çalışmasına bakarak video ile bayağı bir yaklaşımda bulunduk..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
mert abi zannedersem sen cozmustun o olayı.buda ona benzer bı hadıse yalnız yapmadıgı teksey hava alıp almadıgını kontrol etmedı arkadasımız 40000 e gelmıs artık bı motor acılsın demı abi?şöyle keceler falan kurumustur,manıfoltta kucuk catlaklar olusmustur egzos sıbobu kurum baglamıstır soyle bı temızlık yapılması gerekıor olabılır.
Burda kimse kimseyi dinlemiyor bende onu anlamıyorum..
Evet basit hava-rölanti ayarı çok önemlidir...Egsoz sibobu dediğin nedir Huska..?hüsso..?
Ben bilmiyorum valla bilaa..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
abi egzos manıfolduyla sılındır arasında egzos sibobu var onu dıyorum.bır emme var bıde egsoz subabı varbu arkadasın sorunu sadece motorunun hava alması bıde acılıp bı temızlık yapılacak sılındıre sekmanlarada acınca bakmak lazım ne var ne yok??
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)