Budur
Teşekkürler
Budur
Teşekkürler
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
güzel paylaşım
motorcuysan sokmeyı takmayı bıleceksın
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
Saolasın..Senin verdiğin manuel ve taktikler ile yaptım..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:51 ----------
Çok doğru.Aslında ben böyle bir grup kurmak istiyorum..Yani hep beraber biraraya gelip bakım ve tamir yapmak için...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 ----------
newceri sıra debriyaj balatasında...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
ellerinize sağlık, şimdilik kendim söküp takamasamda neyin ne olduğunu görmüş oldum sayenizde
İyi bir karbüratör temziliğinden sonra yeniden rölanti ve hava ayarı yapmak gerekir....
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
faydalı yazınız için teşekkür eder faydalanlar da olur belki diye de güncellerim
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
Evet teşekkürler...Bilinmeyen kalmasın..Ustaların elinden kurtulalalım..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
sağolasın
Bir sorum olucak acaba karbüratördeki memeler kaçlıktı
Ellerinize sağlık güzel çalışma olmuş.
benim bir sorum var:
Karbüratör temizliğinden sonra motor sesinde bir değişiklik oldu mu?
Ben temizlettirdikten sonra ybr125'im pat pat ses çıkarmaya başladı.
Önceden pıt pıt diye ses çıkarıyordu.
Şimdi temizlikten sonra hava ve rölanti ayarları değişir..Çünkü sen kirli veya kısmi kirli karb. göre ayarlar yapmışsındır zaman içersinde...Temizlikten sonra sisteme giren hava ve yakıt oranları değişmiştir..Onun için çok güzel ayar yaptırmak gerek veya yapmak..Ybr nin tipik sesi bellidir...kuruntu yapma...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
ben bişey soracaktım benim motor sabahları ilk çalışmasında tek marşta alıyor ama sonra stop edildiginde daha motot ısınmadan stop edildiginde tekrar çalıştırmak istesende çalışmıyor 5 6 kere marşa basıyorsu sonra aküyü bitiriyor akü basmıyor kolçakla çalıştırıyoruz ama ugraştırıyor sıcakken sorun yok çalışmasındada hiçbir sorun yok ama tekrar sogudugunda aynı şeyi yapıyor karbüratör diyorlardı bir kaç abimiz ama sevise götürdüm onlar sadece sibop ayarı yaptıklarını ve sorun olmadıgını söylediler ama halen o sorunu yapıyor bu konuda bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim
Ellerine kollarına sağlık abi gerçekten süper paylaşım olmuş işte böyle konulara bayılıyorum :p
HIZLI YAŞA GENÇ ÖL :::::::::HAYAT BUYSA HAYABUSA :::::::::AKHİSARDRAG TEAM:::::::MOBİLETTE:::::YAŞAM İÇİN FARK YARATIRRRR::::::MOTOR KULLANMAK AYRICALIKTIR::queen::bounce::farao:
slm. karbüratörü sökerken gaz telinin olduğu kısmı sökmek ve takmak zormu. benim motorda çekişten düştü ve yakıt arttı. 1 kere ustanın birine ayar yaptırmıştım o günden beri motor 1 depo ile 300-350 km arası anca gidiyor.oda 5000 deviri geçmeden. kendim söküp ayar yapasım var.sonrasında hava ayarını kaç tur yapmıştın acaba. ben şu anda yarım tur yapınca dğzeliyor motorun çekişi. hava ayarını 2-2,5 tur yapınca motor bir türlü 3000-4000 devirden aşağı düşmüyor. rölanti ayarıda fayda etmiyor. bujiyi yeni takıyorum,1000 km geçmeden söküp bakıyorum simsiyah olmuş. kurum içinde. heralde karbüratörde sorun var diye düşünüyrum. motor 13000 de 2005 model ve sıfır almıştım.
Gençliğine güvenip daha ERKEN derken, belki de ELVEDA bile diyemezsin giderken.
mrb hocam tesekkurler anlatım guzel olmus benım bı sorunum var motoruma marsa bastıgımda calısıyor 4-5 sanıye sonra stop edıyor,boyle deneye deneye akuyu bıtırıyorum tekrar sarj yapıyorum akuyu takıyorum basıyorum yıne aynı sorun karburatordenmı kaynaklanıyo acaba,yoksa depodan benzın mı gıtmıyor,depodan benzın gıtmıyyorsa nasıl cozebılırım bunu daha cok acemıyım kusura bakmayın ustayada goturemıyorum kasabadan merkez 50 km goturebılecegım bı aracta yok,ılgınız ıcın tesekkurler,
tamda bunu arıyodum kolay bişeymiş üstelik yarın bende bi temizliyim
::tutkuy:: ::thanks: ::cheeeeer
GÖKTUĞ TÜREL
bu karbürator temizliği için benzin içine katılan bir madde varmış power up(yada bilen varsa yazabilir) idi sanırım bundan kullansak yine faydalı olur mu?
Serdar abi bişey sorucam... şimdi diyelim ki karbüratörü açtım temizledim kapattım. illa ki ayar yapmam lazım mı? korkuyorum... bari ayar için de video yada foto koysaydın da takım çantasını korkusuzca kucaklasaydım
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Özgür hava kanalları açılacağı için hava + yakıt karışımı oranı değişecektir.O nedenle Hava ayarı yap istersen..Çok zor değil ancak oraya giren tornovida bulmak gerek bişey uydur sen yaparsın.. O kadar işi yaptıktan sonra hava ayarınıda yaparsın sen..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:29 ----------
Kolaylık göreceli bişey yapmadan karar verme ama..başkasının yaptığı kolaymış gşbş gelir.. Ne demiş konfiçyus ..." ......yaptım öğrendim..vs vs"""
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:34 ----------
Biride hava ayarını yapsa vallahi süper olur ..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:36 ----------
Vay anasına 5.337 kişi bakmış ama geri dönen çok az..olsun napalım..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)