ardşlar benim mondial 110 ft 100 lüklere göre daha hantal kalıyor neden acaba
bide kanuni nin 110 luğu yine aynı şekilde benim kinden daha seri kalkıyor nedendir ki ?
ardşlar benim mondial 110 ft 100 lüklere göre daha hantal kalıyor neden acaba
bide kanuni nin 110 luğu yine aynı şekilde benim kinden daha seri kalkıyor nedendir ki ?
rodaj dan olabilir
fabrikasyon bir hata olabilir
debriyaj balatan bitmiş olabilir
o motorlarda vites dişli oranı seninkine göre daha düşük olabilir
peki sen düz de onlara fark atıyormusun ? yokuşta kim önde gidiyor 2 kişi fark nasıl? 2. vitese hangi motor daha önce istiyor titreşimin ne alemde?
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
motoru 2005 te aldım. düzde kanuni geçiyor ve onun ibresi 100km-110km falan yapıyomuş yokuş aşağı benim ki 95 km enfazla ve acayip titriyor.
kardes dislilerle oynadıysan ondan seri kalkmayabilir.arkadaşın dediği gibi debriyaj balatan bitmiş olabilir.bunun gibi nedenler daha çoğaltılabilir yani bir ustaya göstermede fayda var.
aşırı titreşim ve seri kalkmama olayı büyük ihtimal debriyaj balatası.. bu tip konularda km bilgisi bakım durumu modeli yazarsan daha faydalı olcaktır.. biz karanlıkta göz kırpıyoruz bi anlamı olmuyor
bide şu var, malesef (modeneası bilmiyorum) yamaha honda suzuki cub ları hariç hepsinde inanılmaz titreşim var senin motorun titremesi normal ama titreşim arttıysa dediğim gibi olabilir
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
performans düşüklüğü başta gaz yememe hava filtresinin pislenmesinden de olabilir belki.ama önce debriyaj balatasına bak bence de.
MT 17 ÇANAKKALE
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)