Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

100 cc'de yatık motor daha mı iyi?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    KLR 650
    bazı 100cc'lerde yatık motor kullanılmış(bkz Kanuni BS 100). bu motorların avantajları ve dezavantajları nelerdir. Bilgisi olan var mı?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    '16 Z-One S Mondial
    daha fazla yağ yaktığını duymuştum innova dan
    Uzaklarda bir güneş doğuyor!..

  3. #3

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şekli biçimsiz,darbe aldığında da hasar görmesi muhtemel,emanet gibi dizayn.Mopet tarzı.

  4. #4

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Avantajı, silindir yatık durduğundan dik motorlara göre titreşimi daha az hissettirir.

  5. #5
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    yatık motorlar genel olarak yarı otomatiklerde kullanılmakta kanunide manuel motor olmasına ragmen motoru yarı otomatik gb de kullanabiliryosunuz muhendislikle alakalı sanırım. tam bi açıklamsı bilen varsa acıklarsa bizim içinde iyi olur
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  6. #6

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yatık motorlar genel olarak yarı otomatiklerde kullanılmakta kanunide manuel motor olmasına ragmen motoru yarı otomatik gb de kullanabiliryosunuz muhendislikle alakalı sanırım. tam bi açıklamsı bilen varsa acıklarsa bizim içinde iyi olur
    Yarı otomatik gibi kullanmak şanzımanla alakalı Cgl 125'de de cup tipi döner vites geçişi var.Levyeye ileri basılınca 012345012345... veya geri basınca 054321054321... geçişi mümkün.

  7. #7
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    hocam cgler 0123 bizimkiler 1023 bizimkilerdede torkun en yuksek oldugu anlarda vitesi debrijassız atmak mümkün ama ramzey karaca 100 ve kanuni 100 de yarı otomatik gb aynı daha yatkın

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:37 ----------

    dorumudur ?
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  8. #8

    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    KLR 650
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Avantajı, silindir yatık durduğundan dik motorlara göre titreşimi daha az hissettirir.
    bu açıdan düşünmemiştim.

  9. #9

    Üyelik
    31 Mart 2010
    Motosikleti
    Kanuni seyhan 125 t 3000 km
    üste olması iyidir her bakımdan olsasıbi kazada motor hasar alır ama düzde bu kadar fazLa olmaz Bs 100 cc modeLi zebradan esinletmişti arkdasımda war 100 ü geçmiyor

  10. #10
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Yatık motorun performansı daha düşüktür yakıtı daha azdır dik motor daha performanslı titreşimli ve yakıtıt birazdaha fazladır.
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler