Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

custom calısmasıyla ilgili

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Aralık 2008




    öncelikle herkesee merhaba
    benim bobber calısmasıyla ilgili bir sualim var ,resimdeki amortisör iptali nekadar saglılıkdır?sorun yasama ıhtımalı yuksekmi?


    birde asagıdaki yontem gibi amortisörleri biraz geriye almak var





    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Valla ilk foto süper, hangi model bu? Eski motorlarda salıncak sistemi yoktu, yaylı kotuklarla iş görüyorlardı, sarsıntılı olacağı kesin ama bobber deyince salıncaksız şase
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  3. #3

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    tamamen salıncaksız yapmaktan su an ıcın vazgectım,malum tuv sorun cıkarıcaktır,hıc degılse su ıkı uygulamadan bırını yapayım ıstıyorum
    karar veremedım hangısını yapmam gerektıgını

    bu arada ustekı cbx400 olması lazım

  4. #4

    Üyelik
    10 Mart 2010
    Motosikleti
    Honda CG 125 1985 Model
    motorların ikiside kalite

  5. #5

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    kalite kalitede ,bakalım yardımcı olacak bırı cıkacaktmı

  6. #6

    Üyelik
    20 Haziran 2008
    hardtail yapmayacaksan,üstteki fotografta kötü durmuş bence amortisör yerıne konan demirler.ikinci resim daha iyi
    custom yaptığınız makına nedır buarada?

  7. #7

    Üyelik
    21 Aralık 2008


    üsteki resimde biraz daha düzgün,parcaya sekil vermisler

    bobber yapmaya calıstıgım motor asagıdaki 250 mct


  8. #8

    Üyelik
    20 Haziran 2008
    valla referans gösterdıgın ıkı fotograta da bişekilde kaynak kesme biçme olayı işin içine giriyor,hep hardtail in cok yakısacagını düşünmüşümdür mct ye.eklediğim softail le olay çözülebilr belki
    http://static.howstuffworks.com/gif/choppers-frames.gif

    ama hepsini bikenara koyarsak amortisörlerı gerıye almak en kolayı gibi?

  9. #9
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    BOBBER olacaksa amortisör olmamalı!!!!

    klasik tarzda selenin daha çok yakışacağını düşünüyorum...

    daha detaylı bilgi paylaşımı için;

    http://www.facebook.com/pages/BOBBER...E/311641650549

  10. #10
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Amortisör olmaması gelen darbenin tamamiyle şasiye aktarılması demektir ki bu sizin motorunuzda kalıcı hasarlara yol açabilir.

    Bobber ile ilgili "kendin yap" bölümündeki bobber konularını incelemenizde yarar var.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  11. #11
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Mert kardeşim. Bobbing işlemi yapacaksan pagusa tarzı selenin olması şart Yoksa taş düşürürsün. Ben eski BMW lerin şaselerinin peşindeyim arka kısmını ekleyeceğim.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  12. #12

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mert kardeşim. Bobbing işlemi yapacaksan pagusa tarzı selenin olması şart Yoksa taş düşürürsün. Ben eski BMW lerin şaselerinin peşindeyim arka kısmını ekleyeceğim.




    hazır satılıyormus,gerci yapılamıyacak birsey degil
    20-25cm'lik bir parca


    bmw selelerine cok ucuk fiyatlar istiyorlar,asagıdaki gibi bir sey buldum 100tl'ye geliyor


  13. #13
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    hazır satılıyormus,gerci yapılamıyacak birsey degil
    20-25cm'lik bir parca


    bmw selelerine cok ucuk fiyatlar istiyorlar,asagıdaki gibi bir sey buldum 100tl'ye geliyor

    Bu sele güzel beğendim. Ama amortisör iptalini aparatla yaptığımızda çok tipsiz duracakmış gibime geliyor.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  14. #14

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    dostum denemekte fayda var



    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:22 ----------

    Alıntı AYBERK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BOBBER olacaksa amortisör olmamalı!!!!

    klasik tarzda selenin daha çok yakışacağını düşünüyorum...

    daha detaylı bilgi paylaşımı için;

    http://www.facebook.com/pages/BOBBER...E/311641650549

    ıyı hos reklam yapıyorsunuzda feyzuk kullanmıyorum,sonunda bır hesapta ben acıcam,gorkem arkadasımızın soyledıgı gıbı gerı donussuz hardtaıl ıstemıyorum,bır denıyeyım oncelıkle yurdumun yollarında nasıl?baktım olmuyor


    buna benzer parcalar var lowering kit,amortisörü biraz daha yatırırım

  15. #15

    Üyelik
    27 Nisan 2012
    cevap alabilirmiyim bilmiyorum son msj 2 yıl öncesinde.bu amortisör yerine kullanılan parçanın ismi ne olarak geçiyor ve denemenizde başarılı oldunuz mu acaba..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler