öncelikle herkesee merhaba
benim bobber calısmasıyla ilgili bir sualim var ,resimdeki amortisör iptali nekadar saglılıkdır?sorun yasama ıhtımalı yuksekmi?
birde asagıdaki yontem gibi amortisörleri biraz geriye almak var
öncelikle herkesee merhaba
benim bobber calısmasıyla ilgili bir sualim var ,resimdeki amortisör iptali nekadar saglılıkdır?sorun yasama ıhtımalı yuksekmi?
birde asagıdaki yontem gibi amortisörleri biraz geriye almak var
Valla ilk foto süper, hangi model bu? Eski motorlarda salıncak sistemi yoktu, yaylı kotuklarla iş görüyorlardı, sarsıntılı olacağı kesin ama bobber deyince salıncaksız şase
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
tamamen salıncaksız yapmaktan su an ıcın vazgectım,malum tuv sorun cıkarıcaktır,hıc degılse su ıkı uygulamadan bırını yapayım ıstıyorum
karar veremedım hangısını yapmam gerektıgını
bu arada ustekı cbx400 olması lazım
motorların ikiside kalite
kalite kalitede ,bakalım yardımcı olacak bırı cıkacaktmı
hardtail yapmayacaksan,üstteki fotografta kötü durmuş bence amortisör yerıne konan demirler.ikinci resim daha iyi
custom yaptığınız makına nedır buarada?
üsteki resimde biraz daha düzgün,parcaya sekil vermisler
bobber yapmaya calıstıgım motor asagıdaki 250 mct
valla referans gösterdıgın ıkı fotograta da bişekilde kaynak kesme biçme olayı işin içine giriyor,hep hardtail in cok yakısacagını düşünmüşümdür mct ye.eklediğim softail le olay çözülebilr belki
http://static.howstuffworks.com/gif/choppers-frames.gif
ama hepsini bikenara koyarsak amortisörlerı gerıye almak en kolayı gibi?
BOBBER olacaksa amortisör olmamalı!!!!
klasik tarzda selenin daha çok yakışacağını düşünüyorum...
daha detaylı bilgi paylaşımı için;
http://www.facebook.com/pages/BOBBER...E/311641650549
Amortisör olmaması gelen darbenin tamamiyle şasiye aktarılması demektir ki bu sizin motorunuzda kalıcı hasarlara yol açabilir.
Bobber ile ilgili "kendin yap" bölümündeki bobber konularını incelemenizde yarar var.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Mert kardeşim. Bobbing işlemi yapacaksan pagusa tarzı selenin olması şart Yoksa taş düşürürsün. Ben eski BMW lerin şaselerinin peşindeyim arka kısmını ekleyeceğim.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
dostum denemekte fayda var
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:22 ----------
ıyı hos reklam yapıyorsunuzda feyzuk kullanmıyorum,sonunda bır hesapta ben acıcam,gorkem arkadasımızın soyledıgı gıbı gerı donussuz hardtaıl ıstemıyorum,bır denıyeyım oncelıkle yurdumun yollarında nasıl?baktım olmuyor
buna benzer parcalar var lowering kit,amortisörü biraz daha yatırırım
cevap alabilirmiyim bilmiyorum son msj 2 yıl öncesinde.bu amortisör yerine kullanılan parçanın ismi ne olarak geçiyor ve denemenizde başarılı oldunuz mu acaba..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)