Sevgili Berk sen yazinin basinda yazmissin aslinda ,yapamazsin diye yazmayin diye ama millet tabi rahat durmamis. Boyle olur, soyle olur ,boyle patlar, soyle siser ,diye herkez akil vermis.
Ama acikcasi muhendislik ve yaratici zeka ile maket arabaya bile turbo takarsin.Ben hayatimda olmaz diye bir sey kabul etmeyen biriyim.
Simdi Senden ricam elindeki motorblogunun bir resmini ekle. (Tam sekli uzerinden rahat konusuruz)
Turbo takmak icin yapman gereken ana temel hareketler.
Ihtiyacin olan turboyu belirlemek. (Cikma turbo da olabilir ama iyi bir usta garanti versin)
Sanirim senin ihtiyacin olan Garrett marka olacak.
Ellerindeki en kucuk turbo bu model
http://www.turbobygarrett.com/turbob..._756068__1.htm
Daha sonra yag sogutma icin yag karteri alacaksin. Bunun devir daim pompasi da tabiki sart.
Hava filtre kutusunu iptal edeceksin ve krom dan yapacagin bir hava akis odasi ile bunu direk turbonun borularina baglayacaksin.
Motorun hava sogutma oldugundan ve supermoto yapmayi dusundugunden her yeri acik olacagindan sogutmasi hayli iyi olacaktir.
Tum motorun ust kapak contalarini ve yag tipa yerlerini en iyi contalar ile degistir. Turbonun basinci yuzunden basina gelebilecek ilk sorun yag sizmasi.
Daha detayli bilgi icin istedigin zaman irtibata gecebilirsin
Umarim projen basarili olur. Tebrikler