Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

motor modifikasyonu için yardım

    REKLAM ALANI
  1. #41
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    tamam kırılmayalım böle şeyler yüzünden olur bazen böle rica ediyorum benim topiğimde böle şeyler olmasın yoksa valla sizi mahrum bırakırım turbo supermoto projesinden
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    eren874 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tracer900 spcy110
    berk topik susmuş yeni gelişmeler varmı

  3. #43
    kerem999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2009
    Şehir
    BRATİSLAVA
    Motosikleti
    ne istersen var
    sen turbo ile uraşma 12 v charger lar var onlardan al yoksa turbo en küçük diye gösterilen 0.33 bar yani 1.4 HDİ motor larda da 0.44-56 var sen 12 v charger bul hem uraştırmaz birde motor hava soğutmalı bir de yağ sogutma sistemi dene yoksa uzun süre zorlarsan ölücektir, tabi birde tam sentetik motor yağına geç bu 5 binde dehişmez ben 25 bin yapan araba biliyorum tabi yanmassa (azalmassa) :D karbüratör de dehiştirebilirsin bilemiyorum onu bulabilirmisin ama hiç olmadı bir tane uygun boyutlarda tüp bul saf oksijen bas motor için garanti veremem ama yada illa modifiye diyosan nitro :D

  4. #44
    eren874 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tracer900 spcy110
    berk suskun bu aralaar hadi hayırlısı

  5. #45

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    ımkansız degıl.98 rebel 250 su an yollarda yaklasık 3 sene olmustu.gecen sordugumda halen kullandıgını soyledı






  6. #46
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 600 rr Movistar ;) & Hyosung 250 GTr
    kankaaa bırak bu işleri olm ya

  7. #47

    Üyelik
    09 Aralık 2008
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    yamaha r6
    biz 106 ya takana kadar neler çektik :D nese güzel bir şey olur inş
    ZevkLer ve RenkLer TartışıLmaz...

  8. #48

    Üyelik
    01 Temmuz 2010
    Şehir
    safranbolu KARABÜK
    Motosikleti
    2017 nmax155. 2012 hyosungGV250
    bak kardeş ben bir zamanlar bu işi bir otomobil için yaptım, uğraştım, başardım . ama sonuç tırt . mutlaka ve mutlaka olumsuz bir nedenler çıktı. motorun hararetini kesemedim, kapak conta dayandıramadım , yağ pompası yetersiz geldi .falaan filaaan. en son kısa süreli depar istiyorsan noss derim . en fazla 10 saniye süreyle müthiş bir zevk yaşıyorsun . ve her noss kullanışında motorun biraz daha biraz daha derken bitiyor . eğer bu motorsiklette verimli olsa idi zaten üretici firmalar yapardı . sana tavsiyem kaç km hız ve nekadar beygir gücü istiyorsan ona eşdeğer bir makian al derim . yoksa öyle 500 700 tl ler az gelir . bu rakamları 2 katı hatta 3 katı ile çarpabilirsin . olamz değil oluyor ama mutlaka sorunlar yaşıyorsun.

  9. #49

    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    TOKAT
    Motosikleti
    BMW R 25 - sym xs125k
    Alıntı kerem999 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen turbo ile uraşma 12 v charger lar var onlardan al yoksa turbo en küçük diye gösterilen 0.33 bar yani 1.4 HDİ motor larda da 0.44-56 var sen 12 v charger bul hem uraştırmaz birde motor hava soğutmalı bir de yağ sogutma sistemi dene yoksa uzun süre zorlarsan ölücektir, tabi birde tam sentetik motor yağına geç bu 5 binde dehişmez ben 25 bin yapan araba biliyorum tabi yanmassa (azalmassa) :D karbüratör de dehiştirebilirsin bilemiyorum onu bulabilirmisin ama hiç olmadı bir tane uygun boyutlarda tüp bul saf oksijen bas motor için garanti veremem ama yada illa modifiye diyosan nitro :D
    kardeş
    12v charger nsl uygulanıyor

  10. #50
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    son durumu yazıyım bari turbodan vazgeçtim sebebide turbonun boyutundan çok yağlamayla ilgili hem motoru hemde turboyu kucaklamamak için turboyu takmadık motor görsel olarak bitti sayılır ufak tefek aksesuarlar kaldı bu arada 12 v charger benimde aklımda şuan gaz verdiğimde çelşcak bi sistem araştırıyorum yoksa sürekli aynı hızda dönerse belli devirlerde işe yarar oda mantıksız sonuşta motora biraz daha fazla soğuk hava basacağı için boşu boşuna rolantiyi yükseltmeye gerek yok o yüzden gaz koluyla doğru orantılı çalışcak elektronik bi devre yaspmak lazım onu araştırıyorum
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler