tamam kırılmayalım böle şeyler yüzünden olur bazen böle rica ediyorum benim topiğimde böle şeyler olmasın yoksa valla sizi mahrum bırakırım turbo supermoto projesinden
tamam kırılmayalım böle şeyler yüzünden olur bazen böle rica ediyorum benim topiğimde böle şeyler olmasın yoksa valla sizi mahrum bırakırım turbo supermoto projesinden
welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
berk topik susmuş yeni gelişmeler varmı
sen turbo ile uraşma 12 v charger lar var onlardan al yoksa turbo en küçük diye gösterilen 0.33 bar yani 1.4 HDİ motor larda da 0.44-56 var sen 12 v charger bul hem uraştırmaz birde motor hava soğutmalı bir de yağ sogutma sistemi dene yoksa uzun süre zorlarsan ölücektir, tabi birde tam sentetik motor yağına geç bu 5 binde dehişmez ben 25 bin yapan araba biliyorum tabi yanmassa (azalmassa) :D karbüratör de dehiştirebilirsin bilemiyorum onu bulabilirmisin ama hiç olmadı bir tane uygun boyutlarda tüp bul saf oksijen bas motor için garanti veremem ama yada illa modifiye diyosan nitro :D
berk suskun bu aralaar hadi hayırlısı
ımkansız degıl.98 rebel 250 su an yollarda yaklasık 3 sene olmustu.gecen sordugumda halen kullandıgını soyledı
kankaaa bırak bu işleri olm ya
biz 106 ya takana kadar neler çektik :D nese güzel bir şey olur inş
ZevkLer ve RenkLer TartışıLmaz...
bak kardeş ben bir zamanlar bu işi bir otomobil için yaptım, uğraştım, başardım . ama sonuç tırt . mutlaka ve mutlaka olumsuz bir nedenler çıktı. motorun hararetini kesemedim, kapak conta dayandıramadım , yağ pompası yetersiz geldi .falaan filaaan. en son kısa süreli depar istiyorsan noss derim . en fazla 10 saniye süreyle müthiş bir zevk yaşıyorsun . ve her noss kullanışında motorun biraz daha biraz daha derken bitiyor . eğer bu motorsiklette verimli olsa idi zaten üretici firmalar yapardı . sana tavsiyem kaç km hız ve nekadar beygir gücü istiyorsan ona eşdeğer bir makian al derim . yoksa öyle 500 700 tl ler az gelir . bu rakamları 2 katı hatta 3 katı ile çarpabilirsin . olamz değil oluyor ama mutlaka sorunlar yaşıyorsun.
son durumu yazıyım bari turbodan vazgeçtim sebebide turbonun boyutundan çok yağlamayla ilgili hem motoru hemde turboyu kucaklamamak için turboyu takmadık motor görsel olarak bitti sayılır ufak tefek aksesuarlar kaldı bu arada 12 v charger benimde aklımda şuan gaz verdiğimde çelşcak bi sistem araştırıyorum yoksa sürekli aynı hızda dönerse belli devirlerde işe yarar oda mantıksız sonuşta motora biraz daha fazla soğuk hava basacağı için boşu boşuna rolantiyi yükseltmeye gerek yok o yüzden gaz koluyla doğru orantılı çalışcak elektronik bi devre yaspmak lazım onu araştırıyorum
welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)