şu sorunu bulalım artık kafayı yiyeceğim
Reklamlar
-
arkadaşlar motorum 8 bin devir üzerine çıkmıyor normalde 10 bin devire kadar çıkıyordu neden olabilir üst kapak sübablar silndr pşiston hersey yeni ve orjinaj bugün uzun yola gittim motor iniş asğı olsun düz yol olsun 8 bn devri geçmiyo kafa yiyeceğpim buji dendi denedim cdı beyin dendi ona baktık sente ayarı dendi oda değil biri ayardm etsin artık.ustalarım lütfen bi elin atın
Reklamlar
-
dişlilerde oynama yaptın mı?
-
dostum o motordan çok bişi bekleme hem ,her motor herzaman son hızını vurmaz 80 yapan motor her bastığında o devri bulup 80ne dayamıyor.böyle şeylerede merak sarma götürsün getirsin seni yeter takma böyle şeylere
-
GOKHAN42 adlı üyeden alıntı
dişlilerde oynama yaptın mı?
ya hepsini denedik boştada 8 bin devirde kesiliyo 5.viteste düz yolda 2 kişi gidiyorum 8 bin devrle gttm sürekli 60 km boyunca bildiğin devir kesisici
-
Devir saatinde sorun olmasın ?
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
SinanAksu adlı üyeden alıntı
Devir saatinde sorun olmasın ?
3 sefer denedk yenisiyle ve baska motoskletinkyle onlarınkiylede aynı.ya abiler 2 kişi gidiyorum düz yol olsun iniş asağı olsun 8 bin devre geliyo nınınını devir kesici başlıyo 6.vites olsa onda bile yine devr kesiciye gircek motor
-
enes_007 adlı üyeden alıntı
3 sefer denedk yenisiyle ve baska motoskletinkyle onlarınkiylede aynı.ya abiler 2 kişi gidiyorum düz yol olsun iniş asağı olsun 8 bin devre geliyo nınınını devir kesici başlıyo 6.vites olsa onda bile yine devr kesiciye gircek motor
Muhterem cok rahatsiz edici bi olay yoksa o sekilde kullan artik. Anlattiğina göre servis bile cözüm bulamamiş anlaşilan.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
SinanAksu adlı üyeden alıntı
Muhterem cok rahatsiz edici bi olay yoksa o sekilde kullan artik. Anlattiğina göre servis bile cözüm bulamamiş anlaşilan.
abi sübab kesmesinden korkuyorum artık
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:30 ----------
motor 8 bine gelince devri kesik kesik nı nı nı nı devir kesiciye giriyo motor bi tekliyo bi çalısıyo bi tekliyo bi çalısıyo aynı redlıne devre gelir ya motor öyle ses geliyo kesik kesik
-
yav güzel kardeşim derdinin dermanı yokki altındakide r6 değilya bu kadar motorun hakkını vermeye.5 -10 km daha hız yapmaya ne gerek var.kafaya takılıcak sorunmu bu ya.zaten bu motor sana geçiş motoru olucak sonra bunu satcan başka bitane alıcan millet bırak geçen geçsin motordan hız yapcam diye düşmek dahamı güzel.rahatsız edici bir durum olamaz senin her bulduğun yolda hız yapmaya çalışman kadar.sür motorunu rüzgarı hisset
-
aslında uag, breton falan çok devirli çalışabilen makinelerdir.Hele uag nin uzamasına hastayım.Ama senin dediğin subap ayarından falan olamaz mı acaba?Sen de çok oynadın o motorla be abicim.
-
ceyhun__22 adlı üyeden alıntı
aslında uag, breton falan çok devirli çalışabilen makinelerdir.Hele uag nin uzamasına hastayım.Ama senin dediğin subap ayarından falan olamaz mı acaba?Sen de çok oynadın o motorla be abicim.
ah bi uag gibi uzasa çok rahat kullanışlı olcak abi.abi, kullanılan parçalar hepsi orjinal olarak takıldı ayarlandı motor çekişi olsun ataklığı olksun mükemmel bi tek bu sorun var
-
arkadaşım son hız motor değişimi yapılmadan önceki hıza ulaşıyorsa problem yok. ya devir göstergesinin telinin dişlilerinde bi sorun vardır ya devir göstergesi bozulmuştur
-
Merhabalar...Basit kullanım özellikleri ile üretilmiş olan bu motorlarda (genel olarak tek silindirli scooter ve sizin tip motosikletler için söylüyorum)sürekli yüksek devirlerde kullanıma bağlı olarak supap yuva aşınması veya kam silinmesi sorunları ile karşılaşılıyor. Bu motorlar sürekli yüksek devir çevirmeye müsait değiller. Göstergede 10.000dev/dk'da kırmızı bölge uyarısı olmasına rağmen hepsi ortalama 7500-8000 devirde maksimum gücünü vermektedir. Motor devrinin boştayken bile birden bire belirli bir değerin üzerine çıkamamasının iki nedeni vardır. Ya ateşleme sorunu, yada supap zamanlama sorunu. Ateşlemede sorun yoksa, dediğim gibi supap yuvalarının veya egsantrik milinin aşınma kontrolü yapılmalıdır.
-
subapları büyütüp dereceli egzantrik takmak lazım.
nereden bulunur, bilemiyorum.
-
arkadaş endüksiyon bobininden olabilir hatta bobin bozulmamışta bobine giren kablolarda temassızlık olabilir tam elektirik vermez bide buji kablosu ve buji piposuna bak bunlardan çok oldu bana
-
olay tamamı ile yeni taktıgın sübapların alıştırmadan takılmasından kaynaklanıyor arkadaşım.. merak etme çok zor bi durum diil tabi sübap yuvaların eğilen sübaplarından dolayı hasar görmediyse..
motorunu tekrar sök sübapları çıkar bi matkabın ucuna tak matkabı çalıştır nasıl bi egrilik oldugunu göreceksindir. sonrasındada adam akıllı bi tamirci bul yeni sübaplarını alıştırarak taktır sorunun çözülecektir.
-
bujiden olabilir diye düşünüyorum
-
arkadaşlar sübabları motor yenilemeci usta alıştırdı gerekn işlemleri yaptılar.sübabları tekrrar güzelce ayarlatıp birde öyle deneyeceğim.bizim motrlarda egzantrik zinciri yok sübab itici miller var
-
-
arkadaşım senin motordan bir tane daha bu son olarak kaç bin devre çıkıyor gör her motorsiklet aynı devirde çevirmiyor bildiğim kadarı ile belki sınırları budur motorun yada elektrik yetmiyordur kesiyordur
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler