J costa varıator sistemleri artık türkiyede tuningcilere duyurulur
Reklamlar
-
selamlar arkadaşlar scooter da tuning seven arkadaşlara iyi haber diğer variatörlerden daha sıradışı olan j costa variatörler artık türkiyede firmanın web sitesi ilgilenenler için aşağıdadır.videosunu mutlaka izleyin çok ilginç diğerlerinden çok farklı http://www.jcostatr.com/
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
Reklamlar
-
J.Costa, merkezi İspanya'da bulunan ve scooter'lar için performans parçaları üreten bir firmadır.
J.Costa, özellikle varyatörler konusunda sınıfında kalite ve performans yönünden dünya lideridir.
Scooter'ların şanzımanı olarak bilinen varyatör sistemleri üzerinde uzmanlaşmıştır. Standardı çıkartılarak, yerine monte edilen J.Costa transversal varyatör sayesinde motorda sürekli bir güç artışı ve daha iyi gaz tepkileri sağlar. J.Costa ürünleri yüksek kalite CNC alüminyumdan imal edilmiş Avrupa Standartları belgeli garantili ürünlerdir. Montaj esnasında motosiklette hiçbir deformasyon ya da modifikasyona ihtiyaç duyulmaz. İstenildiği takdirde kolaylıkla geri çıkartılabilir.
Avantajları:
- Akselerasyonda artış
- Tekerlek beygir gücünde artış
- Gaz tepkisinde artış
- Son hızda artış
- Orijinaline göre daha az ses
- Daha az vibrasyon
- Daha uzun kayış ömrü
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
-
Evet bunlar kışın başında geldi sanırım..İstanbul'da kadir ustamız var,o zaten seneler önce keşfetmişti ve bizde onun sayesinde tanımıştık bu markayı ve varyatörlerini..Bakalım bende yeni bi GP1 aldım...Zaten bende de scooter modifikasyonu merakı ve hobisi var..Şimdilerde para biriktiriyom komple bi kit almak için..Ortalama 2000lira bütçe ayırıcam..
[B]OZAN GÜLMEZ[/B]
[B]E-Mail =[/B] unknown_member07@hotmail.com
[B]Facebook =[/B] https://www.facebook.com/ozan.gulmez2
-
jcosta turkiyede aşagı yukarı 1 yıldır var diye biliyorum. el değiştirdi galiba.
-
variatörün çalışmasını gösteren videolar
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
-
Fiyatini merak ettim , cunku cok iyi bir iscilik gorunuyor. Parasina degecek bir urun
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
Nemrut adlı üyeden alıntı
jcosta turkiyede aşagı yukarı 1 yıldır var diye biliyorum. el değiştirdi galiba.
sanırım okadar olmadı bu habere göre
Scooter modifikasyonları konusunda dünyanın hızla yükselen yıldızı J.Costa, ERS Otomotiv farkıyla Türkiye’de. Satışına 23 Ekim 2009 Cuma itibariyle başlanan markanın ilk etapda Türk kullanıcılarına varyatör ve egzoz sistemleri sunulacak.
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
-
2009'dan 2010'a geldik. 1 yıl geçmiş işte
-
bu varyatör sistemini iyice inceledim denedim araştırdıklarımdan sizlerede baksetmek isterim bu yuvarlak mermi şeklindeki pılastik parçaların agırlıkları çok önemlidir. diyelimki orjinal de 100 gr olan bu agırlıkları 80 gr ile degiştirildiğinde motor ani ivmelenme kazanır.motor devri artar. ama son süratte 2 yada 3 km düşüklük yaşar. işte bu j costa takılınca orjinale göre agırlıklar farklı oldugundan motoruna takan vaybe motor kükredi der motor bagırarak gitmeye başlar yakıt bunula beraber artar motor gücü aynıdır sadece aktarma organlarında vites degişme oranı farklılaşır olay bukadar basit YENİ ORJİNAL bir variyatör ile aralarında sürat yada ivmelenme farkı yok denecek kadar azdır.bunu belirtmek isterim.
-
alıntıdır.
J.Costa varyatörleri, alışılagelmiş varyatör tasarımından çok uzak şekilde motorunuza performans dobingi sağlıyor. Her devirde sağladığı ivmelenme ile, motorunuzdan daha fazla keyif alacaksınız.
Türkiye distribütörlüğünü ERS Otomotiv’in üstlendiği J Costa varyatör sistemleri, merkezi İspanya’da bulunan ve scooter’lar için performans parçaları üreten bir firmadır. Özellikle varyatörler konusunda sınıfında kalite ve performans yönünden dünya lideridir.
Scooter’ların şanzımanı olarak bilinen varyatör sistemleri üzerinde uzmanlaşmıştır. Standardı çıkartılarak, yerine monte edilen J.Costa transversal varyatör sayesinde motorda sürekli bir güç artışı ve daha iyi gaz tepkileri sağlar. J.Costa ürünleri yüksek kalite CNC alüminyumdan imal edilmiş Avrupa Standartları ve Türk Standartları Enstitüsü belgeli garantili ürünlerdir. Montaj esnasında motosiklette hiçbir deformasyon ya da modifikasyona ihtiyaç duyulmaz. İstenildiği takdirde kolaylıkla geri çıkartılabilir.
J.Costa varyatör sistemleri 1 yıl distribütör firma tarafından garanti kapsamındadır.
İstanbul içi yetkili montaj servisi Kadıköy Motor’dur.
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
-
Bu alet güç kayıbını azaltarak güç kazandırıyor motora
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
Motosikletteki dişli oranını arttırmaya benziyor.
Kasnak üzerindeki kayışın transmisyon oranınını küçültme hızı düşürülmüş,böylece ivmelenme iyileştirilmiş.
Kasnak çapları orjinali ile aynı ise son hızda herhangi bir değişme olmaz.
-
ben standart varyatorun agırlıklarının 3unun ıcıne bılya koyarak agırlastırdım 3 agırlık normal 3 agırlıgın ıcınde bılya var onlar daha agır agırlık dengesı ıcın bunları carpraz yerlestırdım sonuc:
son hız 5-10km arttı kalkıslar yavasladı motor daha yavas kalkıyor fakat dusuk devırle daha hızlı gıdıyor yanı eskıden 70km ıle gıttıgı yerde 80 ıle gıdıyor
motorumda tıtreme zaten yoktu su andada yok
-
24 Haziran 2011, 01:14
#14
Arkadaşlar öncelikle insanları yanıltmayalım
bunlar mühendislik bilgisi olarak net olan bilimsel bilgilerdir
rica ediyorum ticaret yapmak uğruna forumu alet ederek menfaat gözeten yazılar yazmayalım
1- motor güçü varyatörle değişmez ( yani hangi varyatörü alırsanız alın motorunuz güçü aynı kalır)
2- Akselarasyondaki artış izafidir yani motorunuz diyelim son hızı 150km olusun merkez kaç kuvvetiyle daha geç kapanan bir varyatör le daha kısa bir 0-100 hızlanması elde edersiniz ancak buda şu demektir 100-150 km hızlanmanız uzayacaktır aslında bu durum fabrikalarca şöle hesaplanır en iyi performans ekonomi oranı sağlayacak şekilde kapanmasını sağlayan ağırlık bilyalarıyla olay çözülür
3- herhangi bir orjinal varyatörün ağırlıklarını hafifletirseniz yine alt hızlarda hızlı kalkış ancak son hıza çıkışta uzayan süreler elde edersiniz
4- varyatörle son hızı arttırmak için tek yol vardır varyatörün dış çapının orjinal varyatörden büyük olmasıdır oda yerine sığmaz
5- en ideal varyatör sistemi araçınız üzerinde gelen orjinal olandır ( yakıt performans ayarı ideal hesapta yapılmıştır )
peki gerçekten motorunuzda performans artışı istiyorsanız ne yapabilirsiniz
1. motor kompresyon değerini arttırabilirsiniz silindir kapağı ve silindir taşlanarak yapılabilir
2. performans krank (stroku arttırılmış kranklar yine sıkıştırma yani kompresyonu arttıracağından belirgin güç artışına neden olurlar
3. performan pistonları supaplara neredeyse sıfır çalışırlar daha hafiftirler ( en kıymetliside titanyum karbür olanlardır)
4. 100 oktan yakıt kullanabilirsiniz
5. iridyum buji azda olsa işe yarar
6. bulabilirseniz çok küçük bir boy turbo ile motorunuza süpercharger bile yapabilirsiniz ki peugeot bunu satelis 125 turbo modelinde yapmıştır süper bir örnektir
Kaynaklar: ( bu linkleri google translatele türkçeye cevirebilirsiniz)
detaylıca http://scholar.lib.vt.edu/theses/ava...lis_Thesis.pdf
basitçe http://www.usaatvs.com/pdf/CVT%20Basics%20Guide.pdf
örnek olaylar http://silverwing600.forumotion.com/...costa-variator
-
100 oktan küçük cc lerde piston erimesine sebep olabilir diye biliyorm keeway superlight 150 de 97 oktan kullanıp izmire giden birinin pistonu erimiş diye duymuştum ama 600 cc de öyle bir şey olmuyor hep 97 kullandım piyasadan kalkana kadar
-
cantopcu adlı üyeden alıntı
100 oktan küçük cc lerde piston erimesine sebep olabilir diye biliyorm keeway superlight 150 de 97 oktan kullanıp izmire giden birinin pistonu erimiş diye duymuştum ama 600 cc de öyle bir şey olmuyor hep 97 kullandım piyasadan kalkana kadar
Tebrikler nerdeyse 5 yıllık konuyu hortlattınız. Bugünün mağara.net internetini kazanan şanslı kişisi sizsiniz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler