arkadaşlar 4 zamanlı bir motora turbo taktırma imkanımız var mı ve maliyeti tahmini olarak ne olur
arkadaşlar 4 zamanlı bir motora turbo taktırma imkanımız var mı ve maliyeti tahmini olarak ne olur
güzel bi soru bnm motora olurmu acaba
Olur ama cok kücük turbo lazım motora modifiye lazım öyle direk turbo takımı zor
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
supercharger takabilirsin
http://www.akilli.tv/video/453769/Harley-Davidson-883-custom-ista.aspx
harbi kaça gelir maliyeti falan ne yapmak lazım motora
welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
valla bnm motor için kuryakyn marka var 2. el temiz 1000 tl ..
http://www.akilli.tv/video/453769/Harley-Davidson-883-custom-ista.aspx
Nos takın nos
Uçak motoru takın oda olur.
Abi senin motora 1.2 arabaların turbosu bile olabilir. Hatta kesmeyebilir bile
Ben uzun zaman önce araştırmıştım, Skyteam ST 200 için.
Çok zahmetli ve kazancı düşük bir entegrasyon ayrıca maliyeti yamulmuyorsam 1.500 gibi bir şeye geliyordu. Özel olarak tasarlayıp imal ediyorlar küçük cc ler için.
Bir turbo firması vardı sadece turbo işiyle uğraşıyorlar otomobiller için arayıp derdimi anlatmış ardından da yerlerine gitmiştim sanırım Esenler tarafındaydı sağolsunlar baya ilgilendiler ama bizim bütçeyi aşmıştı.
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
taktırsak mesela ne kadarlık bi etkisi olur hme beygir hemde hız açısından 200 görcek halimiz yok onu biliyorumda en azında 140-150 görsek yeter 150cc de
welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
..Sildim Mesajı
arkadaşlar adam efendice bişey sormuş gerekli gereksiz katkısı olmayan boş yorumlara meraklı arkadaşlar bi hayli fazla.. sırf dalga amaçlı yazmayın şöyle şeyler foruma katkıdan çok mesaj kirliliği yapıyorsunuz..!
konuya gelince motora turbo taktırmak gereklimi gereksizmi tartışılır.. bence bu soruya cevap verebilmek için motorun kendisi önemli olacaktır.. turboyu taktık diyelim bu aşamada en önemli sorun genellkile sonradan takılan turbolarda motor dayanamıyor ve haliyle pert ediyoruz.. bence motor güçlendirilmeli genişletilmeli öyle turbo takılmalı... malum turbo takan kişi okadar parayı bayılınca haliyle güç istiyor ve yüksek bara erişmek istiyor.. bunun içinde bütün malzemelerin o basınca dayanıklı o hıza dayanıklı olması gerek... eklemek isterimki turbonun ne kadara mal olacağını bilmiyorum.. ama eğer motora usta aracılığla taktıracaksanız maliyeti yüksek olacağı kuşkusuzdur.. eğer kendiniz anlıyorsanız girişebilirsiniz.. çünkü ilk zamanlar düzen tutmayacaktır.. her an müdahele gerekebilir... saygılar
Yeni yine yeniden
bu konu üzerinde bende düşünmüştüm sanırım pert dizel turbolu araçların turboları motosikletlerede bağlanabiliyor istersen bir araştır derimm..
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
sanırım kendi bilgisinde yazan yamaha xt 350 içindir.
teknik olarak elbette mümkündür. maliyeti ise o mertebede çıkar ki; "o parayla ikinci el ne motorlar alınır" dedirtir adama.
turbonun iş görebilmesi için komple motor revizyonu yaptırman gerekecek. üstelik bu işlemde standart parçaları değil, onların birkaç misli fiyatına satılan özel parçaları kullanacaksın, büyük ihtimalle türkiye'de bulamayıp yurt dışından ithal edecek, tüm bu ekstra masraflara katlanacaksın. ilk deneme olduğu için, muhtemelen denediğin bazı parçalarda yanılacaksın, bunların yenileri ve yeniden motor yaptırma masrafları ...
arkadaşlar, motor modifiyesi az para harcayıp çok performans almanızı sağlayacak bir sihirli yöntem değildir. özellikle kendisi mekanikten anlamayan, her konuda ustalara ihtiyaç duyacak arkadaşlara uzak durmalarını tavsiye ederim.
mekaniğe gerçekten ilgisi ve bu konuda bilgisi, becerisi olan arkadaşlarımın ise bu işle uğraşmalarını desteklerim. onlara tavsiyem, orijinal motorlarını ve sair parçalarını olduğu gibi korusunlar; çıkma motor temin edip bunun üzerinde çalışsınlar.
boşuna ugraş olur.
Turbo mantık olarak çok basit ve faydalı ama uygulama aşaması sıkıntılı bir olay.. Turboyu taktın diyelim ama baştan sona vites dişi oranları, piston piston kolu, turbo yağlama, zaman ayarları, avans ayarları dıdıdıd.. bence çok uğraştırır..
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Mesela TDM 900'e Yunanistanda turbo takanlar var. Bir tanesi 140bg olmuş diğeri 210bg +Nos ile 30Bg daha kazanmış. 140 Bg olan 8000€ ya satılık (yanlış olmasın motosikletin tamamı) Keşke yurtdışından getirtebilseydim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)