200 lük lastik sıkıntılı olurmu_?
Reklamlar
-
Merhaba öncelikle sormak istediğim konuyu arama yaptım bulamadım eger daha önce sorulmus olupta bulamamış isem kusra bakmayın..
ben 1 ay kadar önce honda cbr600F motosiklet aldım ve bu motorla uzun yola hiç cıkmadım ama daha önceleri 4-5 adet race motor tarzında motor kullandım tecrübem var
sorum su:
ilk defa basıma geldiği için soruyorum motorun aldığımda arka lastiği 200 lük maxsis marka lastik uzun yolda bana ne tür rahatsızlık ve sorun cıkartır virajlara yüksek hızlarda yatmasını seven birisiyim basıma dert olurmu buradan alacağım cevaba göre sezon baslamadan gerekiyorsa arka lastiği deiştirecem arka lastiğim SIFIR yeni takıldı ama 200 lük
şimdiden tsk ederim kazasız belasız sürüsler temenmni ederim.
Reklamlar
-
600f le virajı yatmayı seviyorsan asla 200 taban olmaması lazım. senı en kıvrak yapacak ideal ölçü 180-50-17 dir. 200 lük lastıkle virajın çok kötü olur.düz yolda giderim virajla işim olmaz dersen takabilirsin.
bu arada maxxis ibaresini yeni gördüm. maxxislerın hamuru serttir. ideal ölçüsü olsa bile sakın viraj yapma. maxisisin tek avantajı çabuk bitmemesi olur
-
Arkadasim 600f gibi bir motora 200 luk lastik takmak kulyen zarar. Hem benzin sarfiyati hemde gereksiz asinma ve surtunme. Fabrika onerileri disina cikma. Cunku bu olculere gore tasarlanmistir. Viraja yatma konusunda fabrika lastikleri zaten buna musait. Lastik kalinligi ile ,boy gosterisi olmaz acikcasi Birde asla tek lastik degistirilmez. Bu hem balance ci bozar ,hemde on ve arka lastikler farkli marka farkli desenlerde olursa ise. Frenaj esnasinda farkli yol tutusu gostereceklerinden takla atman icten bile olmaz. On ve arka tek tip ve tek marka alinir.Taksi lasitigi gibi ortaya karisik 4 marka lastik tek arabada yapma lutfen.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
ben takmadım üzerinde takılı geldi daha sıfır olması sebebiyle sorayım size dedim motor cc yüksel olmadığı için yoracağını düşündüm ben virajda nasıl olur bilmediğm için sordum benim kullandığım 4-5 motorların hepsinin lastikleri 180 likti
artık aldığım yere veya motorculara takas teklif etmem gerekecek yoksa bu lastik bosa gitmiş olucak kullanamadıktan sonra yepyeni lastik.
tsk ediyorum yardımcı oludugnuz için
kazasız günler
-
dedikleri gibi yakıt sarfiyatın artar sadece bi esprisi yok kalın lastiğin o motosiklete fazla o lastik sadece yol tutuş artar dersen artmaz , frene faydası olur dersen zaten arka frenle işin olmaz tek tük belki ne işe yarar o lastik bilmem
Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...
-
goruntu ıcın ıyı fakat o motora agır gelır
ama goruntu ıcın ıyıdır o motora arkadan bakmak ısterdım
-
motosikletin orjinal lastiği neyse en güzeli odur , bir sürü testten geçirdikten sonra o lastiği takıyorlar . yani zararlı olur dye düşünüyorum ... yere tutunma azalır bi defa , çünkü lastik yüzeyi genişlediği için birim alana düşen ağırlık azalacaktır .
-
erdemed adlı üyeden alıntı
goruntu ıcın ıyı fakat o motora agır gelır
ama goruntu ıcın ıyıdır o motora arkadan bakmak ısterdım
Bende merak ettim açıkçası
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
-
tsk ederim ilginiz ve bilginiz için.
kazasız günler...
-
180 ebatına yani orjinaline geri dön derim.
hem yakıtın artar hem hızlanman yavaş olur hemde son hızını ekiler
-
zx12R bu kadar merak eden var. Lastiği değiştirmeden bir kaç fotoğrafını çekip koysan ne güzel olur
"in the land of the blind, one eyed is the king..."
-
Bitene kadar kullan aşırı hız yatma olayın yoksa dursun 600cc motor ne etkileyecek
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
ozgurakman adlı üyeden alıntı
kural heryerde kuraldır. 300cc. de olsa değişmez, 3000 cc. de olsa değişmez. adamlar mühendis, o kadar test ve hesap yapıyorlar.
ama sen daha iyisini bilirsin tabiki...
Kural kuraldır doğrudur ama o mühendisler en iyi performans aldığı lastik ebadını seçer yatma hızlanma vs şimdi bi ss lastik takımı 800den başlıyor 1200tl ye kadar gidiyor zaten ortalama ömürleri 8 bin km.Büyük motorda lastiği büyüt çok farkettirmez ama kücük motora yaptınmı aynı muameleyi heryerinden bi sorun cıkar
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
büyük motorda olsa orijnal olmayan lastik ebatları
1) motoru yorar
2) yakıtı etkiler
3) virajı dengeyi hızlanmayı etkiler
4) mutlaka balon atar
gerek yok mühendisler çalışmış hesaplamış ne güzeli orjinal ebatları kullanmaktır
-
zx 12 kullanıcısıyım yeni sattım 200 taban lastiğim vardı ama sorun olmadı virajlarda harika tutuşu vardı..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler