Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

200 lük lastik sıkıntılı olurmu_?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    zx12r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    HONDA CBR600 F
    Merhaba öncelikle sormak istediğim konuyu arama yaptım bulamadım eger daha önce sorulmus olupta bulamamış isem kusra bakmayın..


    ben 1 ay kadar önce honda cbr600F motosiklet aldım ve bu motorla uzun yola hiç cıkmadım ama daha önceleri 4-5 adet race motor tarzında motor kullandım tecrübem var
    sorum su:

    ilk defa basıma geldiği için soruyorum motorun aldığımda arka lastiği 200 lük maxsis marka lastik uzun yolda bana ne tür rahatsızlık ve sorun cıkartır virajlara yüksek hızlarda yatmasını seven birisiyim basıma dert olurmu buradan alacağım cevaba göre sezon baslamadan gerekiyorsa arka lastiği deiştirecem arka lastiğim SIFIR yeni takıldı ama 200 lük
    şimdiden tsk ederim kazasız belasız sürüsler temenmni ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    02 Ocak 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    gsx1300r hayabusa 2010
    600f le virajı yatmayı seviyorsan asla 200 taban olmaması lazım. senı en kıvrak yapacak ideal ölçü 180-50-17 dir. 200 lük lastıkle virajın çok kötü olur.düz yolda giderim virajla işim olmaz dersen takabilirsin.

    bu arada maxxis ibaresini yeni gördüm. maxxislerın hamuru serttir. ideal ölçüsü olsa bile sakın viraj yapma. maxisisin tek avantajı çabuk bitmemesi olur

  3. #3
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Arkadasim 600f gibi bir motora 200 luk lastik takmak kulyen zarar. Hem benzin sarfiyati hemde gereksiz asinma ve surtunme. Fabrika onerileri disina cikma. Cunku bu olculere gore tasarlanmistir. Viraja yatma konusunda fabrika lastikleri zaten buna musait. Lastik kalinligi ile ,boy gosterisi olmaz acikcasi Birde asla tek lastik degistirilmez. Bu hem balance ci bozar ,hemde on ve arka lastikler farkli marka farkli desenlerde olursa ise. Frenaj esnasinda farkli yol tutusu gostereceklerinden takla atman icten bile olmaz. On ve arka tek tip ve tek marka alinir.Taksi lasitigi gibi ortaya karisik 4 marka lastik tek arabada yapma lutfen.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  4. #4
    zx12r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    HONDA CBR600 F
    ben takmadım üzerinde takılı geldi daha sıfır olması sebebiyle sorayım size dedim motor cc yüksel olmadığı için yoracağını düşündüm ben virajda nasıl olur bilmediğm için sordum benim kullandığım 4-5 motorların hepsinin lastikleri 180 likti

    artık aldığım yere veya motorculara takas teklif etmem gerekecek yoksa bu lastik bosa gitmiş olucak kullanamadıktan sonra yepyeni lastik.
    tsk ediyorum yardımcı oludugnuz için
    kazasız günler

  5. #5
    Toqi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Hayabusa - Resimdeki Srad 600 unutamadığım aşkım
    dedikleri gibi yakıt sarfiyatın artar sadece bi esprisi yok kalın lastiğin o motosiklete fazla o lastik sadece yol tutuş artar dersen artmaz , frene faydası olur dersen zaten arka frenle işin olmaz tek tük belki ne işe yarar o lastik bilmem
    Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...

  6. #6
    erdemed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Motosikleti
    cx125 95 model' x9 500 piaggio
    goruntu ıcın ıyı fakat o motora agır gelır
    ama goruntu ıcın ıyıdır o motora arkadan bakmak ısterdım

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    3 gün İzmir , 5 gün Mersin
    motosikletin orjinal lastiği neyse en güzeli odur , bir sürü testten geçirdikten sonra o lastiği takıyorlar . yani zararlı olur dye düşünüyorum ... yere tutunma azalır bi defa , çünkü lastik yüzeyi genişlediği için birim alana düşen ağırlık azalacaktır .

  8. #8
    Emrah.ark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul,Büyükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı erdemed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    goruntu ıcın ıyı fakat o motora agır gelır
    ama goruntu ıcın ıyıdır o motora arkadan bakmak ısterdım
    Bende merak ettim açıkçası
    [34 AY 0494] Büyükçekmece MT

  9. #9
    zx12r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    HONDA CBR600 F
    tsk ederim ilginiz ve bilginiz için.
    kazasız günler...

  10. #10

    Üyelik
    16 Ocak 2009
    180 ebatına yani orjinaline geri dön derim.
    hem yakıtın artar hem hızlanman yavaş olur hemde son hızını ekiler

  11. #11
    HTBAYDAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yerleşik hayata geçince yeniden olacak...
    zx12R bu kadar merak eden var. Lastiği değiştirmeden bir kaç fotoğrafını çekip koysan ne güzel olur
    "in the land of the blind, one eyed is the king..."

  12. #12
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Bitene kadar kullan aşırı hız yatma olayın yoksa dursun 600cc motor ne etkileyecek
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  13. #13
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı mach1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bitene kadar kullan aşırı hız yatma olayın yoksa dursun 600cc motor ne etkileyecek
    kural heryerde kuraldır. 300cc. de olsa değişmez, 3000 cc. de olsa değişmez. adamlar mühendis, o kadar test ve hesap yapıyorlar. ama sen daha iyisini bilirsin tabiki...
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  14. #14
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kural heryerde kuraldır. 300cc. de olsa değişmez, 3000 cc. de olsa değişmez. adamlar mühendis, o kadar test ve hesap yapıyorlar. ama sen daha iyisini bilirsin tabiki...
    Kural kuraldır doğrudur ama o mühendisler en iyi performans aldığı lastik ebadını seçer yatma hızlanma vs şimdi bi ss lastik takımı 800den başlıyor 1200tl ye kadar gidiyor zaten ortalama ömürleri 8 bin km.Büyük motorda lastiği büyüt çok farkettirmez ama kücük motora yaptınmı aynı muameleyi heryerinden bi sorun cıkar
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  15. #15
    ufuktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    Kawasaki Zx10R
    büyük motorda olsa orijnal olmayan lastik ebatları

    1) motoru yorar
    2) yakıtı etkiler
    3) virajı dengeyi hızlanmayı etkiler
    4) mutlaka balon atar

    gerek yok mühendisler çalışmış hesaplamış ne güzeli orjinal ebatları kullanmaktır

  16. #16

    Üyelik
    19 Nisan 2006
    zx 12 kullanıcısıyım yeni sattım 200 taban lastiğim vardı ama sorun olmadı virajlarda harika tutuşu vardı..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler