bende xvs 650 var ama arka teker patladığında nasıl değiştireceğimi bilmiyorum... bilen varsa lütfen paylaşsın.. teşekkürler
bende xvs 650 var ama arka teker patladığında nasıl değiştireceğimi bilmiyorum... bilen varsa lütfen paylaşsın.. teşekkürler
YAMAHA DRAGSTAR 650
merak etme boraciner patlarsa onun da çözümünü bulacağından eminim biraz mantık biraz soğuk kanlılık birazda alet edavat yeterli
SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.
boraciner benim dragstar vardı eskiden lastikleri değiştirmek çok sıkıntılı bir iş.
önce motoru sehpa tarzı bişeyin üstüne alıyosun. şaftı söküyosun. sonra tekeri söküyosun. ama problem uygun bi sehpaya koyabilmekte motoru, yeterince yüksek değilse ki benimkinde değildi problem yaşanıyo. çünkü teker aşağı doğru çekerek çıkıyo. lastiği canttan ayırıp yeniden takmak falan da çok gıcık işler, en iyisi sen hiç patlatma lastiğini.
Biz ilhamlarimizi gokten ve gaipten degil dogrudan dogruya hayattan almis bulunuyoruz. K.Atatürk
tmm .. benim sehpam yedek araba lastiği .... en rahat onda oluyo .. evet hiç patlatmasam daha iyi olur
teşekkürler
YAMAHA DRAGSTAR 650
aynen katılıyorum söylenenlere.motorda başıma gelmesini beklediğim son şey.90 bin km mıtsubıshı canterde yol 65 bin kmde mercedes ategoda 40 bin kmde opel comboda yol yaptım,altı yedi sene vardır sanırım hiç lastik patlatmadım yollarda.ama motorun yolda kalması lastik yüzünden hiç çekilir değil..dubeless lastik gerçi biraz avantajlı ama yinede sıkıntılı..
Bu gibi durumlarda şu patlak lastik tamir setleri + el pompası çok işe yarıyor. yanlış hatırlamıyorsam 50km sabit hızda 50-60km yol yapabiliyorsunuz. Gaz basınçlı tüp içinde sıvı kauçuk gibi birşey. Takıyorsun sibop'a sıkıyorsun delikler kapanıyor. Sonrada şişiriyorsun tamriciye kadar devam.
Görüşmek üzere.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
Makine, dragstar ın lastikler tubeless değil, benim bildiğim bu tamir setleri şambriyelli lastiklerde kullanılamıyor.
Biz ilhamlarimizi gokten ve gaipten degil dogrudan dogruya hayattan almis bulunuyoruz. K.Atatürk
Motorun alt şasesinden renault krikosuyla kaldır.Şasenin öntarafından kaldırırsan ön lastik, arka tarafından kaldırırsan arka lastiğin kalkar.Sagdan yerleştirmiş oldugun krikoyu kaldırırken motorun sola yatmaya başlar.Arka lastik yerden 10cm kadar kaldırılabilir.Orta saplamayı bu şekilde çıkarmayı dene.Eger honda gibiyse mecburen egzosları sökeceksin.Bu işlem tamamsa orta saplamayı cekip çıkarınca lastik sökülür.
Ben de arka lastigimi tubelesse çeviremedigim için sıkıntı çekiyorum.Çok araştırdım bir çözüm bulamadım.Sürekli uzun yol yapıyorum.Geceleri ıssız yollarda yanında malzemen olsa bile bu işlem tehlikeli oluyor çünkü bu işlem en az 2saat sürüyor.Sırf bu sebeble beğenmediğim bir motoru lastikleri tubeless diye almak zorunda kalacagım
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajınıza ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
Şikâyetler için... info@motosiklet.net
************** Site Yöneticisi: danger0 **************
evet haklısın.. babam yanımda olmassa 2 saat diil 2 gün versen yine de yapamam
YAMAHA DRAGSTAR 650
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)