Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black
250 lik motorla son sürat 150 yapıyoruz 125 nasıl 140 yapıyo benzin yerine plütonyum mu koyuyon
Valla ben anlamıyorum..Ciddimisin yoksa şaka mı yapıyorsun..?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:16 ----------
Bencede 1 .vitesle 10 m gidilir hemen 2 vitese takılır.. 1. vitesle 40 km gittiğin zzaman çok bağırtırsın..öyle değil mi...?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
arkadşişlar 160 görennde var antepde hatayda bu işi nustaları var özellkle antepte 200 set koyuyorlar 160 da gören var
Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black
hadi var sayalım dediğini yaptın adamın yanından geçtin solladın yüzünü gördün şaşırttın falan filan... ya bi kaza yaparsan motorun bi yeri koparsa.ölürsen şanslı olursun Allah korusun çok fena sakat kalabilirsin düşünsene sandalyeye mahkum olduğunu bence böyle aksiyonlara girme tamam bi heycandır arada hepimiz yaparız ama tadında bırakmak lazım
Konu adam asmaya doğru gidiyor..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Fazla uzamadan kitlense iyi olur...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Bırakın Onu Bunu , Özüne Dön ! Göründüğün Gibi ol !
altındaki Motor " ARTIK 150 cc " diyebileceğin kadar Büyük Bir motor Değil ! Dişli Büyültüp Küçültmen +20km - 20km Verir yada vermez...
Tabiri Caizse " UZAMAK " mı istiyorsun..? Dİşliye ve Hacim Büyültmeye vereceğin parayı biriktir, Hyo250R al bir tane , (Emin ol "artık 150cc" den çok daha tatminkar olacaktır..)
Söylemeden Geçemeyeceğim : Hız istiyorsan piste , ulaşım istiyorsan asfalta çıkarsın !
Saygılar..
İyigeceler herkese...
yazılan cevapları okudum. Ancak cevaplar içinde birkaç husustan bahsedilmemiş...Onlardan bahsetmek istedim...
Öncelikle sorun motorun uzaması kısalması değil, sanırım 8000 devrin üzerinde güç sorunu var. Bunun birkaç nedeni var. Buji tırnak aralığı kalitesi olabilir. Ayrıca arkadaşlar belirtmiş üst kapak çontası yüksekliği yada düşen kompresyon oranı gibi nedenler sıralanabilir. Ancak bu tür güç düşüklükleri 1 ve 2. viteslerde karşınıza çıkmaz. Genelde 3. vitesten sonra güç istenildiğinde karşınıza bu sorun gelir. Bu nedenle gözden kaçan bir husus sanırım piston. 150cc'ye çıkartılan motorun piston ölçüleri (piston tepe yapısı ve piston pimi ile piston tepesi arasındaki mesafe) orjinal 125cc piston ile aynımı kontrol edilmelidir. Bununla ilgili birkaç sıkıntı yaşandı. Bu durumda sıkıştırma oranı önemli ölçüde düşecektir.
Diğer bir konuda egzantirik zincirinin diş atlatılarak takılması. Dikkatsiz bir usta zincir dişlisini bir diş dahi atlatarak takmış olsa, ateşleme avansı tamamen değişeceğinden motor istenilen devirlere ulaşamayacaktır.
Bunların kontrol edilmesi sonucunda çözüm bulunacağı kanaatindeyim.
Jawa 350 TS...Asya 125 T
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)