Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

cbr 125 şanzıman dağıldı!!!

    REKLAM ALANI
  1. #21
    yalnız_kurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Motosikleti
    CBR 1100XX
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla ben şaşırmadım

    bir aynası 100 küsür tl

    sinyali 100 küsür tl

    yedek parçası en pahalı motorlardan biri cbr125
    Evet yedek parcası pahalı oldugu dogru cbr 125'ın ama arkadasa cıkarılan faturada abartılı olmuş arkadas benı aramadı umarım halletmıstır işni ama bugun servise gidince baktım herseyı ıle 430 tl halloluyor motoru...
    Kurtlar Sofrasında Çakallara Yer Yok!!!
    C'est moi!!!Je suis seul loup!!!
    www.salihkalic.spaces.live.com


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Serviste gördüm 36.000deydi 3 den sonrasına geçmiyordu ama onun dısında motor saat gibiydi
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  3. #23

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    bu motor da 1 de problemsiz gidiyorsa mondial ustası arkadaşa pis dürtme hamlesi yapmış anlaşılan

    belki de problem sadece vites hilalindedir

  4. #24
    seannnnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2009
    yağ işini nasıl hallediyordun?

  5. #25
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Senden önce kaç sahip değiştirdi sormamda sakınca var mı?
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  6. #26

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    bu topikten bi turşu olmaz. belirsizlikten ibaret. ortada açılıp bakılmamış bir motor var. bir de ustanın söyledikleri...

    ayrıca yağı olmayan her motor her sorunu çıkarabilir.

    cbr a laf yok kul yapısı olabilir tabi herşey

  7. #27
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Neden honda yapınca kul yapısı da diğer çinliler söz konusu olunca kul yapısı denmiyor?.....Çinliler uzaydan mı geldi?....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  8. #28

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden honda yapınca kul yapısı da diğer çinliler söz konusu olunca kul yapısı denmiyor?.....Çinliler uzaydan mı geldi?....
    cbr 125 in böyle kronik bir sorunu yok. ayrıca tayland malı. rulmanları filan japon malı. kawasaki zx 250 kadar kaliteli değil tabi( bu kısım gerçek olmakla birlikte Er-5 sahibini yatıştırmak için di)

    en sağlam motorlardan birisi cbr 125 daha önce böyle bir sorunu da yoktu hiç kimsenin. demekki üretim kalitesizliğinden dolayı değil.

    mesela benim çinli motorumun her 10 kulanıcısından mutlaka birisi subap kırmıştır Alp abi. ustayla konuştum tek sen değilsin subap kıran dedi. MT den arkadaşlar da var benim gibi subap kıran ama cbr 125 te mesela böyle bir sorun yok

    Alp abi saygılar

  9. #29

    Üyelik
    22 Temmuz 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xciting250i
    arkadaslar cevaplarınız ve yardımlarınız için tesekkurler
    motoru mondial servisine goturdum cunku basıma bu olay geldiğinde motor o durumdaykende honda servisi arıyamazdım en yakın mondial vardı oraya bıraktım
    en azından bi baksınlar istedim kucuk bişeyse hallederler die
    motorun 2. sahibiyim ama benden onceki heralde baya bi sert kullanmıs
    bende sadece vites dusururken yani 1'e atarken biraz sert geciodu bu sekilde 6 ay kullandım en son yagını da 500 km once deiştirdim ondan da sorun olucağını zannetmiorum

    yanlız_kurt desteğin için saol ben ogrenci olduum için motoru suan kapattım bi sure kullanmıcam ama tanıdık bi honda ustası varmıs ona bi gostericem solediklerine gore cok daha ucuza halledermiş ve en azından sorunun ne oldugunu durust bi şekilde soler yani sanzıman mili mi kırılmıs komple deişmesi mi gerekio onu ogrenicem olmazsa seni rahatsız ederim
    ayrıca dediğiniz gibi mondialin servisine fln da guvenmem işi tamamen ticarete doken adamlar
    hondayı savunan arkadaslar bence motorlara bu kadar guvenmeyin ben de honda sorun cıkarmaz die aldım ama bole bişey oldu yine de dikkatli kullanın

  10. #30
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Arka lastiğinin ebatı orjinal mi ?
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  11. #31
    Gnusher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    06 Fz6 Fazer 98hp
    Hondacımı? Cbr 125 ci mi? Aha geldim.

    Kul yapısı mul yapısı demeyin boşuna, o motosikletin sürekli hatalı kullanıldığına ya da yanlış servis hizmetine maruz kaldığına bahse girerim. Cbr 125 özellikle başlangıç seviyesi kullanıcıları hedeflenerek üretilmiş ve olabilecek acemi hatalarını(hem sürücü güvenliği hem motorun sağlığı anlamında) tolere edecek şekilde tasarlanmış bir modeldir. Böyle bir durum oluşmuşsa, bu motosikleti iyi tanıyan ve çok insanda görmüş biri olarak altında başka bir şey ararım.

    Honda fanatikliğinin yersiz olduğunda hemfikirim de, her başlıkta "honda fanları nerde, hani nooldu, honda da böylede çin mallarında niye böyle" diye cıbarmayı anlayabilmiş değilim.

    Arkadaşlar Hondayla Çin malını kıyaslamak nedir? Kusura bakmasın kimse, Çinli motosiklet markalarının (gerçi marka diye bir şey yok al 2 konteyner istediğin marka olsun) hepsi leş. Hatta Lé şötesi de kepazé.

    Pahalıysa siz almayın dostlar Hondayı. Ayrıca cbr 125 de rakipsiz bir motosiklet. Aerodinamiği, frenleri, yol tutuşu, görüntüsü, parçaları... Pahalıysa pahalı, ben Honda logosunu seviyorum belki ondan alıyorum. Adamların marka değeri var. Hissedilir bir fark koyuyorlar ve bu onların işletme şekli. Zararlarına olmaya başlarsa değiştirirler. Ama olmuyor işte, insanlar vazgeçmiyor.

    Honda fanatiği miyim? Kesinlikle hayır, şimdi suzuki kullanıyorum ve ilerde motosiklet alırsam kawasaki er6n/f ya da suzuki sv650 ya da ducati monster gibi modeller sıralamamda Honda modellerinden önce. Er6n gibi bi motosikletin ikinci el fiyatıyla cbf500 ün ikinci el fiyatının neredeyse aynı hatta Honda'nın genelde biraz daha pahalı olduğunu göz önünde bulundurunca kimse bana cbf500 aldıramaz. Aynı durum sv650 içinde geçerli. Ama gel gör ki insanlar cayır cayır cbf500 arıyor, alıyor-satıyor. Çin malıyla Honda karşılaştırmasında değil de bu durumda bir marka fanatikliği var gibi geliyor bana. Ama gel de anlat.

    Başlığı açan arkadaştan özür diliyorum kalabalık ettim biraz başlığında. Ama şöyle bir bakınca zaten pek dolu bir konu değilmiş geri aldım özrümü
    guest.283 bunu beğendi.

  12. #32
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    arkadaşım o parcaya o para varilmez büyük bir tornacıya yani sanayilerde her türlü parcayı yapabilecek gelişmiş aletleri bulunan bir dükkana yaptır işlendikten sonra su vererek celik yaptır ben cbf 250 si olan bir arkadaşa farklıdişli yaptırdım 100 tl ye orjinali kimbilir nekadar birde 6-7 yere sor bir yere çakılma fiyatı ve işçilihi değişir

  13. #33
    Gnusher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    06 Fz6 Fazer 98hp
    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım o parcaya o para varilmez büyük bir tornacıya yani sanayilerde her türlü parcayı yapabilecek gelişmiş aletleri bulunan bir dükkana yaptır işlendikten sonra su vererek celik yaptır ben cbf 250 si olan bir arkadaşa farklıdişli yaptırdım 100 tl ye orjinali kimbilir nekadar birde 6-7 yere sor bir yere çakılma fiyatı ve işçilihi değişir
    Bende diyorum neyi söylemeyi unuttum. En önemli şeyi unutmuşum.
    Ağzına sağlık bende öyle dicektim

  14. #34
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    bulunduğunuz şehiri bilmiyorum ama ben parca yaptırdığım yerin tel. nosunu vereyim teirdağ-çorlu 0282 6516237 şevket usta benim burasıyla herhangi bir bağlantım yok sadece ihtiyac duyduğumda parca yaptırdığım yer fiatları makul düzeyde bu tür pahalı parcalara para vermeden önce bilgi alınması yada altarnetif oluşturması için yazdım bu tür sorunla karşılaşan arkadşların bilgisi olması için tel no verdim

  15. #35

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok canım..Honda ya bişiy olmaz... Tamircine öyle gelmiştir... .. Honda bu...Hayat onda....

    Nerde bu Honda sampatizanları?..

    Geçmiş olsun..
    Geldiler bile Honda şanzıman dağıtmış inanılıcak gibi değil
    Şaka bir yana üzüldüm gerçekten baya masraf açmıştır.Benimde ER-5'in zincir eski olduğundan kopmuştu şanzıman dişlisini sıyırmıştı şanzıman değiştik zincir değiştik 1 milyara yakın masraf ödemiştim kötü bir durum.

  16. #36
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    İstanbuldaysan beni ara...537 335 22 33...Honda servisime aldırayım...ücretsiz bir check up yaptırayım...ama küçük bi nakliye ücreti ödersin...çok uzakta değilsindir inşallah...bi fiyat çıkarsınlar...eninde sonunda yaptırıcan...bakalım ne fiyat çıkacak...ok...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  17. #37

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Öncelikle geçmiş olsun, her marka model motorda olabilecek bir arıza.

    Kırılan parça şanzıman mili olduğu için öyle tornacıda su vererek falan halledemezsiniz. Halletseniz bile yolda 100 km süratle giderken kırılmayacağını kim garanti edecek ? Tornacı dediğiniz kişilerin su verme üzerine bilgisi malesef çeliği ısıtıp suya sokmakla sınırlıdır ve işlem sonucu ortaya ne çıkacağını allah bilir. Malzeme tesadüfen istenildiği gibi de olabilir, son derece kırılgan da. O yüzden yanlış yönlendirmeler yapıp insanları tehlikeye atmayalım.

    Yeri gelmişken söyleyeyim, yumuşak bir kullanıma rağmen ortaya çıkan bu işin asıl sorumlusu motorun bir önceki sahibidir. Bunlar hep motor rodajdayken "bas açılsın, birşey olmaz" tavsiyelerinin sonuçları. Motor bassanız da basmasanız da açılacaktır. Basınca daha erken açılır ama sonucu da böyle olur. O yüzden rodaja her zaman uyalım. Kitapçıkta ne yazıyorsa onu uygulayalım, kitapçığın aksi talimatlar veren usta takımının söylediklerini kaale almayalım. Bir de yağ kullanımına dikkat etmek gerekiyor. Motosikletler için özel üretilen yağlar dışında yağ kullanmamak lazım.

  18. #38

    Üyelik
    17 Ağustos 2007
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    as t1
    Alıntı cbr125races adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba cbr 125imin şanzımanı dağıldı (motor2006 model 18.000de)
    tamircinin dediğine göre şanzıman mili kırılmış
    motor 1.vitese takıo ama daha sonrası yok
    mondial servisinin solediğine göre sadece parca 700 liraymıs
    cbr 125iniz varsa vitesleri cok dikkatli değiştirin
    ben sakin bir kullanıcı olmama rağmen başıma boyle bir olay geldi
    motoru suan için kapalı bi yere kapattım ve yaptıramıcam cunku masraf aşıyo beni
    bu konuda tavsiye edebileceğiniz biyer var mı veye 2.el parcaları nerden bulabiliriz?
    700 liramı? yuhh geçmiş olsun kardeş benim motosikletin en sıfırından komple motoru 990 lira rektefiye yaptırıcaksan 250 300 tl ye halledebiliyoruz bazen honda motorum olmadığı için seviniyorum.
    Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:

  19. #39
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun...mondıal servis ne alaka şimdi...Honda servis ne dedi bu işe...
    Honda göndermiş yavv, biz bu işlerden çakozlamıyoz sen en iyisi mi Mondiale git demişler

    Hondanın ne kadar pahalı olduğunu bildiği için direkman başka bir servise gitmiş ama o da kulağına su dökmüş çocuğun ...yuuh

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:16 ----------

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbuldaysan beni ara...537 335 22 33...Honda servisime aldırayım...ücretsiz bir check up yaptırayım...ama küçük bi nakliye ücreti ödersin...çok uzakta değilsindir inşallah...bi fiyat çıkarsınlar...eninde sonunda yaptırıcan...bakalım ne fiyat çıkacak...ok...
    Büyük adamsın metehandro motosiklet dostluğu ve kardeşliğine en güzel örnek
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  20. #40
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle geçmiş olsun, her marka model motorda olabilecek bir arıza.

    Kırılan parça şanzıman mili olduğu için öyle tornacıda su vererek falan halledemezsiniz. Halletseniz bile yolda 100 km süratle giderken kırılmayacağını kim garanti edecek ? Tornacı dediğiniz kişilerin su verme üzerine bilgisi malesef çeliği ısıtıp suya sokmakla sınırlıdır ve işlem sonucu ortaya ne çıkacağını allah bilir. Malzeme tesadüfen istenildiği gibi de olabilir, son derece kırılgan da. O yüzden yanlış yönlendirmeler yapıp insanları tehlikeye atmayalım.

    Yeri gelmişken söyleyeyim, yumuşak bir kullanıma rağmen ortaya çıkan bu işin asıl sorumlusu motorun bir önceki sahibidir. Bunlar hep motor rodajdayken "bas açılsın, birşey olmaz" tavsiyelerinin sonuçları. Motor bassanız da basmasanız da açılacaktır. Basınca daha erken açılır ama sonucu da böyle olur. O yüzden rodaja her zaman uyalım. Kitapçıkta ne yazıyorsa onu uygulayalım, kitapçığın aksi talimatlar veren usta takımının söylediklerini kaale almayalım. Bir de yağ kullanımına dikkat etmek gerekiyor. Motosikletler için özel üretilen yağlar dışında yağ kullanmamak lazım.
    ben su verme deyim olarak bilgi amaçlı yazdım tel no verdiğim yer kendisi her türlü dişli ve özel imalat yapan bir yer yazdığım şekilde yapılan su verme işlemleri20-30 yıl önce köylerdeki demirciler yapardı şimdi teknoloji değişti bu işi malzemenin fasfına göre fırınlarda otomatik olarak ısıtılıp yapılıyor ve sadece bu işi yapan yerlerde oluyor buarkadaşlar malzemeleri çorluda böyle bir yer olmadığı için istanbula gönderiyorlar sanayide bu işi yapan ustalar nerelerde hangi malzeme kullanacağını bilir bu işe yeni başlayanlar veya işine gelmeyenler haric siz parca ithalatcısısınız galiba işinize yaramadı (bu yazdıklarım büyük firmalardaki işler için geçerli)


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler