Yeni Karbüratör Ayarı nasıl olmalı
-
arkadaşlar biliyorum defalarca bu konu gündeme gelmiştir yalnız benim sorunum biraz değişik
Geçenlerde motorum elektrik tesisatı bobini yanmış bujiye elektrik gitmediği içinde yolda giderken alttan patlama oldu
egzost bağlantı yerinden neyse
gittim tamirciye abi böle böle falan anlattım ogün 7 saat uğraştılar motor çalışmadı, çalışıyor fakat gaz verince güçsüz hararetli ve tekliyor pat pat pat gibi
sonra ogünde baya uğraşmışlar en sonunda yeni karbürotör almanız gerek dedi neyse
aldık karbürötörü bağlandı falan tamam oldu çalıştı sorun yok bindim gidiyorum hoop motor stop etti bastım marşa falan yok çalışmadı baktım depoda az benzin var iterek gittim benziciye aldık neyse bas bas çalışmıyor bidaha iterek tamirciye götürdüm mesafeler kısa :D
abi kaldım yolda hemen çektiler içeri kaldırdılar koltuğu karbürotör hava girişini açtı klemens i sonra oraya elini koydu kapattı bastı çalışmadı açık bıraktı tek marşda çalıştı sonra kapattı bağladı falan sorun yok çalışıyor motor
Dün işden geliyordum maslak-levent yolu sanırım 50-60 la gidiyordum ışıklarda durdum kalktım gidiyorum teklemeye başladı
stop etti sorna bende adamın yaptığı gibi yaptım açtım hava girişini çalıştırdım çalıştı sorna hava filtresini araladım biraz böle gittim
ertesi günü sabahı açtım biraz incelim dedim jigle kablosu takılı değildi sanırım gerek duymamış bende az çok anlıyorum jigleyi taktım
biraz motor çalıştı sonra yine stop etti hemen jigleyi çıkarttım yine aynı şekilde hava filtresini açtım çalıştı sonra kapattım
şimdi sorum ise
1-karbürotör ayarı yapılması mı gerek
2-hava filtresi (temiz) orayı açıp kapayınca neden çalışır
3-en önemlisi şuan otomatik jigle kablosu takılı deiğil yani devre dışı
yakıt sarfiyetı artarmı
4-jigle olmadan böle devam etse ne gibi sorunlar olur
sanırım biraz uzun oldu ama tam 1 aydır bu sorunla uğraşıyorum en son çare sizlere sormakta buldum
sizlere sonsuz teşekkürler ederim ...saygılar ve sevigler...
Reklamlar
-
abi deponu bi kontrol ettir...motorun benzin yetistirmiyor olabilir...
durduğun yerde karbüratöre benzin dolar onla 3-5 km gidersin gasa bastıkça motor 3 benzin harcara ama depodan 1,5 gelirse ilerde tekler sonunda stop eder...
cikle kablosu takılı değilse bi sorun olmaz...soğuk havada çalıstırması zor olur....
onu yerinede hava filitresi önünü kapatırsın aynı sey zaten...
depodan karsüratöre giden benzin yolunu bi kontrol et...olmadı karbüratörü sök bi temizle yinede oyla genede pislik gider...depo pis ise...
-
Motorun elektirik sisteminde sorun var normal düzgün çalısan motorda birden sorun olmaz.
Bir kaç soru soracam
Motoru çalıtırdıktan sonra gaz yemesi nasıl
Bujini değiştirdinmi ne marka ne model taktın
Motorun çıkık bir hortumu varmı
Motorun avans ayarıyla oynadınızmı
Benzin filtresini kontrol ettinizmi
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
motor gayet güzel çalışıyor gazı iyi alıyor
buji bosch R0 süper marka yeni
çıkık hortum yok
avans ayarı bilmiyorum oynanmadı sanırım
tamirci benzin filtresini sökmüş direk bağlamış
karbürötör yeni
-
mstf_gnc adlı üyeden alıntı
motor gayet güzel çalışıyor gazı iyi alıyor
buji bosch R0 süper marka yeni
çıkık hortum yok
avans ayarı bilmiyorum oynanmadı sanırım
tamirci benzin filtresini sökmüş direk bağlamış
karbürötör yeni
abicim direk bağladıysa baska bi sorun aramana gerek yokki...senin depon temiz olsada benzin alydığın yerden genede bi takım pislikler gelir...senin depoda da biseyler mutlaka vardır...karbüratörü temizleyin ve araya bi filitre takın...
aynen bunun gibi bisey isinizi görür...
-
hımm o zaman yarın sirkeci yolu gözüktü filtre alamm lazım fakat filtreden olacağını sanmıyorum çünkü karbürotör yeni
-
mstf_gnc adlı üyeden alıntı
tamirci benzin filtresini sökmüş direk bağlamış
bu ne anlama geliyor sizce..
-
filtreyi söktüyse sorun belli zaten. büyük ihtimal karbüratörünüde tıkamıştır. temizlemen gerek onuda.
-
mstf_gnc adlı üyeden alıntı
hımm o zaman yarın sirkeci yolu gözüktü filtre alamm lazım fakat filtreden olacağını sanmıyorum çünkü karbürotör yeni
Sen bence boşuna yeni karbratör almısın karburatör kolay bozulan bişey değildir birde sen yazmısın motorda az benzin vardı diye eğer senin motor deponun dibindeki pisliği çektiyse ondan tekleyip stop ediyordu
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
28 Aralık 2009, 01:12
#10
mach1 adlı üyeden alıntı
Sen bence boşuna yeni karbratör almısın karburatör kolay bozulan bişey değildir birde sen yazmısın motorda az benzin vardı diye eğer senin motor deponun dibindeki pisliği çektiyse ondan tekleyip stop ediyordu
hayır, tamirci arkadaş benzin filtresi falan takılıyken karbürötörü açtı heryerini temizledi tabi eskisini bahsediyorum üst kapağı açtı plastik bi madde vardı aşağı yukarı oynayan onun contası bozuk olabilir dedi yenisini taktı baktı yine aynı tekliyodu en son çare karbürötör almaktı bende ordaydım tüm detayları gördüm paramparça ettik karbürötörü yok olmadı yeniyi aldık taktık neyse çalıştı falan ama biraz uğraştırdı bujiyi değişti kablosunu değişti beyni değişti gayet güzel çalışıyodu sanırım fazla benzinmi alıyo yada havayımı az alıyo onu ayarlamak lazım fakat şunu sölim eskisinden daha muhteşem çalışıyo tek marşda ister soğuk olsun ister sıcak farketmiyo şuan tek sorun stop etmesi ve onu ayarlamak lazım karbürötörün altında iki ayar vidası var hangisi ney onu bilemiyorum tamirciyede gitmek istemiyorum
cvplarınız ve zaman ayırdığınız için sizlere minnettarım teşekürler
-
28 Aralık 2009, 12:05
#11
mstf_gnc adlı üyeden alıntı
hayır, tamirci arkadaş benzin filtresi falan takılıyken karbürötörü açtı heryerini temizledi tabi eskisini bahsediyorum üst kapağı açtı plastik bi madde vardı aşağı yukarı oynayan onun contası bozuk olabilir dedi yenisini taktı baktı yine aynı tekliyodu en son çare karbürötör almaktı bende ordaydım tüm detayları gördüm paramparça ettik karbürötörü yok olmadı yeniyi aldık taktık neyse çalıştı falan ama biraz uğraştırdı bujiyi değişti kablosunu değişti beyni değişti gayet güzel çalışıyodu sanırım fazla benzinmi alıyo yada havayımı az alıyo onu ayarlamak lazım fakat şunu sölim eskisinden daha muhteşem çalışıyo tek marşda ister soğuk olsun ister sıcak farketmiyo şuan tek sorun stop etmesi ve onu ayarlamak lazım karbürötörün altında iki ayar vidası var hangisi ney onu bilemiyorum tamirciyede gitmek istemiyorum
cvplarınız ve zaman ayırdığınız için sizlere minnettarım teşekürler
Karburatör kolay bozulmayan bir parçadır ama kurcalandığında bozulur ayar tutmaz zaten tamirci açıp dağıtıysa performans alamazsın.Büyük ihtimal şamandırasında sorun vardı.Stop etmesi rolanti ayarındandır motor ısındığında yaparsan daha iyi olur
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
motor hava alır manifoltan ondan yapar eğer scootersa tabi ateşleme kesebilir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler