Aynı kaynaklardan bende faydalandım ayrıca Almaya da meydana gelen vakalarıda araştırdım...orada olay aynı.
Yalnız roadracingworld.com da dikkat edilmesi gereken bir pasaj var!
Normal kullanımla şaselerde her hangi bir hasarın oluşmayacağı ancak tek teker atlama,zıplama ve şiddetli ön teker üzerine abanmalarda kırılmanın meydana gele bileceği.Ama asıl önemli yönü şu SUZUKI gönüllü olarak bellirlenmiş belli bir şase numarası aralığındaki motosikletler geri çağırarak gereken şase güçlendirme işlemini gerçekleştiriyor.
Yapmak zorunda değiller demekki...yani standart kullanımla şaselerde sorun yaşanmıyormuş?? oysa yaşanan kazaların görgü tanıklar çoğunlukla '' Stunt '' yapılmadığı ve düz yolda kırılmanın meydana geldiği yönünde...
Bu mesele böyle uzar gider sanırım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:08 ----------
Bir kaç link vereyim de olay daha net olsun.
yorum yaptığım linklerdeki fotoğraflara mutlaka bakın
http://www.motor-talk.de/blogs/passa...-t2143341.html
http://www.1000ps.at/forum/tm.asp?m=...&mpage=1&key=?
Şase nasıl güçlendiriliyor? Link aşağıda..
Suzuki Service Bulletin:
http://jsdproducts.com/Downloads/asmc_008698.pdf
Bu link de 2007 model 13000 küsür Suzuki GSX-R 1000’nin rölanti sorunundan bahis ediyor
http://nhthqnwws111.odi.nhtsa.dot.go...7V362-2015.pdf
Sayfanın açılmasını beklerseniz şasenin nereden kırıldığını gösteren fotolar var….Hava emiş kanalı etrafındaki kaynaklardan kırılıyor..
http://www.bikerenews.com/Stories/Ar...11507_001.html
Aşağıdaki link’te de geriye çağırılan tüm Suzuki’lerin listesi var…
http://www.suzukicycles.com/Recalls/