Salcano İle Yağmurda Gezme ve Motor hayırlı işler.
Reklamlar
-
Selamün Aleykum motosiklet.net üyeleri.Bu akşam geçen hafta aldığım salcano panther 100 cc cup ile iki kişi edirne den bir köyüne yolculuk yaptm.Biraz sıkıştırdm ama ne verdiysem onu da gitti.Burda sorun yok ancak dönüşte de aynı şekilde gelmeme rağmen yaklaşık 15 km kadarını yağmurda gittim.Yine bi sorun yok.Geldim halamların evine 1 saat oturdum.Bir de cıktım motor sanki az once bıraktığım motor değil.Marş kendini paralıyo çalışmıyo.Dururken de yağmu yemedi evin onunde.Denedim denedim en sonunda güüüüüm diye bi patlama
Vaz caydım bıraktım. Şimdi ne oldu bu motora boğdum mu su mu kaçtı ne anlayamadm.Yarın sabah yanına gidince çalışırsa cok pis sövecem
Reklamlar
-
buji patlamış olmasın,benim başıma bi kaç kez geldi çalışmayıpta basarken marşa
-
yok gümleme eksozdan dı. arkaya doğru bi nos çekti buji yerinde ve buji başını cıkardım çakıyo
-
Durun hemen bir atayım.Çok gaz vermekten motor benzini yakamamış ve ateşleyip egsozdan pat diye ses çıkarmış olabilir mi?Şaka bir yana geçmiş olsun arkadaşım.Motosiklete yağmurda binmeyi sevmiyorum zaten iyice soğuyorum böyle okuyunca. . .
-
vallahi ne bileyim normalde marş huyu hiç gaz vermeden çalışmaktır.TIK TIK deyince vermeye başlarım bizim lada gibi kibrittir. ama bilmiyorum cok benzin biriktiyse de niye birikti. souk deil bişey deil cikle ile de denedim yok yok. ne oluyo buna yahu
-
Buji sudan kısa devre oluyordur. en ufak bir kopuklukta* gümm
*suyun oluşturduğu kısa devrenin son bulması. @immortalboss olabilir.
тнє ρσωєя σƒ ∂яєαмѕ...
www.facebook.com/ugurbas
-
kısa devre son buldu diyelim. biriken de gümledi , daha niye çalışmadı_? hoş tırstım bn de pek zorlamadm patlayınca ama şimdi yarın sabah hiçbişey yokmuş gibi çalışacak mı bu
-
aleykümselam valla sorununa çözüm bilmiyorum ama geçmişolsun ;)
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
-
kısa devre olacağını sanmıyorum...ben motorumu devamlı su pompasıyla yıkarım...yıkadiğim yerlerini görseniz hayret edersiniz...oralar yıkanır mi diye...
olsa benimkisi olurdu...
cup lar vurdurulur mu...
yada baska bi aküyle takviye yapın....benzini yakması kolaylasır...ısıkları yakmadığınz sürece hiç bi sıkıntı olmaz takviyede...
-
06 Aralık 2009, 17:25
#10
bujisinde sorun olduğunu zannediyorum.........
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
06 Aralık 2009, 18:37
#11
sen sabahı bekleme gıt calıştır bak calışacaktır
-
06 Aralık 2009, 18:43
#12
racer2000 adlı üyeden alıntı
kısa devre olacağını sanmıyorum...ben motorumu devamlı su pompasıyla yıkarım...yıkadiğim yerlerini görseniz hayret edersiniz...oralar yıkanır mi diye...
olsa benimkisi olurdu...
cuplar vurdurulurmu...
yada baska bi aküyle takviye yapın....benzini yakması kolaylasır...ısıkları yakmadığınz sürece hiç bi sıkıntı olmaz takviyede...
Evet vitese bastığınız anda ayağınız çekmezseniz debriyaj sıkmışsınız gibi gider ayağınızı kaldırdığınız andada debriyajı bırakmış gibi kompresöre biner motor fakat 2. yada 3. viteste yapmak lazım
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
06 Aralık 2009, 19:55
#13
Mersin İl Temsilcisi
askon adlı üyeden alıntı
sen sabahı bekleme gıt calıştır bak calışacaktır
yeterince dinlenmiştir değil mi?
aklıma gelen şunlar
1- motor aşırı ısındı ve bujinin ateşleme ısınma aralığı kısaldı, aynı zamanda yüklendiğin benzin tam olarak yanamadı ve karbüratörün ayarı da tam olmadığı için boğuldu. şu zaman aralığında benzin süzülmüş, motor soğumuştur. çalışabilir
2- sen içerdeyken biri gaz koluyla oynadı ve motor boğuldu. babamın başına hep aynı işi açan bendim küçükken. ordan bilyom
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
06 Aralık 2009, 20:56
#14
egelim 43 adlı üyeden alıntı
Evet vitese bastığınız anda ayağınız çekmezseniz debriyaj sıkmışsınız gibi gider ayağınızı kaldırdığınız andada debriyajı bırakmış gibi kompresöre biner motor fakat 2. yada 3. viteste yapmak lazım
aynı sey 350 jawadad var...vites koluna basılı tutunca debriyaj pozisyonunda oluyor...ve hangi vites old fark etmez...
ozaman kardes sen bide vurdurmayı dene...
-
06 Aralık 2009, 22:24
#15
ARKADAŞLAR SORUN ÇÖZÜLDÜ
yine dediğim gibi oldu sabah gittim dükkana (arabaynan ) bindim az bişey nazlanarak tık çalıştı . ancak hala yolunda olmayan bişeyler vardı stop etme gaz yememe gibi.
Yaptığım uzun yoldan dolayı Şişme veya karburator ayarsızlığı olma ihtimali sıfır.Çünkü motor tık demeden iki kişi ile iki defa edirne-istanbul yaptı hiçbirşey olmadı.
Sadede dönelim ben kıllandım ve ön tekerin arkasındaki hava filtresini açtım .Sünger sırf su idi.Ve hava filtresi kabı da su içindeydi.
Hava filtresini Alta tahliye eden boru körtıpalı hortumun ucunu da bir açtım en az bir su bardağı su da ordan geldi.Şuan motor yine merco. ayarında .Hepinize teşekkürler.Cup kullanıcılarının da kulağına küpe olsun, aklında bulunsun tüm bunlar.
-
08 Aralık 2009, 02:04
#16
ceyhun__22 adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR SORUN ÇÖZÜLDÜ
yine dediğim gibi oldu sabah gittim dükkana (arabaynan
) bindim az bişey nazlanarak tık çalıştı . ancak hala yolunda olmayan bişeyler vardı stop etme gaz yememe gibi.
Yaptığım uzun yoldan dolayı Şişme veya karburator ayarsızlığı olma ihtimali sıfır.Çünkü motor tık demeden iki kişi ile iki defa edirne-istanbul yaptı hiçbirşey olmadı.
Sadede dönelim ben kıllandım ve ön tekerin arkasındaki hava filtresini açtım .Sünger sırf su idi.Ve hava filtresi kabı da su içindeydi.
Hava filtresini Alta tahliye eden boru körtıpalı hortumun ucunu da bir açtım en az bir su bardağı su da ordan geldi.Şuan motor yine merco. ayarında .Hepinize teşekkürler.Cup kullanıcılarının da kulağına küpe olsun, aklında bulunsun tüm bunlar.
Hava filtresinin konumu çok yanlış yerde bence en çok su gelebilcek yerde sorunun çözüldüğüne ve motorundan tekrar keyif aldığına sevindim gözün aydın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 ----------
racer2000 adlı üyeden alıntı
aynı sey 350 jawadad var...vites koluna basılı tutunca debriyaj pozisyonunda oluyor...ve hangi vites old fark etmez...
ozaman kardes sen bide vurdurmayı dene...
3. viteste dememdeki amaç motorun aniden komprasyon yapıp tekerleğin kilitlenmemesi açısından
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
08 Aralık 2009, 02:31
#17
valla motoru aldım alalı hava filitresine hic baktırmadım. motor 9500 de. geçen gün ögleden akşama kadar sagnak yagmur yedi hic bişey yok tıkır tıkır çalışıyor.
-
12 Aralık 2009, 01:40
#18
-
12 Aralık 2009, 01:53
#19
ceyhun__22 adlı üyeden alıntı
Selamun aleykum .M.T. milleti ... Ya lanet olsun ben bu motoru ıslak ıslak yakacam birgün.
Arkadaş takımı cok pis gaza getirir ve ceyhun karla karışık yağmurda maç izlemeye motorla evden 5km mesafe bi yere gider.Buraya kadar hiç sıkıntı yok.
Lanet olsun bir çıktık mekandan gene geçen haftanın replay ı oynuyor.
Marşı bitirdim artık yok .Çaaat çat patlamalar bıraktım olduğu yere geldm.Ne olacak bunun sonu motorcuya ne var diye götüreyim bilmem ki...böyle böyle oldu yap abi desem cok pis gazlar.Şurda arıza var diyeceğim ne olabilir ki_?
benim kafama takılan tek 1 şey var .
Şu kanuni yazısının ortasındaki kapak bende yok.Hatta motorun devirini ordan görebiliyorum.
Sağda solda da bobinler var.Acaba o bobinler ıslanıyor da ondan mı boyle oluyo?
Hemen orayı kapat
тнє ρσωєя σƒ ∂яєαмѕ...
www.facebook.com/ugurbas
-
15 Aralık 2009, 01:35
#20
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler