Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Salcano İle Yağmurda Gezme ve Motor hayırlı işler.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    ceyhun__22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    CBF150
    Selamün Aleykum motosiklet.net üyeleri.Bu akşam geçen hafta aldığım salcano panther 100 cc cup ile iki kişi edirne den bir köyüne yolculuk yaptm.Biraz sıkıştırdm ama ne verdiysem onu da gitti.Burda sorun yok ancak dönüşte de aynı şekilde gelmeme rağmen yaklaşık 15 km kadarını yağmurda gittim.Yine bi sorun yok.Geldim halamların evine 1 saat oturdum.Bir de cıktım motor sanki az once bıraktığım motor değil.Marş kendini paralıyo çalışmıyo.Dururken de yağmu yemedi evin onunde.Denedim denedim en sonunda güüüüüm diye bi patlama
    Vaz caydım bıraktım. Şimdi ne oldu bu motora boğdum mu su mu kaçtı ne anlayamadm.Yarın sabah yanına gidince çalışırsa cok pis sövecem


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tombo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    çapırdı çıplak oldu SUZUKI GSR 600 K7
    buji patlamış olmasın,benim başıma bi kaç kez geldi çalışmayıpta basarken marşa

  3. #3
    ceyhun__22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    CBF150
    yok gümleme eksozdan dı. arkaya doğru bi nos çekti buji yerinde ve buji başını cıkardım çakıyo

  4. #4

    Üyelik
    01 Nisan 2007
    Şehir
    amerika
    Durun hemen bir atayım.Çok gaz vermekten motor benzini yakamamış ve ateşleyip egsozdan pat diye ses çıkarmış olabilir mi?Şaka bir yana geçmiş olsun arkadaşım.Motosiklete yağmurda binmeyi sevmiyorum zaten iyice soğuyorum böyle okuyunca. . .

  5. #5
    ceyhun__22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    CBF150
    vallahi ne bileyim normalde marş huyu hiç gaz vermeden çalışmaktır.TIK TIK deyince vermeye başlarım bizim lada gibi kibrittir. ama bilmiyorum cok benzin biriktiyse de niye birikti. souk deil bişey deil cikle ile de denedim yok yok. ne oluyo buna yahu

  6. #6
    Nipp10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    Antalya merkez
    Motosikleti
    91 Honda CG 125
    Buji sudan kısa devre oluyordur. en ufak bir kopuklukta* gümm

    *suyun oluşturduğu kısa devrenin son bulması. @immortalboss olabilir.
    тнє ρσωєя σƒ ∂яєαмѕ... www.facebook.com/ugurbas

  7. #7
    ceyhun__22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    CBF150
    kısa devre son buldu diyelim. biriken de gümledi , daha niye çalışmadı_? hoş tırstım bn de pek zorlamadm patlayınca ama şimdi yarın sabah hiçbişey yokmuş gibi çalışacak mı bu

  8. #8
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    aleykümselam valla sorununa çözüm bilmiyorum ama geçmişolsun ;)
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    racer 200
    kısa devre olacağını sanmıyorum...ben motorumu devamlı su pompasıyla yıkarım...yıkadiğim yerlerini görseniz hayret edersiniz...oralar yıkanır mi diye...
    olsa benimkisi olurdu...
    cup lar vurdurulur mu...
    yada baska bi aküyle takviye yapın....benzini yakması kolaylasır...ısıkları yakmadığınz sürece hiç bi sıkıntı olmaz takviyede...

  10. #10
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    bujisinde sorun olduğunu zannediyorum.........
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  11. #11
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    sen sabahı bekleme gıt calıştır bak calışacaktır

  12. #12
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Alıntı racer2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kısa devre olacağını sanmıyorum...ben motorumu devamlı su pompasıyla yıkarım...yıkadiğim yerlerini görseniz hayret edersiniz...oralar yıkanır mi diye...
    olsa benimkisi olurdu...
    cuplar vurdurulurmu...
    yada baska bi aküyle takviye yapın....benzini yakması kolaylasır...ısıkları yakmadığınz sürece hiç bi sıkıntı olmaz takviyede...
    Evet vitese bastığınız anda ayağınız çekmezseniz debriyaj sıkmışsınız gibi gider ayağınızı kaldırdığınız andada debriyajı bırakmış gibi kompresöre biner motor fakat 2. yada 3. viteste yapmak lazım
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  13. #13
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı askon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen sabahı bekleme gıt calıştır bak calışacaktır
    yeterince dinlenmiştir değil mi?

    aklıma gelen şunlar
    1- motor aşırı ısındı ve bujinin ateşleme ısınma aralığı kısaldı, aynı zamanda yüklendiğin benzin tam olarak yanamadı ve karbüratörün ayarı da tam olmadığı için boğuldu. şu zaman aralığında benzin süzülmüş, motor soğumuştur. çalışabilir
    2- sen içerdeyken biri gaz koluyla oynadı ve motor boğuldu. babamın başına hep aynı işi açan bendim küçükken. ordan bilyom
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    racer 200
    Alıntı egelim 43 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet vitese bastığınız anda ayağınız çekmezseniz debriyaj sıkmışsınız gibi gider ayağınızı kaldırdığınız andada debriyajı bırakmış gibi kompresöre biner motor fakat 2. yada 3. viteste yapmak lazım
    aynı sey 350 jawadad var...vites koluna basılı tutunca debriyaj pozisyonunda oluyor...ve hangi vites old fark etmez...

    ozaman kardes sen bide vurdurmayı dene...

  15. #15
    ceyhun__22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    CBF150
    ARKADAŞLAR SORUN ÇÖZÜLDÜ
    yine dediğim gibi oldu sabah gittim dükkana (arabaynan ) bindim az bişey nazlanarak tık çalıştı . ancak hala yolunda olmayan bişeyler vardı stop etme gaz yememe gibi.
    Yaptığım uzun yoldan dolayı Şişme veya karburator ayarsızlığı olma ihtimali sıfır.Çünkü motor tık demeden iki kişi ile iki defa edirne-istanbul yaptı hiçbirşey olmadı.
    Sadede dönelim ben kıllandım ve ön tekerin arkasındaki hava filtresini açtım .Sünger sırf su idi.Ve hava filtresi kabı da su içindeydi.
    Hava filtresini Alta tahliye eden boru körtıpalı hortumun ucunu da bir açtım en az bir su bardağı su da ordan geldi.Şuan motor yine merco. ayarında .Hepinize teşekkürler.Cup kullanıcılarının da kulağına küpe olsun, aklında bulunsun tüm bunlar.

  16. #16
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Alıntı ceyhun__22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARKADAŞLAR SORUN ÇÖZÜLDÜ
    yine dediğim gibi oldu sabah gittim dükkana (arabaynan ) bindim az bişey nazlanarak tık çalıştı . ancak hala yolunda olmayan bişeyler vardı stop etme gaz yememe gibi.
    Yaptığım uzun yoldan dolayı Şişme veya karburator ayarsızlığı olma ihtimali sıfır.Çünkü motor tık demeden iki kişi ile iki defa edirne-istanbul yaptı hiçbirşey olmadı.
    Sadede dönelim ben kıllandım ve ön tekerin arkasındaki hava filtresini açtım .Sünger sırf su idi.Ve hava filtresi kabı da su içindeydi.
    Hava filtresini Alta tahliye eden boru körtıpalı hortumun ucunu da bir açtım en az bir su bardağı su da ordan geldi.Şuan motor yine merco. ayarında .Hepinize teşekkürler.Cup kullanıcılarının da kulağına küpe olsun, aklında bulunsun tüm bunlar.
    Hava filtresinin konumu çok yanlış yerde bence en çok su gelebilcek yerde sorunun çözüldüğüne ve motorundan tekrar keyif aldığına sevindim gözün aydın

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 ----------

    Alıntı racer2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı sey 350 jawadad var...vites koluna basılı tutunca debriyaj pozisyonunda oluyor...ve hangi vites old fark etmez...

    ozaman kardes sen bide vurdurmayı dene...
    3. viteste dememdeki amaç motorun aniden komprasyon yapıp tekerleğin kilitlenmemesi açısından
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  17. #17

    Üyelik
    29 Aralık 2008
    Şehir
    Manavgat -- İli: Antalya
    Motosikleti
    Mondial 100km Renk: Kırmızı - 07 JY 608
    valla motoru aldım alalı hava filitresine hic baktırmadım. motor 9500 de. geçen gün ögleden akşama kadar sagnak yagmur yedi hic bişey yok tıkır tıkır çalışıyor.
    07-gєηçℓιк

  18. #18
    ceyhun__22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    CBF150
    Selamun aleykum .M.T. milleti ... Ya lanet olsun ben bu motoru ıslak ıslak yakacam birgün.
    Arkadaş takımı cok pis gaza getirir ve ceyhun karla karışık yağmurda maç izlemeye motorla evden 5km mesafe bi yere gider.Buraya kadar hiç sıkıntı yok.
    Lanet olsun bir çıktık mekandan gene geçen haftanın replay ı oynuyor.
    Marşı bitirdim artık yok .Çaaat çat patlamalar bıraktım olduğu yere geldm.Ne olacak bunun sonu motorcuya ne var diye götüreyim bilmem ki...böyle böyle oldu yap abi desem cok pis gazlar.Şurda arıza var diyeceğim ne olabilir ki_?

    benim kafama takılan tek 1 şey var .
    Şu kanuni yazısının ortasındaki kapak bende yok.Hatta motorun devirini ordan görebiliyorum.
    Sağda solda da bobinler var.Acaba o bobinler ıslanıyor da ondan mı boyle oluyo?

  19. #19
    Nipp10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    Antalya merkez
    Motosikleti
    91 Honda CG 125
    Alıntı ceyhun__22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamun aleykum .M.T. milleti ... Ya lanet olsun ben bu motoru ıslak ıslak yakacam birgün.
    Arkadaş takımı cok pis gaza getirir ve ceyhun karla karışık yağmurda maç izlemeye motorla evden 5km mesafe bi yere gider.Buraya kadar hiç sıkıntı yok.
    Lanet olsun bir çıktık mekandan gene geçen haftanın replay ı oynuyor.
    Marşı bitirdim artık yok .Çaaat çat patlamalar bıraktım olduğu yere geldm.Ne olacak bunun sonu motorcuya ne var diye götüreyim bilmem ki...böyle böyle oldu yap abi desem cok pis gazlar.Şurda arıza var diyeceğim ne olabilir ki_?

    benim kafama takılan tek 1 şey var .
    Şu kanuni yazısının ortasındaki kapak bende yok.Hatta motorun devirini ordan görebiliyorum.
    Sağda solda da bobinler var.Acaba o bobinler ıslanıyor da ondan mı boyle oluyo?
    Hemen orayı kapat
    тнє ρσωєя σƒ ∂яєαмѕ... www.facebook.com/ugurbas

  20. #20
    ceyhun__22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    CBF150
    Arkadaşlar sorun bir kez daha çözüldü
    Sorunun bobinlerin ıslanması ile alakası yokmuş.Bir oto elektrikçisine 5 lira sıkışmış.Motor elimde ben tabanvay gittik çıkardık Şaka bi yana buji kablosunun başı ıslanınca içindeki kablo dışarıya ark yapıyordu. Yani motorun içine değil. Bu yüzden yağmurda 1 2 saat kalınca yalan oluyomuş.Usta da plastik kapak da taksam aynısı olur hesabına yattı. Ve ucuna kablo pabucu ile uçluk yaptı.Haftasonu karda bile gezdim tık yok

    Ancak şimdi de soğuklardan mıdır nedir düşük devirlerde motorun tepkisi zayıf ve düşük devirde biraz keyifsiz sonra toparlanıyo hızlandıkça? hava ayarı falan mı çekmek lazım?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler