buji, tambur fren, dublex lastik
Reklamlar
-
benimde bi kaç sorum olacak
motosikletim kanuni caracal, arka fren tambur, yeni yeni seyir halinde iken arka freni biraz kuvvetlice sıktığımda 'gııcck' diye gürültülü bir ses çıkıyor, acaba arka frenin balataları mı bitmiştir? (tamburun balatası olur mu?)
Ngk ne demek?
iridyum platinum gibi bujiler var, bunlar benim 200cclik motosikletimin performansını nasıl etkiler?
motosiklet bujileri standart boyutlarda mı? Mesela burdan
aldığım herhangi bir buji uyar mı benim motora.. hangi bujiyi tavsiye edersiniz..
Motosikletimde orjinal lastikleri var daha yeni... forumda duyduğuma göre dublex değilmiş.. sıkıntı yapar mı?
Reklamlar
-
fthinky adlı üyeden alıntı
benimde bi kaç sorum olacak
motosikletim kanuni caracal, arka fren tambur, yeni yeni seyir halinde iken arka freni biraz kuvvetlice sıktığımda 'gııcck' diye gürültülü bir ses çıkıyor, acaba arka frenin balataları mı bitmiştir? (tamburun balatası olur mu?)
Ngk ne demek?
iridyum platinum gibi bujiler var, bunlar benim 200cclik motosikletimin performansını nasıl etkiler?
motosiklet bujileri standart boyutlarda mı? Mesela
burdan
aldığım herhangi bir buji uyar mı benim motora.. hangi bujiyi tavsiye edersiniz..
Motosikletimde orjinal lastikleri var daha yeni... forumda duyduğuma göre dublex değilmiş.. sıkıntı yapar mı?
Tabikide tamburların balatası var ama bitmişmidir onu ben bilemem
Ngk da bujinin markası oluyor
Birde her motorun bujisi aynı değil diye biliyorum
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
Dublex diye bir lastik yok zaten Doğrusu "Tubeless" ama türkçeye nasıl dublex olarak kazandırılmış lastikçilere sormak lazım
-
purenake adlı üyeden alıntı
Dublex diye bir lastik yok zaten
Doğrusu "Tubeless" ama türkçeye nasıl dublex olarak kazandırılmış lastikçilere sormak lazım
Evet tubeless içsiz demektir.Yani şamrelsiz manasında.Ben de şamrelli lastik kullanıyorum.Hatta arkadaşımla uzun yola giderken birtane ön birtane arka şamrelden alıyoruz.Yolda patladımı at eskiyi tak yeniyi bas pompayla havayı.Devam et. Bir sorun teşkil etmedi.Bujiyi ise kalite bir marka almanı tavsiye ederim.
-
fthinky adlı üyeden alıntı
benimde bi kaç sorum olacak
motosikletim kanuni caracal, arka fren tambur, yeni yeni seyir halinde iken arka freni biraz kuvvetlice sıktığımda 'gııcck' diye gürültülü bir ses çıkıyor, acaba arka frenin balataları mı bitmiştir? (tamburun balatası olur mu?)
Ngk ne demek?
iridyum platinum gibi bujiler var, bunlar benim 200cclik motosikletimin performansını nasıl etkiler?
motosiklet bujileri standart boyutlarda mı? Mesela
burdan
aldığım herhangi bir buji uyar mı benim motora.. hangi bujiyi tavsiye edersiniz..
Motosikletimde orjinal lastikleri var daha yeni... forumda duyduğuma göre dublex değilmiş.. sıkıntı yapar mı?
Tamburun balatasını hemen değiştiri yoksa tamburu çizer belki tam bitmemiştir ama sertleşmiş olabilir.Buji olarak sana iridiumu öneriyorum sana yeterli olur
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
iridyum bujude senin motor un bir fark göstermez.
tubless lastik tabiki daha iyidir hiç olmadı yolda bırakmaz.
ngk buji markasıdır.tavsiye edilir
Eger HErsey HaLa KOntroLündeYse YAVAS GidYoRRsUn
-
Balatan bitmese bile temizlenecek olabilir eskiyen balatadan kaynaklanan tozlarda ses yapabilir. Lastiğinin tubelees olmaması yolda patladığı zaman eğer tekerleği söküp onarıp tekrar yerine takamıyorsan sana sıkıntı yaratabilir.Tubelees lastik ise kolaylıkla patlamadığı için daha iyidir.
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
caracal'ın lastiği dubleks yani çift katlı, yani şambiralli lastikdir.
tubeless değildir. (tublıs diye okunur)
-
Nexagon adlı üyeden alıntı
caracal'ın lastiği dubleks yani çift katlı, yani şambiralli lastikdir.
tubeless değildir. (tublıs diye okunur)
evet doğru fakat dubleks değil tube tiptir
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
05 Aralık 2009, 14:44
#10
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Türkçe
Sevgili kardeşlerim;
Yabancı dillerden uydurup Türkçe'ye katılmış kelimeler gerçek manasını yansıtmayan şekilde kullanılıyor.Bunları bırakıp,otomobil ve motosiklet lastikleri için İÇLİ veya İÇSİZ kelimelerini kullansak.Bu arada yabancı dildeki isimleri alırken İçsiz lastik için İngilizce'yi (TUBELESS),İç lastikli için de Fransızca'yı (chambre à air)seçmişiz nedense.Bırakalım bu özenti kelimeleri,ne dersiniz?
-
05 Aralık 2009, 15:32
#11
-
05 Aralık 2009, 15:46
#12
_OLD_ adlı üyeden alıntı
Sevgili kardeşlerim;
Yabancı dillerden uydurup Türkçe'ye katılmış kelimeler gerçek manasını yansıtmayan şekilde kullanılıyor.Bunları bırakıp,otomobil ve motosiklet lastikleri için İÇLİ veya İÇSİZ kelimelerini kullansak.Bu arada yabancı dildeki isimleri alırken İçsiz lastik için İngilizce'yi (TUBELESS),İç lastikli için de Fransızca'yı (chambre à air)seçmişiz nedense.Bırakalım bu özenti kelimeleri,ne dersiniz?
çok iyi olur derim ve düzeltirim caracalın lastikleri içli tiptir
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
05 Aralık 2009, 16:29
#13
_OLD_ adlı üyeden alıntı
Sevgili kardeşlerim;
Yabancı dillerden uydurup Türkçe'ye katılmış kelimeler gerçek manasını yansıtmayan şekilde kullanılıyor.Bunları bırakıp,otomobil ve motosiklet lastikleri için İÇLİ veya İÇSİZ kelimelerini kullansak.Bu arada yabancı dildeki isimleri alırken İçsiz lastik için İngilizce'yi (TUBELESS),İç lastikli için de Fransızca'yı (chambre à air)seçmişiz nedense.Bırakalım bu özenti kelimeleri,ne dersiniz?
Kesinlikle katılıyorum.Bu heryerde yanlış telaffuz edilen bir kelime zaten.Ben şambrelli lastik kullanıyorum.
-
05 Aralık 2009, 17:06
#14
immortalboss adlı üyeden alıntı
Evet tubeless içsiz demektir.Yani şamrelsiz manasında.Ben de şamrelli lastik kullanıyorum.Hatta arkadaşımla uzun yola giderken birtane ön birtane arka şamrelden alıyoruz.Yolda patladımı at eskiyi tak yeniyi bas pompayla havayı.Devam et.
Bir sorun teşkil etmedi.Bujiyi ise kalite bir marka almanı tavsiye ederim.
tubeless değil dubleks ngk buji markası dikkat et piyasada çakma ngk buji çok bosch buji de en az ngk'a kadar iyi buji....kazasız belasız
-
05 Aralık 2009, 18:09
#15
yardımlarınız için çok teşekkür ederim.. balatalara tazyikli su sıktırayım, gene düzelmezse ustaya götüreceğim artık, balata bitmiş demek, halbuki bakımdan geleli 600 km oldu. ön frenin balatayı değiştirdiler, arka fren daha gider demişlerdi..
motor bujilerinin boyutları standart mı.. internetten aldığım bir buji benim motora uymayabilir mi? performansında bir değişiklik olur mu?(kanuni caracal için)
-
05 Aralık 2009, 18:52
#16
sanırım caracal da dublex diye geçen terim çift anlamında kullanılmış içli demek istemişler ( abs markalı disk fren injection markalı karbüratörler varken dublex diye içli lastik neden olmasın :D)
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
-
06 Aralık 2009, 18:28
#17
fthinky adlı üyeden alıntı
yardımlarınız için çok teşekkür ederim.. balatalara tazyikli su sıktırayım, gene düzelmezse ustaya götüreceğim artık, balata bitmiş demek, halbuki bakımdan geleli 600 km oldu. ön frenin balatayı değiştirdiler, arka fren daha gider demişlerdi..
motor bujilerinin boyutları standart mı.. internetten aldığım bir buji benim motora uymayabilir mi? performansında bir değişiklik olur mu?(kanuni caracal için)
Tecrübesizsen netten değilde reelden göre göre almanı tavsiye ederim teknik sarf malzemelerini
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler