Bakalım ustalar neler önerecek
-
03 Aralık 2009, 19:13
#41
Ha bir de km olayı var tabi. Benim motorumda 90 yapıyor diyordum.Kuzenim geldiğinde navigasyondan bakarak test ettik ve motosiklet tam 10 km fazla gösteriyor.Bence bırakın 100 yapmayı sesini duymak bile yeter de artar. . .Ben 67 jawa kullanan bir abiyi tanıyorum.Sırf sesi için motosikletle arkasından gittiğim olmuştur. . .
Reklamlar
-
03 Aralık 2009, 19:15
#42
kawasaki er5
yamaha xjr 1300
-
03 Aralık 2009, 19:17
#43
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
03 Aralık 2009, 19:30
#44
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Bence 120 çok rahat yapması lazım... Platin ayarlarına baktır derim.....
Değerli abim ayarlarını sen mi yaptın usta mı yaptı?Ayarını tutturmak bir derttir bunların
-
03 Aralık 2009, 20:04
#45
myagdi adlı üyeden alıntı
abi, yeni motor yaptırmışın ve henüz 100 km yaptığını söylüyorsun. Bunun rodajı var. Hele yeni takılan parçalar birbirine alışsın.
Klasik bir motosikletin var, emek verip toplatmışın, çok da güzel olmuş maşallah. Senin yerinde olsam modifiye kitlerine hiç bakmam, orijinal halini korumaya bakarım. Hatta mümkün mertebe kullanmam, zorlamam, yıpratmam.
Sanırım pratik bir çözüm gelmedi ya onu ben süsü gibi dursun diye yapmadım ki gezsin şöylede milletin gözü güzel görsün demi ya
-
03 Aralık 2009, 20:21
#46
yalnlzkurt adlı üyeden alıntı
Sanırım pratik bir çözüm gelmedi ya onu ben süsü gibi dursun diye yapmadım ki gezsin şöylede milletin gözü güzel görsün demi ya
abi sen ilk önce karbüratördeki hava ve benzin memelerini büyüt...ondan sonra istediğin verimi alamazsan ön disliyi 1-2 dis büyüt...
-
03 Aralık 2009, 20:25
#47
motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı
Değerli abim ayarlarını sen mi yaptın usta mı yaptı?Ayarını tutturmak bir derttir bunların
Usta yaptı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:23 ----------
motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı
Değerli abim ayarlarını sen mi yaptın usta mı yaptı?Ayarını tutturmak bir derttir bunların
yok ya ayarında zorluk yokki çünki tek piston
-
03 Aralık 2009, 20:28
#48
ne güzel orijinal bir şekilde toplamışsın motorunu abicim bozmaya ne gerek var ama eğer akselerasyondaki düşüşü göze alacaksan dişlilerle oynayabilirsin daha fazlası hem masrafa hemde motorunun orijinalliğini kaybetmesine sebep olur!
-
03 Aralık 2009, 21:02
#49
by_001 adlı üyeden alıntı
cc ye göre hız yapıldıgınımı düşünüyon..?
makinanın yapılış tarzı senin için önemli değil sanırım..
cbr 125 cbf 250 ye atlıyor desem şaşıp kalacan heralde..
nede olsa 250cc imiş ala ala
ala alaaaaa
Tüm bunları ve daha fazlasını biliyorum. İnsanların fikirlerine ukela bir tavırla cevap vermezsen daha iyi bir çocuk olursun.
250 cc herhangi bir makinadan insan 100 km üstü hız bekler. Model önemli değil.
-
03 Aralık 2009, 21:56
#50
yalnız kurt
motor yeni toplandı ise bir miktar rölantide binmeni motor açılasıya kadar tavsiye ederim jawa oldukça kuvvetli bir motordur ve benzini biraz yağlı koymalısın ama ustanın tavisyesi ne ise ona uy
-
03 Aralık 2009, 22:10
#51
by_001 adlı üyeden alıntı
cc ye göre hız yapıldıgınımı düşünüyon..?
makinanın yapılış tarzı senin için önemli değil sanırım..
cbr 125 cbf 250 ye atlıyor desem şaşıp kalacan heralde..
nede olsa 250cc imiş ala ala
ala alaaaaa
humm cok bilmiş arkadaşım o zaman bak rx115 te cbr'a cbf'e atlıyo desem şaşıp kalcan demek sende
-
03 Aralık 2009, 23:31
#52
alanyada jawa çok böle toplananda çok sanayide 0 dan alıp aşşa yukarı 1500 liraya aynen böle topluyolar fakat benim jawası olan bir çok arkadaşdan duyduğum 120 yaptıklarını söylemişlerdi babamdada 76 model bi jawa var bi imkan olursa onuda toplatıcaz aynen böle
yanlız jawa motosikletinden hızdan ziyade kullanırken aldığın zevk önemli hızlı gidip ne yapıcan o motosikletle korkunç bir güç üretir o motor yokuş falan dinlemez eskiden yaylaya giderken adam eşini çocunu almış bide motosikletin arkasına çuval atıp o dimdik yokuşları tın tın çıkarlardı
-
03 Aralık 2009, 23:44
#53
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
hava soğutmalı motosikletlerde sökülüp yapıldıktan veya revizyondan geçirdikten sonra aynı performansı alamazsınız, sizin motosikletiniz 65 model klasik metal yorgunlugunuda göz önünde bulundurun, çok zorladığınızda sıkıştırdığınızda yorgunluktan dolayı başka arızalar verebilir
klasik bir motosikletin hız yapmaya ihtiyacı yokytur, bu tarz motosikletleri görenler genelde incelemek için yol verirler
Önerileriniz için çok tşk ederim ama inan motoru ilk defa açıldı ve 65.5 anpa yarık piston takıldı hiç metal yorgunluğuna ve karıncalanmaya rastlanamdı. İkinci büyük motorlaraın benimkinin yanında karizmaları çiziliyor adam lastik yakana değil EFSANEYE bakıp onu inceliyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:39 ----------
myagdi adlı üyeden alıntı
abi, yeni motor yaptırmışın ve henüz 100 km yaptığını söylüyorsun. Bunun rodajı var. Hele yeni takılan parçalar birbirine alışsın.
Klasik bir motosikletin var, emek verip toplatmışın, çok da güzel olmuş maşallah. Senin yerinde olsam modifiye kitlerine hiç bakmam, orijinal halini korumaya bakarım. Hatta mümkün mertebe kullanmam, zorlamam, yıpratmam.
Aklıma yatan bir öeneri gelmezse zaten yapmam ki illa benimde aklıma yatacak
-
04 Aralık 2009, 00:13
#54
abi yapman gereken platin meksefe ile kontrol etmen... eger yine performans alamazsan 6 volt yerine 12 sisteme geçip yeni bir ateşle ile işlemini bitireceğini tahmin ediyorum....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
04 Aralık 2009, 00:16
#55
kkorhan28 adlı üyeden alıntı
yalnız kurt
motor yeni toplandı ise bir miktar rölantide binmeni motor açılasıya kadar tavsiye ederim jawa oldukça kuvvetli bir motordur ve benzini biraz yağlı koymalısın ama ustanın tavisyesi ne ise ona uy
Veysel ustanın tavsiyesine uyuyorumda gönül ve hız merakı beni frene bastırmıyor buda ayrı bir hastalık
-
04 Aralık 2009, 00:19
#56
Merhaba abi,Yapman gereken tek şey bu motosikletin gerçek ehli olan ustalarını bulmanızdır..Başka türlü biraz zor çözülür gibime geliyor.Kolay gelsin.
-
04 Aralık 2009, 01:18
#57
yalnlzkurt adlı üyeden alıntı
Veysel ustanın tavsiyesine uyuyorumda gönül ve hız merakı beni frene bastırmıyor buda ayrı bir hastalık
İlk önce iyi bir yağ alman lazım(2 zamanlı yağı)Sonra platini meksefeyi değiştir.Birde jawalar ağır devir motor olduğundan çok hız yapmıyor ama 120 km yapar.Motoru yeni yaptırdığını söylemişinn yeni yapıldığında normalde yarım gaz geçilmez ve karburatöre yağ verilir çalıstıktan sonra.
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
04 Aralık 2009, 01:42
#58
secretplay adlı üyeden alıntı
alanyada jawa çok böle toplananda çok sanayide 0 dan alıp aşşa yukarı 1500 liraya aynen böle topluyolar fakat benim jawası olan bir çok arkadaşdan duyduğum 120 yaptıklarını söylemişlerdi babamdada 76 model bi jawa var bi imkan olursa onuda toplatıcaz aynen böle
yanlız jawa motosikletinden hızdan ziyade kullanırken aldığın zevk önemli hızlı gidip ne yapıcan o motosikletle korkunç bir güç üretir o motor yokuş falan dinlemez eskiden yaylaya giderken adam eşini çocunu almış bide motosikletin arkasına çuval atıp o dimdik yokuşları tın tın çıkarlardı
KARDEŞ ben sadece boya malzeme parası olarak 1000 verdim kullanlan boyanın kilosu 580 tl alanlayada bu şekilde nasıl 1500 topluyorlarmış bir tanesinin resmini getirde bakalım
-
04 Aralık 2009, 02:49
#59
Eski Jawaların ustası ve showroomu İzmir/Basmane biliyorum, dilinden de en iyi sırf Jawa çalışıp orjinal eski parçalarını bulunduran gerçek ustalar bence, kolay gelsin.
-
04 Aralık 2009, 03:23
#60
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler