Bakalım ustalar neler önerecek
-
03 Aralık 2009, 12:42
#21
GKN adlı üyeden alıntı
Motor platinlimi halen yoksa elektronik ateşlemeye çevrildimi?
Platinli orjinal olarak platinli ve 6 volt
Reklamlar
-
03 Aralık 2009, 12:45
#22
motorun antika sayılacak bir motor. bununla hız yapmayı değil ,keyfini yaşamaya bak .
satmayı düşünüyormusun ve nekadar istersin ?
-
03 Aralık 2009, 12:47
#23
VALEO adlı üyeden alıntı
motorun antika sayılacak bir motor. bununla hız yapmayı değil ,keyfini yaşamaya bak .
satmayı düşünüyormusun ve nekadar istersin ?
Şu an satmayı düşünmüyorum dediğin gibi keyfini çıkarıyorum ama fiyatı merak ediyorsan özelden yazabilirim
-
03 Aralık 2009, 12:48
#24
Mersin İl Temsilcisi
GKN adlı üyeden alıntı
Gayet estetik bi motor olmuş, iş modifiyeye girince çok şey yapılabilir ama maliyet doğar..
Silindirin max rektefiyesini yaptırıp pistonu büyütebilirsin, hemen peşinden karbüratöre daha geniş hava ve benzin memeleri takabilirsin, hava ayarlarınıda buna göre yapabilirsin tabi
Rektefiyeciye üst kapağını taşlatıp işlem yaptırabilirsin..
Hacim artıcağı gibi otomatik olarak beygirden çok tork artıcak, son işlem olarak sende bu torku kullanmak için arka dişliyi küçültebilirsin biraz..
Bende bi soru soriyim, neden rengarenk yazıyosun? Gökkuşağı gibi oldum burası
sen ne yaptın şu gaz yememe işini?
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
03 Aralık 2009, 12:53
#25
Bu Jawa ile ilgili açılan tüm konuları ilgi ile takip ediyorum. Ancak motorda siyallerin olmadığını şu an farketmiş bulunuyorum
-
03 Aralık 2009, 12:56
#26
DeJaVu_91 adlı üyeden alıntı
Bu motor keyif motoru, yani yapacagınız maliyeti hesaplarsanız bu motoru boyamak bile baştan kural hatası.Zaten motor 65 model bu motora yaptıgınız her maliyeti siz çöp gibi görüyorsunuz o zaman ama gördüğünüz gibi bakımlı ve taş gibi tıkır tıkır işlediği ortada isterseniz facebook videolarını da izleyip sesini dinleyebilirsiniz.Ben olsam her türlü yatırımı yaparım bu tarz bi motora sahip olsam.Mesela benim motorum gv-250 ama 5 kuruş harcamak istemiyorum cunku satmayı dusunuyorum bana da bu motora para harcamak ileriye donuk olmayacak gibi gozukuyor tabiki fikirler zikirler değişik olacaktır ama benim tavsiyem 1-2 ek takviyeyle bu motor cok rahat 100'un uzerine cıkar...
Haklı konuşuyosun kardeşim ona her şey helal ama sadece sesi değimemek kaydıyla
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:55 ----------
Levsy adlı üyeden alıntı
Bu Jawa ile ilgili açılan tüm konuları ilgi ile takip ediyorum. Ancak motorda siyallerin olmadığını şu an farketmiş bulunuyorum
Ah be kardeşim bu modellerde sinyal olmaz ve trafik muayenesinde bile sormazlar
-
03 Aralık 2009, 13:54
#27
yalnlzkurt adlı üyeden alıntı
JAWA karbüretör kiti bulabilirmiyim ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:00 ----------
hayabusa kardeşim bu zamana kadar bindiğim bütün araçlar yazanının en sonunu gördü buda görsün ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:01 ----------
Sen yinede babana bi sor o bilir kaç yapabileceğini eski Jawacılardandı
abi,
km göstergesinde kaç yazdığını bilmiyorum ama bu model motosikletlerin 100 km hız civarına çıkması bence iyi. 250 cc olduğuna göre şanzıman yavaş kalıyor olabilir bence dişlileri ile oyna,
ayrıca cbr 125 de 200 km gösterge var modifiye yese bile 200 km yapma ihtimali nedir sizce
-
03 Aralık 2009, 14:05
#28
efsane_45 adlı üyeden alıntı
kartalizma sen kaç senedir motor biniyosun okadar mz güvenme 252lik değil 301 lik olsa ne yazar burda yolların kabadayısı var benim motorum EŞŞİZ 90 akrelik siyah jawa 350 istediğin yolda istediğin avansı veririm sana birde sana 220 sürat garantisi veririm...
hocam şu arkadaş sana fazlası ile yardımcı olacaktır ,ona bir danışıver istersen sanırım kendisini tanıyorsun ....
-
03 Aralık 2009, 14:06
#29
abi benzin ve hava memelirini büyüt...aynı seyi kende jawamda yaptım cok farkediyor...ve gene aynı seyi bayramın 2. günü bi abimin jawasına yaptım güç olarak baya bi fark ediyor...ön zincir dislisini 1 dis arttırabilirsin...oda hızı artırır...
-
03 Aralık 2009, 14:14
#30
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
abi,
km göstergesinde kaç yazdığını bilmiyorum ama bu model motosikletlerin 100 km hız civarına çıkması bence iyi. 250 cc olduğuna göre şanzıman yavaş kalıyor olabilir bence dişlileri ile oyna,
ayrıca cbr 125 de 200 km gösterge var modifiye yese bile 200 km yapma ihtimali nedir sizce
benim anlamadığım benim 70 yıllarda kullandığım jawa 130 eğer akıntı olursa 140 zorluyordu
-
03 Aralık 2009, 14:26
#31
yalnlzkurt adlı üyeden alıntı
benim anlamadığım benim 70 yıllarda kullandığım jawa 130 eğer akıntı olursa 140 zorluyordu
hava soğutmalı motosikletlerde sökülüp yapıldıktan veya revizyondan geçirdikten sonra aynı performansı alamazsınız, sizin motosikletiniz 65 model klasik metal yorgunlugunuda göz önünde bulundurun, çok zorladığınızda sıkıştırdığınızda yorgunluktan dolayı başka arızalar verebilir
klasik bir motosikletin hız yapmaya ihtiyacı yokytur, bu tarz motosikletleri görenler genelde incelemek için yol verirler
-
03 Aralık 2009, 14:39
#32
Aynen katılıyorum ''aSuBaYaH'' bende bu tür motosiklete sadece incelemek için yol veririm, çünkü trafikte bile bu denli temizlikte boyle bir modele rastlamak neredeyse imkansız...
-
03 Aralık 2009, 14:45
#33
yalnlzkurt adlı üyeden alıntı
Ah be kardeşim bu modellerde sinyal olmaz ve trafik muayenesinde bile sormazlar
O mesajı yazdıktan hemen sonra öyle olabileceğini tahmin edip araştırdım ve gerçekten sinyalsiz olduğunu gördüm. Keşke mesajı yazmadan baksaydım Sinyal olmaması ve sorulmaması ilginç gerçekten.
-
03 Aralık 2009, 14:50
#34
aga 1 2 3 yap salıver tınlasın dursun napacan 100ü geçip
draglaramı kaldıracan makinayı
kawasaki er5
yamaha xjr 1300
-
03 Aralık 2009, 14:53
#35
by_001 adlı üyeden alıntı
aga 1 2 3 yap salıver tınlasın dursun napacan 100ü geçip
draglaramı kaldıracan makinayı
Hıza kafayı takmak normal, çünkü makina ne de olsa 250 cc. Uzun yolda 100 üzerine çıkamamak sıkıntılı oluyor. Ha makina şu anki haliyle buna imkan verir veya veremez bilemem tabii.
-
03 Aralık 2009, 14:56
#36
Acaba silindirlerde aşınmalar olmuşmudur zamanla yani performansı ne derece etkiler bilmem ama bunuda göz önünde bulundurmak lazım.
-
03 Aralık 2009, 17:10
#37
abi, yeni motor yaptırmışın ve henüz 100 km yaptığını söylüyorsun. Bunun rodajı var. Hele yeni takılan parçalar birbirine alışsın.
Klasik bir motosikletin var, emek verip toplatmışın, çok da güzel olmuş maşallah. Senin yerinde olsam modifiye kitlerine hiç bakmam, orijinal halini korumaya bakarım. Hatta mümkün mertebe kullanmam, zorlamam, yıpratmam.
-
03 Aralık 2009, 17:19
#38
CERRAHI adlı üyeden alıntı
yav cok guzel bir motor insan binmeye kıyamaz buna
ben olsam evin bir kosesine koyardım
bırak 100 yapmayı aynen öyle yapardım MAAŞALLAH
-
03 Aralık 2009, 18:39
#39
racer2000 adlı üyeden alıntı
abi benzin ve hava memelirini büyüt...aynı seyi kende jawamda yaptım cok farkediyor...ve gene aynı seyi bayramın 2. günü bi abimin jawasına yaptım güç olarak baya bi fark ediyor...ön zincir dislisini 1 dis arttırabilirsin...oda hızı artırır...
bunmu denemekte yarar ver baktım hoşuma gitmedi iki dak eskileri takarım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:51 ----------
by_001 adlı üyeden alıntı
aga 1 2 3 yap salıver tınlasın dursun napacan 100ü geçip
draglaramı kaldıracan makinayı
ya benim benim beyaz gelinim kimin kızından kötüki darağa kalkmasın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:05 ----------
DeJaVu_91 adlı üyeden alıntı
Acaba silindirlerde aşınmalar olmuşmudur zamanla yani performansı ne derece etkiler bilmem ama bunuda göz önünde bulundurmak lazım.
Silindir falan çok güzel
-
03 Aralık 2009, 19:01
#40
Bence 120 çok rahat yapması lazım... Platin ayarlarına baktır derim.....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler