selam arkadaşlar..hiç kazası olmayan bir motosikletin hafif sağa çekme sebebi ne olabilir..ne yapmamız gerekir acaba
selam arkadaşlar..hiç kazası olmayan bir motosikletin hafif sağa çekme sebebi ne olabilir..ne yapmamız gerekir acaba
sallıyorum ama gidonun vidaları gevşemiş olabilirmi
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
tahminime göre ön maşanın bağlı bulunduğu büyük somunlar var onlardan ayarlatman lazım.. benim sola çekiyordu o şekilde düzeltmitik...
http://www.turkchopper.com
Zincir ayarı yaptırdınmı bu yakınlarda.
Öncelikle hayırlı bayramlarınız olsun.
Arka tekerlek saplamasının (zincir gerdirme ayar civatası vasıtası ile.Tiger lerde bu şekilde ayarlanırdı) sağ ve sol civatalardan bir birine eşit mesafede ayarlanması gerek. Bunu bir deneyin.
sanırım zincir aYarına bir baktıracam...bilgiler için teşekkürler
Yatan motorlarda lastiğin bir tarafı basabilir,Gv250 de orta sehpa bulunmadığından lastik sola salma yapıp çekebilir.
Sağa çekiyorsa garip olur
Ön takım ayar civataları var ora gevşetilip gidon ayarlanıp tekrar sıkılıyor hyonun nerde tam bilmiyorum ama (tahminen ön sinyallerin bağlı olduğu çubuğun orta üst tarafında mesnetin olduğu bölgede olması gerek) kanuni seyhanın tam farın altında kanuni yazan marka tabelasının altında bu civatalar benimde başıma gelmişti ama bende gidon gitgide sağa doğru dönüyodu oradan gevşetip ayarlamıştı servis bi kontrol et istersen sende
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
kaval uzunlukları eşit değildir.sağ biraz kısaysa çekme yapabilir.
amatisörlerden kaynaklanıyor bildiğim kadarıyla arkadaşın sol taraf yamuk sola sola gidiyo motor direksiyonda hayli zor dönüyor
Sen istiyor temiz bir yamaha ? Verecek 2.500 $ ..
bende de hafif saga cekme var..gidonun yamuklugundan benimkisi.
Eger yan bile yatmadıysa(yan yattıgında yada kaza yapsada amortisör borularında yamukluk tespid edilmediyse mesnetlerde yamukluk varsa motor bir tarafa çeker.on onbeş cm eninde 25-30 cm uzunlugunda cam parça bulun.Borulara otutturun.eger borularda veya mesnette yamukluk varsa camın bir ucu oturmayacaktır.İyibir göz ile yandan bakıldıgında zaten alt kısmı geride olan boru farkedilir.Borular üst mesnetten kurtulur aşagı dogru alınır.hala alt mesnettedir.Alt mesnet vidaları biraz sıkılır ve aldan ileri dogru çekilir.motoru bir kişinin zaptedmesi gerekli.biraz esnetildigi umulunca yerine takılır.bir iki denemeden sonra yeri bulunacaktır.Daha profosyoneli ve büyük motorların mesnetleri tespit edilen kısım düzeltilmek üzere komple sökülür büyükce bir mengeneye baglanır.amartisör boruları yerine başka uygun çapta boru kullanılması daha yararlı.Böylece vidalar tam sıkılı iken boruları daha büyük bir levy yardımı ile düzlemler aynı olana kadar kastırabiliriz.Motor üzerindekini iki kez ben kendim denedim.iki yan yatmamda çekme problemini hallettim.gene aynı şekilde abimin sorununu başka bir usta ki ben yanlarında yoktum ve usta değilim belirteyim; mengene yardımı ile düzeltti.abiminkini motor üzerinde denedik ama mesnetler yemedi
En basiti Lastik havalarını kontrol et
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
evet çukura girilmesinden sonra jant eğrilir ve yalpalama veya sağa sola çekme yapar..
zincir ayarınada bak arka teker yönü sola meğilliyse ondanda yapabilir..
benim ön jantım eğri ben çukura girdim ve ön tekerim cam batması yüzünden sürekli hava kaçırıyor hava az iken gidonu çok sallıyor havayı tamamlayınca sallama azalıyor sanırım ön jantı tornaya vericem lastiğide tamir edilmiyorsa değişicem çünkü aynı yer 3 kere yamandı..
Bence ya sağ ön teker iniktir.. Ya da sen sürerken hafif sağ tarafa oturduğun için motor sağa çekiyordur..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Arkadaşlar bende GV 250 motorumda beni aşırı yorduğundan farkettim. sürekli kollarımla motoru dik tutmaya çalıştıgımı farkettım. ıkı elımıde bıraktım motor asırı derece saga cekmeye basladı. motor saga yattıkca ben sola yattım gıdonu tutmadan dengeyı saglayabıldım ama neredeyse butun agırlıgım zıt yondeydı. bunun sebebı ne olabılır_?
not: motosıklet zıncır ıstıyor. jant en son dıste. satın aldıgım zaman çatalın sol amortısoru sanırım sert gırılen bı cukur sonucu çatala surtme ızı yapmıs. arkada heybeler var. bırde amortısorlerın sertlık ayarlarından olabılırmı_? aklıma gelenler bunlar.
horrrrtttt oldu :D
emınmısınız o motorların kaza yapmadıgına , kavallarında sorun olan motorlar yapar bunu
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)