Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Mct Yakıt Sorunu

    REKLAM ALANI
  1. #21
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    benzin musluğunun yakıta etkisini gören arkadaşlar; motosikletin kaç km. yaptığını şöyle mi ölçüyorsunuz?
    - benzini fulle, kilometreyi de sıfırla;
    - uyarı ışığı yanana kadar kullan ve kaç km. yaptığına bak. benzin seviye göstergesi o denli hassas değildir, bu yöntem sizi yanıltabilir.

    şu yöntemi izlerseniz, yanılma payını ortadan kaldırırsınız.
    - benzini fulle, kilometreyi sıfırla,
    - tekrar benzin almaya gittiğinde depoyu tekrar fulle; bu defa motor kaç TL'lik benzin aldı, kaç km. yapmışsın? buradan hesap yaparsan yanılmazsınız.

    yakıt sarfiyatı konusunda; eğer motoru çoğunlukla 3-4 km'lik mesafelerde kullanıyorsanız yakıt sarfiyatının yüksek olması normaldir. çünkü motor henüz ısınma fırsatı bulamadan varacağınız yere varmış oluyorsunuz. durum böyleyse hiç sağını solunu kurcalatmayın ve boşa para harcamayın.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    konuyu hortlatayım epey bır zaman once benzın hortumunu sokmustum,meraktan hava gecırgenlıgını test etmek ıcın once normal konuma getırdım .dıger gırısı kapadım hava ufledıgımde cok rahat bır sekılde hava cıkıyordu,bu sefer tersini yaparak rezerv konumuna getırıp dıger hattı kapadım
    hava ufledıgımde ne oldu hava daha zor cıkıyordu,son benzını damla damla kullanabılmek ıcın muslugu o sekılde yapmıs olabılırler
    baska bır motorun muslugundada aynı testı yaptıgımda sonuc aynıydı

  3. #23
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Benzin musluğunun yedeğe alındığında motorun daha fazla yakması konusunda hala ısrarcıyım..
    Az buçuk okuyup etmişliğim var bana da mantıklı gelmiyor ama gerçek bu..
    Defalarca 100 km denemeleri yaptım ve her seferinde yedekteyken sürüşte bariz bir şekilde daha fazla yaktı motor..

    greyhorse birşeyler denemiş, mantıklımıdır bilmem ama gerçek: yedekteyken daha fazla yakıyor..

  4. #24

    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    dikmen/ANKARA
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzin musluğunun yedeğe alındığında motorun daha fazla yakması konusunda hala ısrarcıyım..
    Az buçuk okuyup etmişliğim var bana da mantıklı gelmiyor ama gerçek bu..
    Defalarca 100 km denemeleri yaptım ve her seferinde yedekteyken sürüşte bariz bir şekilde daha fazla yaktı motor..

    greyhorse birşeyler denemiş, mantıklımıdır bilmem ama gerçek: yedekteyken daha fazla yakıyor..
    ozbourne benzin musluğu motorun solunda yuvarlak gri bir parçamıdır ve yedekte yada normal konumda olduğunu nasıl anlarım.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler