26 lık dişli ölçülerini 32 lik dişliye çevirebilecek veya cnc de 32 lik dişli imalatı
Reklamlar
-
Motosikletimin 34 olan arka dişli sayısını 32 liğe çevirecek usta arıyorum..
26 lık dişli için gerekli olan değerler elimde mevcut ama 32 lik için olanlara ulaşamadım..
Derdim 26 lığın değerlerini 32 liğe çevirecek birisini bulabilmek veya cnc tezgahında direk 32 lik arka dişli imal edebilecek olan birisini bulabilmek..
Yardımcı olabilecek varmıdır?
Motor fark ediyormu bilmiyorum ama mondial 250 mct..
26 lığın ölçüleri;
t=15,875(hatve)
d1=10(matkap çapı)
d0=131,70(bölüm dairesi)
dk=d0+0,7.d1
dk=131,70+0,7.10
dk=138,70(diş üstü çapı)
df=d0-d1
df=131,70-10
df=121,70(diş dibi çapı)
Reklamlar
-
29 ekim kortejinde burdan serhat adlı bi arkadaşla tanışmıştım, foruma fazla girmiyo ama. cnc işi yaptığını söylüyodu. istiyosan mailini verebilirim özelden. nicki relique
-
RunemagicK adlı üyeden alıntı
29 ekim kortejinde burdan serhat adlı bi arkadaşla tanışmıştım, foruma fazla girmiyo ama. cnc işi yaptığını söylüyodu. istiyosan mailini verebilirim özelden. nicki relique
At bakalım da bi sorayım..Yav nickide yabancı gelmedi..Sanki muhabbet ettiydik bir aralar..
teşekkürler
-
Osbourne adlı üyeden alıntı
At bakalım da bi sorayım..Yav nickide yabancı gelmedi..Sanki muhabbet ettiydik bir aralar..
teşekkürler
ha evet evet. kitap toplama olayına geldiğini söylemişti. yamaha crossu vardı mavi renkli.
atıyorum özel mesaj ile
-
imes sanayi sitesinde bu konuda çok iyi 1-2 yer var.oraya gidersen sorsan gösterirler zaten.
-
blue white adlı üyeden alıntı
imes sanayi sitesinde bu konuda çok iyi 1-2 yer var.oraya gidersen sorsan gösterirler zaten.
Doğrudur..Önce bir tanıdık bakayım dedim..
-
-
dalyan_ adlı üyeden alıntı
Buna baktıydım ama hem benim motora uyarmı hem de stokta yok görünüyor diye es geçmiştim..
-
Arka dişli küçültmek zahmetli bir iş hocam ön dişliyi bir yada iki diş büyütmen daha eftal bence denedinmi?
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
Osbourne adlı üyeden alıntı
Buna baktıydım ama hem benim motora uyarmı hem de stokta yok görünüyor diye es geçmiştim..
Jinlun chopper'a uyuyor sizinkine de uyar sanırım. Sirkeci'de Rialli bayii var isterseniz sizdeki dişliyi götürüp emin olabilirsiniz
-
egelim 43 adlı üyeden alıntı
Arka dişli küçültmek zahmetli bir iş hocam ön dişliyi bir yada iki diş büyütmen daha eftal bence
denedinmi?
Arka dişli küçültmek daha kolay diye biliyorum ben ama eksik bilgim olabilir..
Bu arada zahmetli derken şahsen yapmayacağım bu işi..servis yapacak bana sadece parça lazım..
Ön dişli yerine arka dişli değişimini de araştırmalarım sonucunda karar vermiştim..
dalyan_ adlı üyeden alıntı
Jinlun chopper'a uyuyor sizinkine de uyar sanırım. Sirkeci'de Rialli bayii var isterseniz sizdeki dişliyi götürüp emin olabilirsiniz
Hmm..O halde bayram sonrasında bir uğramak gerek oraya..
Aslında jinlun değilde başka bir japonunki uyuyor diye duymuştum..Titan'mıydı neydi..
Mevcut dişliyi götürüp bakmak gerek, evet..
-
Motorunun durumu çok iyi degilse (kompresyon düşüklügü-standartların altında ise) son hız için deniyorsan hiçi bişey degişmez,redline a çıkma sürün uzar o kadar,son viteste belki hiç redline olamazsın.Modifiye yaptıysan ve hız umuyorsan denemende fayda var tabiki.Ön arka dişlilerel hep ugraştım fakat sonunda orjinaline döndüm. Dişliyi yaptırsanda su verdirmezsen bişeye yaramaz biliyorsundur.Kolay gelsin
-
piranha dört adlı üyeden alıntı
Motorunun durumu çok iyi degilse (kompresyon düşüklügü-standartların altında ise) son hız için deniyorsan hiçi bişey degişmez,redline a çıkma sürün uzar o kadar,son viteste belki hiç redline olamazsın.Modifiye yaptıysan ve hız umuyorsan denemende fayda var tabiki.Ön arka dişlilerel hep ugraştım fakat sonunda orjinaline döndüm.
Dişliyi yaptırsanda su verdirmezsen bişeye yaramaz biliyorsundur.Kolay gelsin
Aslında motorumun durumu çok iyi
Sıkıştırma oranı ve torku yerinde..Zaten de 3.000 km de..
Bu işteki amacım açıkçası son hız artırımı..
Dişliyi imal ettirmek istememdeki temel neden de son aşamada su verdirerek imalatı tamamlamak ve servisinde samimi önerisi olarak arka dişlileri 32 yapsan iyi olur demesi..(mevcut 34 diş)
Yani sadece onun demesiyle yapıyor değilim de beni doğruluyor manasında yazdım..
Çünkü bizim motorlarda 4. ile 5. vitesler arasında yanlış hatırlamıyorsam ya 1 ya 2 diş fark var..Bu da motorun 6. vitesi istemesine neden oluyor..Derdim devir düşürerek geç ama uzun bir hızlanma süresi kazanmak ve dolayısıyla(kendi mantığıma ve tecrübeleri okuyarak) daha fazla max. sürat elde etmek..
Mevcut haliyle bağıra çağıra 115 km/sa yapıyor..
Motor güya cruiser ama naked ya da cross gibi vites aralarına sahip..Sıkıntılar bunlar..
-
oynama motorun sağıyla soluyla,
bırak olduğu gibi kalsın,
mis gibi gidiyor.
vakti geldiğinde bir 500cc+ yaparsın olur biter.
daha zamanın var.
can't be worried about that shit. life goes on man.
-
The Dude adlı üyeden alıntı
oynama motorun sağıyla soluyla,
bırak olduğu gibi kalsın,
mis gibi gidiyor.
vakti geldiğinde bir 500cc+ yaparsın olur biter.
daha zamanın var.
Mis gibi gidecek tabii kullanan kim? heheh..
Şaka bir yana 500 cc plus yapacağım günün gelmesine bir süre daha var olduğunu hesapladığım için bu arayışlar içerisindeyim dude..
-
konu ile ilgili görüş alış verişinde bulunuruz.
can't be worried about that shit. life goes on man.
-
Ayrıca yatsana sen kardeşim yarına baban mı kalkacak sabahın dar vaktinde?
bulunalım tabi görüş alış-verişi iyidir..
-
ben 97cc cup a yaptırdım arka dişliyi küçültmek zahmetli olacahı için ön dişliyi büyüttük 14 dişti 15 yaptık bu dişliler hazırda var hamçelik tornacı milin gectiği yeri acıp fırınlayıp sonrada yağla sertleştiriyor ben dişliye 50tl verdim hızım 1diş için 10 km arttı fakat motorum 4 viteste bayılmaya başlayınca bende 9\1 olan sıkıştırma basıncını 9.33\1 e cıkardım bunun hesabını kendim yaptım int. araştırdım110cc honda marka motorun aynı şekilde yapılmış test diagramında 1.8 hp artmış bu orana göre bende 1.2 hp kazanmış oluyorum son hızım 80km idi şimdi 90 km yapabiliyorum 120-130 yapıyorum diye sallayan arkadaşların peşinden ayrılmıyorum (vay anasını kaçlık bu yavv amma gidiyo)rüzgarsız havada tek kişi ulaşılan son sürat tabi 1-2 km + - hata olabilir
-
tr100a adlı üyeden alıntı
ben 97cc cup a yaptırdım arka dişliyi küçültmek zahmetli olacahı için ön dişliyi büyüttük 14 dişti 15 yaptık bu dişliler hazırda var hamçelik tornacı milin gectiği yeri acıp fırınlayıp sonrada yağla sertleştiriyor ben dişliye 50tl verdim hızım 1diş için 10 km arttı fakat motorum 4 viteste bayılmaya başlayınca bende 9\1 olan sıkıştırma basıncını 9.33\1 e cıkardım bunun hesabını kendim yaptım int. araştırdım110cc honda marka motorun aynı şekilde yapılmış test diagramında 1.8 hp artmış bu orana göre bende 1.2 hp kazanmış oluyorum son hızım 80km idi şimdi 90 km yapabiliyorum 120-130 yapıyorum diye sallayan arkadaşların peşinden ayrılmıyorum (vay anasını kaçlık bu yavv amma gidiyo)rüzgarsız havada tek kişi ulaşılan son sürat tabi 1-2 km + - hata olabilir
Hmm..Bu yazılanları okuyunca bu işin sadece bir dişli değişimiyle halledilebilecek/bitecek bir iş olmayacağına kanaat getirmeye başlıyorum iyice..
Acaba The Dude'ün dediği gibi vaz mı geçsem ne yapsam?
Ben bu işi biraz daha düşüneceğim sanırım..ama gene de elinde bi 32 ya da 30 dişli olan varsa irtibata geçerse sevinirim
-
eklemeyi unuttum benim modifiye yaptığımı gören bir arkadaş cbf 250 2009 model motora istedi yardımcı oldum onun dişlisi dağa değişikti 100tl yaptırdık 2diş büyüttük 130km yapıyordu fakat biz test sürüşüne cıkınca çok rüzgar vardı motoru cok tutuyordu 140 yaptık normalde 150 yapması lazımdı motorun gücü yetmedi sen ön dişliyi 1diş büyüt memnun kalırsın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler