Değişen eksoz Yağ eksiltirmi ?
Reklamlar
-
arkadaşımdada gs 500 var ben kısa süre kullandığımdan pek bişey anlamadım ama oda devil eksoz taktı 5 aydır kullanıyordu değiştirdi yağ değişimine gitti 2.600 gr olan yağdan 1 litre kadar kalmış acaba eksozdan çıkan duman ki boru gibi bir eksoz yağ aksiltmesine neden olmuş olabilirmi ?
Reklamlar
-
Arkadaşının motoru hali hazırda zaten yağ yakıyordur.Açık performans tipi egzostlar uygulandıgında karbüratör ayarlarının değiştirilmesi gerekir.Değiştirilmediyse yeni egzostuyla aynı hıza cıkmak için daha fazla gaz ve dolayısıyla daha fazla devir vermiştir yağ yakması da bu sekilde hızlanmıştır.
Arkadasının motor revizyonuna ihtiyacı var.
Yıpranmaya göre piston segman değişimi
silindir 0,25 0.50 rektifiye,gömlek çakılması,silindir değişimi vs olarak bu sekilde az masraftan cok masrafa doğru gider.
arkadasın hepten motoru yakmadan.biran önce önlemini alsın.
-
ne yapması gerekiyor hocam ki normaldede eksiltiyordu ama 300 gr falan 2000 km de oda normal değilmi
-
motor kapağının açılıp bakılması lazım.piston ve segmana bakılacak öncelikle.
segman ne kadar deforme olmus.silindir yatagını ne kadar deforme etmiş.duruma göre ilk mesajımdaki sıralamayla hangisi kurtarıyorsa yaptırması lazım.bu sekilde kullanmaya devam ederse şu an oldugundan daha fazla masraf cıkartır.
segman;pistonun ustune yuzuk gibi takılmış pistonun silindir yatagında hareket ederken motor yagının yanma odasına girmesini engelleyici bir parçadır.motorların belli bir oranda yag yakması normaldir.sonucta segman da molekulleri engelyemez tolerans dahilinde segman yagı kaçıracaktır.ama bahsettiğin durum yani 1 kilo yag kalması kesinlikle tolerans dahilinde değil.
motor bir kere yag yakmaya basladıgında olay mutlaka sonuna kadar gider.yani ben ekliyim o gitsin dersen olmaz.raya girmiştir bi kere ve gereken parçaların değişmesi gerekir.ne kadar az parça ile kurtarılırsa kardır.bunun da maliyetini kimse motoru açıp bakmadan söyleyemez.
motorundan mavi duman cıkıyorsa yag yakıyorsun demektir.siyah duman zengin benzin geldiğine dalalettir.burdan anlayabilirsin yag yaktıgını yag seviyesini ölçmeden
-
valla hocam mükemmelsin baya bilgisin bravo bunları ileticem eline sağlık
-
araltı adlı üyeden alıntı
motor kapağının açılıp bakılması lazım.piston ve segmana bakılacak öncelikle.
segman ne kadar deforme olmus.silindir yatagını ne kadar deforme etmiş.duruma göre ilk mesajımdaki sıralamayla hangisi kurtarıyorsa yaptırması lazım.bu sekilde kullanmaya devam ederse şu an oldugundan daha fazla masraf cıkartır.
segman;pistonun ustune yuzuk gibi takılmış pistonun silindir yatagında hareket ederken motor yagının yanma odasına girmesini engelleyici bir parçadır.motorların belli bir oranda yag yakması normaldir.sonucta segman da molekulleri engelyemez tolerans dahilinde segman yagı kaçıracaktır.ama bahsettiğin durum yani 1 kilo yag kalması kesinlikle tolerans dahilinde değil.
motor bir kere yag yakmaya basladıgında olay mutlaka sonuna kadar gider.yani ben ekliyim o gitsin dersen olmaz.raya girmiştir bi kere ve gereken parçaların değişmesi gerekir.ne kadar az parça ile kurtarılırsa kardır.bunun da maliyetini kimse motoru açıp bakmadan söyleyemez.
motorundan mavi duman cıkıyorsa yag yakıyorsun demektir.siyah duman zengin benzin geldiğine dalalettir.burdan anlayabilirsin yag yaktıgını yag seviyesini ölçmeden
Motorun komprosörünü ölçtür hangi silindirlerin zayıfladığı gözükür.1litre yağ eksiltmesi normal değil.Büyük ihtimal sekmanlarında sorun var.Yüksek devirde komprosore bindir aynadan izle
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler