Şimdide bana yardım lazım :D
Reklamlar
-
Selam MT tekinik ahalisi, genelde cevap yazığım bir bölüme soru sormak her ne kadar garibime gitsede
Şimdi bilidiği üzere 98 yamaha r1 im var. Motorumda uzun zamandır çözemediğim bir çok ustayada çözdüremediğim bi sıkıntı var..
Motorda bir boğulma problemi mevcut, basit bir anlatımla 150 km sabit bir hızla giderken gazı kapatıp açtığımda aşırı bir şekilde boğularak yavaş yavaş hızlanıyor. Tam performansını vermiyor bir şekilde motor verdiğim gazı yemiyor.
600 motorlardan düşük bir performans göstermekte..
Bu sürekli bir sorun değil, bağzen 2. ve 3. vitesi rahat bi şekilde tam performans bitirebilmeme rağmen kimi zamanda kasıla kasıla boğula boğula yapıyor aynı yolu.. Max hız da iyice düştü.
Şimdi kendi uğraşmalarıma gelince, hava filitresi aldım bujileri değiştirdim olmadı iridyum takdım ngk. Senkron ayarına soktum dijital saatle yapıldı.
Benzin otomatiği nin nasıl test edileceğini bilmiyorum bununla ilgili bilgisi olan varmı? Ama karbüratörden hortumunu çıkarınca itfaiye hortumu gibi benzin veriyor:D Karbüratörlerim temiz, memeleri fişekleri gayet düzgün, sübaplarımda sağlam, motorda kompresyon çok iyi, yağ yakma yok.. ateşlerme bobinleri bujilere güzel yüklenmekte..
Uğraş uğraş düşün düşün içinden çıkamadım..
Reklamlar
-
Atesleme sistemini kontrol etmeni ve baglanti soketlerinin oksitlerini temizlemeni tavsiye edicem ben
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
-
Arızanın nerde ve nasıl olduğunu göremediğimden sadece karbüratöre az hava geliyor gibi geldi bana.... Gazı kesip asılınca yemezse genelde havayı yetiştiremediğinden yapar...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
deli_mavi adlı üyeden alıntı
Atesleme sistemini kontrol etmeni ve baglanti soketlerinin oksitlerini temizlemeni tavsiye edicem ben
Ateşlemeyle hibir ilgisi olamaz, orda yazdığum üzere ateşleme sapasağlam..
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Bende bu görüşteyim abi ama hava ayarlarını dijital senkron saatiyle yaptırdım. Şaşma olması mümkün değil gibi. Benzini almakta yetersizlik var gibi düşünüyorum ama benzin pompası yeterince basıyor acaba karbüratör şamandırasındamı bi sorun var, bağzen tam dolunca bağzende tam dolmadanmı kapanıyor..
Benzin filtremin tıkanma ihtimali nedir?
-
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
GKN adlı üyeden alıntı
Ateşlemeyle hibir ilgisi olamaz, orda yazdığum üzere ateşleme sapasağlam..
Bende bu görüşteyim abi ama hava ayarlarını dijital senkron saatiyle yaptırdım. Şaşma olması mümkün değil gibi. Benzini almakta yetersizlik var gibi düşünüyorum ama benzin pompası yeterince basıyor acaba karbüratör şamandırasındamı bi sorun var, bağzen tam dolunca bağzende tam dolmadanmı kapanıyor..
Benzin filtremin tıkanma ihtimali nedir?
Aküye kaç volt akım geldiğini bir ölçüver ya da ölçtür. 14 volt ve üstü değil "idare eder" seviyede bir voltaj geliyorsa, yüksek devirlerde çok seri yapılan ateşlemeyi idare etmeyebiliyor.
Benim başıma geldi bu. Tamam, motorlar çok farklı, belirtiler de bire bir tutmuyor ama multimetreyle yapılacak basit bir ölçümün ziyanı olmaz.
-
Hepsini değiştirdim.. Boğulma sorunum çözülmeyince filtre temizlemenin sonu yok deidm orjinal koton filtrelerden aldım. Bujiler i iridyum a çevirdim.
Unutmadam motor orjinal de exup lu fakat komple 4-2-1 egzoz olduğu için exup ları iptal..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:02 ----------
Jagadam adlı üyeden alıntı
Aküye kaç volt akım geldiğini bir ölçüver ya da ölçtür. 14 volt ve üstü değil "idare eder" seviyede bir voltaj geliyorsa, yüksek devirlerde çok seri yapılan ateşlemeyi idare etmeyebiliyor.
Benim başıma geldi bu. Tamam, motorlar çok farklı, belirtiler de bire bir tutmuyor ama multimetreyle yapılacak basit bir ölçümün ziyanı olmaz.
Bunuda düşünmedim değil, Statör üm orjinal değil, sardırdım.. Fakat servis manuelinde 5.000 devirde 14.5 volt üretmesi gerektiği yazıyor, ve bunu rahatlıkla veriyor.. Konjektör orjinal, akü bosch 12/10.
-
Karbüratör kapış devresi ,(gaza ani basmalarda bir miktar daha yakıt fışkırtır),yada ateşleme sisteminde (ateşleme bobininde,kablolarda vs) problem var.
-
Motosiklet Eğitmeni
Benzini hep ayni yerden mi alirsin GKN?
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
Gaza çokta ani yüklenmeme gerek yok, yarım gazdan sonraki yavaş gaz açımlarında da bu sıkıntıyı yapmakta.. Kısacası motor her zaman aynı performansı vermiyor, bağzen boğulması hiç kesilmeden hızlanıyor bazen kesikli.. bazende 500 lük bir motor gibi hızlanıyor..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------
coq adlı üyeden alıntı
Benzini hep ayni yerden mi alirsin GKN?
Evet genellikle, benzinden olmadığına eminim karbüratörü 3 kez ellerimle temizledim ve sorun nerdeyse 6 aya dayanıyor..
-
Arada bir ve kesik kesik oluyorsa bujiler ve elektrik tesisatı diyim bende
Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Gökhan kardeşim,
Burayı okudunmu?Ex-up kapalı diyorsun ama yinede emin ol.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...emi-nedir.html
-
-
-
-
Motosiklet Eğitmeni
Benzinden degil diyorsun.
himmm!!!
Egzostan çig benzin atma gibi adetleri oldugu yolunda bir gozlemin varmi?
Ya da boyle bir gozlem yapabilirmisin?
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
coq adlı üyeden alıntı
Benzinden degil diyorsun.
himmm!!!
Egzostan çig benzin atma gibi adetleri oldugu yolunda bir gozlemin varmi?
Ya da boyle bir gozlem yapabilirmisin?
Çiğ benzin atmıyor. Yaşına rağmen egzozumun ucu bile bembeyaz
-
-
Motosiklet Eğitmeni
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler