Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Şimdide bana yardım lazım :D

    REKLAM ALANI
  1. #61
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    manifoldlarda çatlak var galiba gökanın görmediği bi kısımda çatlak olabilir..

    ateşleme sistemi tamamen elden geçmiş karbüratör defalarca temizlenip ayarlanmış depoda pislik olsa 150 km ye çıkamaz depo ile karbüratör arasındaki hortumlarda kaçak olsa benzin kaçırıyor desek gökan çabuk farkederdi..

    exup kapalı diyorsun peki egsoz değişmeden önce de aynı problem varmıydı yani yığılma dediğimiz şey egsoz değişimden sonra olmadıysa geriye hava sistemi kalıyor..



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen hava filtresini sök bir de öyle sık bakalım.... .
    Denicem abi yarn
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abicim herşeye bir cevabın var ama bence senin motor R6 değil, Rsız 6 olmuş...
    domuz migreni olmuş
    kısacası vicks ile ovalayacan, bir de sıcak banyo yapıp terletecen. bir de fitili verdin mi sabaha bişeyi kalmaz

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:09 ----------



    "sıkıyorsa sök" gibi söylemiş

    ( ver gaı ver gazı )
    Motor r6 deilki r1 , belki sorun burdadır

    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gökhan,
    çözümü söylüyorum SATALIM
    Mantıklı
    Alıntı Generall adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motorumdada ayni problem mevcut bir kaç ustaya danıştığımda debriyaj balatasında yapabileceği söyledi.
    Debriyaj balatası bittiğinde gaza yüklenirsin, devir çevirir ama boş taymış gibi, debriyaj şanzıman boşa döner, yarım debrijayla gidiyormuşsun gibi yani..

    Alıntı bygrm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu karbüratörlü bir scooter


    kastettiğim böyle birşey

    buda karbüratörlü bir renault



    bu parçayı temizlemeni öneririm ;)
    Abim o parça benzin filtresi, ondanda şüphelendim siparişini verdim, cumartesi geliyor
    GKN MOTORS

  3. #63
    asivezor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    altımda scooter hayalimde 600 f
    http://www.sahibinden.com/yamaha_r1_...promotion_chva

    al bi tane bundan tak. fazla kafa yorma. şaka bi yana çözülmeyecek sorun yoktur. önemli olan o sorunun ne oldugunu tesbit edebilecek işin ehli vicdanı saglam bi usta bulmak gerek. büyük olasılıkla karbiratörden kaynaklanan bir sorun gibi gözüksede ateşleme sistemide olabilir.

  4. #64
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ok GKN Sorumun sebebi aku degil. bogulmanin yan etkileri.

    Senden ricam , sunlari kontrol et motorunda

    1- Sigorta kutusu, Eger daha evel yanmis yada yuvasinda hafif kiriklik olan bir sigorta yuvan var ise degistir. Sigortadaki temasizlik yuksek hizda kesinti yapabilir , isininca
    2- Karburaturun gaz teline bagli oldugu yaya bak.Esneklikten dolayi takilma olabilir.
    3- (Bu kisim zor) Karburatorunu sabun ile kopukle ve icine hava bas. Sanirim karburatorunde delik var , ama emin degilim.
    4- Beyin de ariza olabilir. Atesleme kesiyor olabilir. Kendi modelin ile olan baska bir motordan 1 haftaligina beyin al ve degistir.
    5- Atesleme bobinlerin orjinal degilse , isininca bunu yapabilir.
    6- Motorun yagini bir kaba dok , sonra geri motora koy, kabin dibine bak metal kirintisi yada parlamasi varmi. Yaglama yapmiyor ise belli zamanlarda krank takilma yapiyor olabilir.
    Boyle iz var ise yag pompasini degistir.

    Karburator ayarindan oldugunu pek dusunmuyorum , cunku bu sorun her gazlamada tekrarlardi. Bu anlik bir sekme. Umarim faydasi dokunur
    Davit, Motorun elektrik tesisatını yeni elden geçirdim, göstergeyle alakalı bi sorundan dolayı komple baktım, tetikleyici marş otomadiği pub lar hepsi çalışıyor geçirgenliklerinide voltmetre ile kontrol ettim, Elektrikle alakalı bi sıkıntı olmadığına eminim, Ateşleme bobinleri de kabloları da orjinal, pipolar sağlam. Yağ sık sık değişiyor, ve yağlamayla alakalı bi sıkıntı olmadığıma eminim.
    Bugün biraz daha dikkat ettim, ilk devrini aldı yürüdü güzel, gazı bırakıp tekrar açtığında sıkıntı var, Benzin musluklu motorları bilirsin, rezerveye düşücek kadar benzin bitiiğinde bi boğulma yapar, soora çevirirsin musluğu bikaç saniye boğulur makina, benim makinamdaki sıkıntıda aynı bu şekilde..
    Yani ya yeterince hava almıyo yada yeterince benzin..


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 ----------

    Alıntı driver600f adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tam olarak teknik bi bilgiye sahip olmamakla birlikte başımdan geçen bi arızaya çok benziyor hemen hemen aynı arıza benim başıma gelmişti karbüratörlü makinalarda bilindiği üzere şamandıra mevcut benzin seviyesi düştüğü zaman şamandıraya bağlı meme yakıt akışını sağlayıp yakıt seviyesi yükselince memeyi kapıyor pompadan gelen benzin akışını kesiyor hortum içersindeki pompadan gelen yakıt basıncı yükselince elektromekanik olarak pompa devre dışı kalıyor demek istediğim memelerin birinde takılma olup pompadan devamlı benzin gelip motoru boğabilir yada pompa da sorun olabilir pompayı denemek için karbüratör girişindeki hortumu çıkar ve elinle tıka kontağı aç pompa bi süre çalışıp hortum içersindeki basınç yükselince devre dışı olması gerekir eger pompada sorun yoksa zaten geriye karbüratör kalıyor ha bide kelebeklerde takılmada olabilir bi onlarıda kendin kontrol edersen iyi olur çünkü elinden geldiğini biliyorum ben pompa içerindeki valfleri değiştirince benim sorunum çözüldü bazen gözden kaçabilen çok küçük detaylar böyle insanın canını sıkabiliyor umarım en kısa zamanda sorunu halledersin
    Çok mantıklı şeyler yazmışsın, dediğin gibi benzin otomadiği durmuyo olabilir, bunu da deniyeceğim, mantıken parmağımı tıkadığımda benzin basmayı bırakması gerekir

    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 zamanlı motorlarda fıskiye yoktur... Kapış pompası diye birşey hiç duymadım... Sadece 2 zamanlı motorlarda fıskiye sistemi vardır.... Sizin bahsettiğiniz kapış memesi olabilir... Ama GKN herşeyini kontrol ettim diyor...

    Benim fikrim bu motora fazla hava geliyor... Önceden az gelmesi yönünde idi ama sesli düşününce mantıklı geldi bu....

    Gazı kesip vrediğin zaman benzin mormal geliyor ama hava fazla geliyor... Devrini bulup tamamlayıncaya kadar bu şekilde yığılmaya devam ediyor... Devrini bulunca gelen hava miktarına eşleşiyor benzin normale dönüyor... Sorunu hava filtresinde , hortumlarında ya da karbüratördeki hava memesinde aramak lazım...

    Otomatik jiklesi takılmış olmasın?...
    Otomatik jikleli değil motorum, manuel. Çalışma mekanizması da düzgün bağzen açık unuttuğum oluyo, hemen kapatıyorum kesilme yapmıyor
    Dediğin gibi abi ya benzin ya hava..
    Alıntı 06bluedragger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    manifoldlarda çatlak var galiba gökanın görmediği bi kısımda çatlak olabilir..

    ateşleme sistemi tamamen elden geçmiş karbüratör defalarca temizlenip ayarlanmış depoda pislik olsa 150 km ye çıkamaz depo ile karbüratör arasındaki hortumlarda kaçak olsa benzin kaçırıyor desek gökan çabuk farkederdi..

    exup kapalı diyorsun peki egsoz değişmeden önce de aynı problem varmıydı yani yığılma dediğimiz şey egsoz değişimden sonra olmadıysa geriye hava sistemi kalıyor..

    Egzoz aldığımdan beri aynı, exup kapalı falan değil, exup yok..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:46 ----------

    Alıntı asivezor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/yamaha_r1_...promotion_chva

    al bi tane bundan tak. fazla kafa yorma. şaka bi yana çözülmeyecek sorun yoktur. önemli olan o sorunun ne oldugunu tesbit edebilecek işin ehli vicdanı saglam bi usta bulmak gerek. büyük olasılıkla karbiratörden kaynaklanan bir sorun gibi gözüksede ateşleme sistemide olabilir.
    mantılklı bi çözüm ama 6 milyar üstüne verip 06 r1 alabilirim
    GKN MOTORS

  5. #65
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    teklemeye başladın artık gökhanım .....

    yaşlanıyomusun ne
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR

  6. #66
    araltı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2006
    Şehir
    TAXİM
    karbüratör senkronizasyonu karbüratör flaplerinin aynı anda senkronize calışmasını sağlamaktan ibarettir.yani hepsinin tam kapalı oldugu ayara getirmek.bu sekilde vakum sıfır olarak ölçülür.senkronda bütün göstergeler herbir karb için aynıysa ayar olmus demektir.
    karbüratör senkronizasyonu havanın zenginliği fakirliğiyle alakalı değildir.sadece silindirden silindire emişin senkronize olmasını sağlamak içindir.
    eger hava ayarları doğru yapıldıysa;

    hava yine de zengin geliyorsa manifoltlarında yani hava kutusunu karbüratöre bağlayan kauçuklarda yıpranma vardır.çatlak vs.bu durumun sonucunda o çatlaktan emiş ile birlikte istenmeyen düzensiz bir hava girişi olur ki.bu da hava yakıt dengesini bozar.manifolttaki çatlama eger elzem bir durumda ise şu sekilde anlaşılır.ya da süphelenilir.jigle de yürüyen motor sıcak oldugu halde jiglesiz yürümüyorsa sorun var demektir.jigle soğuk motorun alması gereken karısımın benzin acısından zengin hale getirilmesini sağlar.jiglenin açılması istenmeyen fazla derecedeki havanın dengelenmesini sağlar bu da sıkıntıyı ortadan kaldırırır.bu sekilde teshis edilebilir durum.yani az bir sekilde jigleyi açıp bu durumu yine aynı devir aralıgında deneyebilirsin.150 ye cıkman sart değil sadece aynı devir aralıgına eger biliyorsan devri ufak bir viteste getir emniyetli bir sekilde dene.

    zengin benzin gelmesi ise çiğ benzin kokusundan hemen anlaşılabilir.zengin benzin oldugunu tahmin etmiyorum.cunku hemen anlardın bunu.

    şamandıranın kenarına sıkışmış ufacık bir pisliğin aynı sorunu yaptıgına defalarca sahit oldum.tamamen düzensiz bir sekilde bazen olan bazen olmayan sekillerde oluyordu.

    ben büyük ihtimalle karb. den kaynaklandıgını dusunuyorum.

    ani gaz verdiğinde bu olayla karsılaşman ufak olsa da baska bir ihtimali de aklıma getiriyor.stratorun içindeki ignition advancer ın yani tetikleyicin strratorun elden gectiğinde doğru monte edildi mi.ufak bir hitimal diyorum cunku doğru takılmaması için özel bir caba sarfetmek gerekir.
    strator dönerken belli bir yere geldiğini algılayıp ateşlemeyi zamanında yapması için beyne sinyal gönderen bir dalgametredir bu.


    tekrar manifoltlara dönersek 98 model bir motorun manifoltlarında sıkıntı olma ihtimali yuksek.arkadasın 98 f650 sinin manifoltalrını sıvı conta ile iyice sıvıyarak tamir etiik.bir süre daha idare eder ama değiştirmek gerekecek mutlaka.
    ufak bir bilgi; manifoltların ömrünün uzun olması için arada bir talk pudrası sürülmesi salık olunmustur sahsıma.henuz ne kadar doğru bilmiyorum ama denemesi cok zor birsey değil.

  7. #67
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı araltı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karbüratör senkronizasyonu karbüratör flaplerinin aynı anda senkronize calışmasını sağlamaktan ibarettir.yani hepsinin tam kapalı oldugu ayara getirmek.bu sekilde vakum sıfır olarak ölçülür.senkronda bütün göstergeler herbir karb için aynıysa ayar olmus demektir.
    karbüratör senkronizasyonu havanın zenginliği fakirliğiyle alakalı değildir.sadece silindirden silindire emişin senkronize olmasını sağlamak içindir.
    eger hava ayarları doğru yapıldıysa;

    hava yine de zengin geliyorsa manifoltlarında yani hava kutusunu karbüratöre bağlayan kauçuklarda yıpranma vardır.çatlak vs.bu durumun sonucunda o çatlaktan emiş ile birlikte istenmeyen düzensiz bir hava girişi olur ki.bu da hava yakıt dengesini bozar.manifolttaki çatlama eger elzem bir durumda ise şu sekilde anlaşılır.ya da süphelenilir.jigle de yürüyen motor sıcak oldugu halde jiglesiz yürümüyorsa sorun var demektir.jigle soğuk motorun alması gereken karısımın benzin acısından zengin hale getirilmesini sağlar.jiglenin açılması istenmeyen fazla derecedeki havanın dengelenmesini sağlar bu da sıkıntıyı ortadan kaldırırır.bu sekilde teshis edilebilir durum.yani az bir sekilde jigleyi açıp bu durumu yine aynı devir aralıgında deneyebilirsin.150 ye cıkman sart değil sadece aynı devir aralıgına eger biliyorsan devri ufak bir viteste getir emniyetli bir sekilde dene.

    zengin benzin gelmesi ise çiğ benzin kokusundan hemen anlaşılabilir.zengin benzin oldugunu tahmin etmiyorum.cunku hemen anlardın bunu.

    şamandıranın kenarına sıkışmış ufacık bir pisliğin aynı sorunu yaptıgına defalarca sahit oldum.tamamen düzensiz bir sekilde bazen olan bazen olmayan sekillerde oluyordu.

    ben büyük ihtimalle karb. den kaynaklandıgını dusunuyorum.

    ani gaz verdiğinde bu olayla karsılaşman ufak olsa da baska bir ihtimali de aklıma getiriyor.stratorun içindeki ignition advancer ın yani tetikleyicin strratorun elden gectiğinde doğru monte edildi mi.ufak bir hitimal diyorum cunku doğru takılmaması için özel bir caba sarfetmek gerekir.
    strator dönerken belli bir yere geldiğini algılayıp ateşlemeyi zamanında yapması için beyne sinyal gönderen bir dalgametredir bu.


    tekrar manifoltlara dönersek 98 model bir motorun manifoltlarında sıkıntı olma ihtimali yuksek.arkadasın 98 f650 sinin manifoltalrını sıvı conta ile iyice sıvıyarak tamir etiik.bir süre daha idare eder ama değiştirmek gerekecek mutlaka.
    ufak bir bilgi; manifoltların ömrünün uzun olması için arada bir talk pudrası sürülmesi salık olunmustur sahsıma.henuz ne kadar doğru bilmiyorum ama denemesi cok zor birsey değil.
    HAva filitresi ve karburatör emme manifoldunda herhangi bi sıkıntı olmadığı aşikar, Jikle ile de denedim, benzin eksikliiğinden kaynaklanıy olabilir die, motor ısındıktan sonra jikle azda açık olsa motor zaten rahatsız çalışıyor.
    Statör de değil tetikleyici, krank ın diğer tarafında ve gayet sağlıklı. çünkü sabit bir yeri var, oynama şansı yok
    İki seçenek var aklımda, benzin otomatiğini kontrol edip benzin filtresini değiştiricem önce, çözülmez ise, hava ayarlarından çıkıcak sanırım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:00 ----------

    Alıntı Akileos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teklemeye başladın artık gökhanım .....

    yaşlanıyomusun ne
    Benim ölüm deler sizi
    GKN MOTORS

  8. #68
    araltı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2006
    Şehir
    TAXİM
    eger filtre koydugunda iş cözülecekse sırf benzinin pisliğinden değil deponun pasından da olabilir bilgine.umarım öyle değildir.zaten hemen kendini belli eder.filtreye takılan pislikten.
    r1 lerde depo muslugunun iç tarafında bir cubuk filtre varmı bilmiyorum.
    bir bakalım;

    1998 R1 Depo



    sanırım 19 nolu parçanın orda var.
    bence depoyu iyice boşaltıp alt muslugu da sokup ordaki filtreyi de depoyu da iyice temizle.

  9. #69
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Orda bi fitre yok sanırım, motoru boyaya verdiğimde hepsini söktüm. O kısım benzin musluğunu içeride kalan kısmı, ama dediin gibi kontrolde fayta var, ona da bakim ben
    GKN MOTORS

  10. #70
    Marv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul/beykoz
    Motosikleti
    600f
    mazotla denesen birde?
    Drift Religion

  11. #71
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı Marv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mazotla denesen birde?
    seninki mazotlu mu ?
    GKN MOTORS

  12. #72
    Marv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul/beykoz
    Motosikleti
    600f
    arada koyuyorum temizleme maksatlı boğulması öksürmesi toparlanıyor.
    Drift Religion

  13. #73
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    tamam sorun aküde ben size yardım amaçlı kendi akümü vereyim..

    acep egsozdan olabilermi..

  14. #74

    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    adana
    dostum aynı sorun benim ybr de de vardı motor sogukken özellikle hareket etmek imkansızdı yığılıyor gaz veriyor tekrar yığılıyor ısındığı zamansa gazı sabit tutup gaz açtığımda hafifçe ekzostan patırdı sesleri geliyordu ve motor silkelenip zamanla düzeliyor ve gaz yiyordu bende hava kutusunu tamamen söküp diyafram (gaz pistonu) denilen parçanın hareketine dikkat ettim gaz açtığım zaman diyafram fazla kalktığından iğnenin etrafından fazla benzin sıçrıyordu adeta suratıma bile geldi o zaman motorda fazla benzinden dolayı boğuluyordu fakat gazı iyice açtığımda bu sorun ortadan kalkıyordu ki piston yukarı çıktığından yeteri kadar hava ile karışıp doğru yanma gerçekleştiği için hatta bujimin ucu hafif kahverengiye saran sarı renginde fakat bujinin motora geçiririp sıkmamıza yarayan dişleri siyahtı bende bunun motora gelen fazla benzinden kaynaklandığını düşünüyordum soğukken ısındıktan sonra buji yüksek devirde kendini temizliyor nede olsa bunu nasıl çözdüğüme gelirsek karbüratörün diyaframının üssünde bir yay olur geri tepmesi için bu yayı yarıya kadar kesip eski uzunluğuna gelmesi için biraz esnettim böylece yay sertleşmiş oldu ve sorun kalmadı motor soğukken tam gaz bile versem hiç boğulmuyor hayvanın gidişi değişti titreşimi bile azaldı soğukken jikle kullanmadan çalıştırdığımda bile 1200 devir civarında kalıyor ve hiç stop etmeden 1400 1500 devir aralığına geliyor. Bu ayarı yaptıktan sonra tekrar diyaframın hareketini gözlemledim bu sefer gaz açtığımda düzenli bir şekilde hareket ediyor ve fazla benzin çıkışını engelliyordu. vallahi bir yayın bu kadar etki edeceğini düşünmezdim son hızım 110 geçmezken şuan 120 yapabiliyorum rüzgarsız bir havada tavsiye ederim bir dene kolay gelsin

  15. #75
    Eagle7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT
    Alıntı kenyon6 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum aynı sorun benim ybr de de vardı motor sogukken özellikle hareket etmek imkansızdı yığılıyor gaz veriyor tekrar yığılıyor ısındığı zamansa gazı sabit tutup gaz açtığımda hafifçe ekzostan patırdı sesleri geliyordu ve motor silkelenip zamanla düzeliyor ve gaz yiyordu bende hava kutusunu tamamen söküp diyafram (gaz pistonu) denilen parçanın hareketine dikkat ettim gaz açtığım zaman diyafram fazla kalktığından iğnenin etrafından fazla benzin sıçrıyordu adeta suratıma bile geldi o zaman motorda fazla benzinden dolayı boğuluyordu fakat gazı iyice açtığımda bu sorun ortadan kalkıyordu ki piston yukarı çıktığından yeteri kadar hava ile karışıp doğru yanma gerçekleştiği için hatta bujimin ucu hafif kahverengiye saran sarı renginde fakat bujinin motora geçiririp sıkmamıza yarayan dişleri siyahtı bende bunun motora gelen fazla benzinden kaynaklandığını düşünüyordum soğukken ısındıktan sonra buji yüksek devirde kendini temizliyor nede olsa bunu nasıl çözdüğüme gelirsek karbüratörün diyaframının üssünde bir yay olur geri tepmesi için bu yayı yarıya kadar kesip eski uzunluğuna gelmesi için biraz esnettim böylece yay sertleşmiş oldu ve sorun kalmadı motor soğukken tam gaz bile versem hiç boğulmuyor hayvanın gidişi değişti titreşimi bile azaldı soğukken jikle kullanmadan çalıştırdığımda bile 1200 devir civarında kalıyor ve hiç stop etmeden 1400 1500 devir aralığına geliyor. Bu ayarı yaptıktan sonra tekrar diyaframın hareketini gözlemledim bu sefer gaz açtığımda düzenli bir şekilde hareket ediyor ve fazla benzin çıkışını engelliyordu. vallahi bir yayın bu kadar etki edeceğini düşünmezdim son hızım 110 geçmezken şuan 120 yapabiliyorum rüzgarsız bir havada tavsiye ederim bir dene kolay gelsin
    2009'dan bu yana bir çözüm bulmuştur heralde
    antilop_skul bunu beğendi.

  16. #76

    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    adana
    doğrudur ben sıkıntı yaşayan biri olursa yardımcı olmak amaçlı paylaşımda bulundum

  17. #77
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    zaten artık gkn motors bu arkadasın değilmi =) 5 senelik konuymus yahu bende diorum adam tamirci bide bizemi soruyor


4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler