canım senkron ayarını servis manuelinde yazan değerlere göre yapılması gerekiyor.. hepsini eşitleyip bıraktıysa ustan olmas. mesela bilmem kaçıncı pistonun değeri (emiş gücü) neyse dierlerinide ona göre ayarlayın gibi misal ;) servis manuelinde ne yazıyorsa harfi harfine uymalısın öle ustanın kafasına göre yaptığı ayar olmas ama genede sen işini bilirsin bu dediklerimide göz ardı etme geçmiş olsun canıma cim cim
Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
KONYA'da bir arkadaşımın r1'inde aynı sorunlar vardı.
bişeyler uydurup sattıda kurtulduydu
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
gökhan abi bildiğin üzere bizim hyolardada böyle yığılma ve son süratte düşüşl problemleri oldu her ne kadar farklı tip motorlar olsada karbüratörlü olduklarından bende bu sorunu yaşadım. bu sorunu benzin deposu ve karbüratör arasında olan hortumları ve parçaları temizleyerek çözdüm. bir kontrol edersen belki bu kadar küçük sebeplerden gazı yemiyor olabilir.Yani benzini yüksek performans için gaza asıldığında benzini birden alamıyor olabilir bir kontrol etmekte fayda var.. ;)
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
yakıt filtresini kontrol ettinizmi acaba?
Master of Davar
BAktım temiz..
benzinle alakalı bi durum değil kardeşim.
yokyok
Aradım abi, başında bekleyemessin bırak git dediler, hiç işim olmaz
Yok kardeşim, teşekkür ederim
KArbüratör benzin otomatiğine kadar çiçek gibi
Yok gazı kesip asıldığımda devir düşmüyor hızlanıyor makina anlık bir boğulma yapıyor ve hızlanıyor ama kesinlikle düşük bir performansla..
Işıklarda herhangi bi kesinti yok, aküden güzel besliyor her şartta farlarda kornada güzel.
98 r1 de ram air yok..
Karbüratörüm düzgün dedim, iğnlereimde fişeklerimde, memelerimde
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:59 ----------
Dediğim gibi bu parçalaırn çoğu yeni ve temiz, kontrol ettim , ilk msjımda yazdım..
Tekerde boğulma yapması sıkıntı değil ama bağzen tekere almakta zorluyor gaz yemediği için.
Seni yağlarım, Castrol trizone ile
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:01 ----------
Mantıklı bişey söledin ama bunu servis manuelide 12 yaşında olduğu için senkron işini tekli basınç saati ile göstermiş, devir boşluklarıda ona istinaden kpa olarak verildiği için, söylediğini yapmak biraz zor
Ama teşekkür ederim bebeğim
Ateşleme yada yağ ile alakalo bi sorun olması mümkün değil kardeşim
Bide atmayalım arkadaşlar, bilgisi olan r1 le alakalı yada sorunla alakalı ustası olan bilgi alabilen yada bilgisi olan yazsın lütfen
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 ----------
Bundan bende şüpheleniyorum, filtreyi değiştiriyorum cumartesi günü.
GKN MOTORS
Sen hava filtresini sök bir de öyle sık bakalım.... .
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
abicim herşeye bir cevabın var ama bence senin motor R6 değil, Rsız 6 olmuş...
domuz migreni olmuş
kısacası vicks ile ovalayacan, bir de sıcak banyo yapıp terletecen. bir de fitili verdin mi sabaha bişeyi kalmaz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:09 ----------
"sıkıyorsa sök" gibi söylemiş
( ver gaı ver gazı )
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Ümmet abi, ne işin var senin yamaha r1 ile..
Başın dert almışsın.. Bak ne güzel 125 cc lik scooter ile tüm Türkiye'yi 10 kez gezdin hiç
böyle bir sorunla karşılaşmamıştın..
Yamaha r1 'in varsa derdin vardır...
karışmadı hatlar ümmet abiyi tanırım takılayım dedim
benim motorumdada ayni problem mevcut bir kaç ustaya danıştığımda debriyaj balatasında yapabileceği söyledi.
arkadaşıma katılıyorum ateşleme ya ateşlemez o zaman motor calışmaz ateşlersede problem olmaz yürür motorda gaz açtığında ilk devreye kapış pompası girer bu bütün benzinli araçlarda aynıdır bu devreye ufak bir pislik girerse motor calışır yüksek hızlarada cıkar fakat ilk gaz açıldığında kasılır birden almaz motor kendini yavaş toplar
Ok GKN Sorumun sebebi aku degil. bogulmanin yan etkileri.
Senden ricam , sunlari kontrol et motorunda
1- Sigorta kutusu, Eger daha evel yanmis yada yuvasinda hafif kiriklik olan bir sigorta yuvan var ise degistir. Sigortadaki temasizlik yuksek hizda kesinti yapabilir , isininca
2- Karburaturun gaz teline bagli oldugu yaya bak.Esneklikten dolayi takilma olabilir.
3- (Bu kisim zor) Karburatorunu sabun ile kopukle ve icine hava bas. Sanirim karburatorunde delik var , ama emin degilim.
4- Beyin de ariza olabilir. Atesleme kesiyor olabilir. Kendi modelin ile olan baska bir motordan 1 haftaligina beyin al ve degistir.
5- Atesleme bobinlerin orjinal degilse , isininca bunu yapabilir.
6- Motorun yagini bir kaba dok , sonra geri motora koy, kabin dibine bak metal kirintisi yada parlamasi varmi. Yaglama yapmiyor ise belli zamanlarda krank takilma yapiyor olabilir.
Boyle iz var ise yag pompasini degistir.
Karburator ayarindan oldugunu pek dusunmuyorum , cunku bu sorun her gazlamada tekrarlardi. Bu anlik bir sekme. Umarim faydasi dokunur
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
tam olarak teknik bi bilgiye sahip olmamakla birlikte başımdan geçen bi arızaya çok benziyor hemen hemen aynı arıza benim başıma gelmişti karbüratörlü makinalarda bilindiği üzere şamandıra mevcut benzin seviyesi düştüğü zaman şamandıraya bağlı meme yakıt akışını sağlayıp yakıt seviyesi yükselince memeyi kapıyor pompadan gelen benzin akışını kesiyor hortum içersindeki pompadan gelen yakıt basıncı yükselince elektromekanik olarak pompa devre dışı kalıyor demek istediğim memelerin birinde takılma olup pompadan devamlı benzin gelip motoru boğabilir yada pompa da sorun olabilir pompayı denemek için karbüratör girişindeki hortumu çıkar ve elinle tıka kontağı aç pompa bi süre çalışıp hortum içersindeki basınç yükselince devre dışı olması gerekir eger pompada sorun yoksa zaten geriye karbüratör kalıyor ha bide kelebeklerde takılmada olabilir bi onlarıda kendin kontrol edersen iyi olur çünkü elinden geldiğini biliyorum ben pompa içerindeki valfleri değiştirince benim sorunum çözüldü bazen gözden kaçabilen çok küçük detaylar böyle insanın canını sıkabiliyor umarım en kısa zamanda sorunu halledersin
4 zamanlı motorlarda fıskiye yoktur... Kapış pompası diye birşey hiç duymadım... Sadece 2 zamanlı motorlarda fıskiye sistemi vardır.... Sizin bahsettiğiniz kapış memesi olabilir... Ama GKN herşeyini kontrol ettim diyor...
Benim fikrim bu motora fazla hava geliyor... Önceden az gelmesi yönünde idi ama sesli düşününce mantıklı geldi bu....
Gazı kesip vrediğin zaman benzin mormal geliyor ama hava fazla geliyor... Devrini bulup tamamlayıncaya kadar bu şekilde yığılmaya devam ediyor... Devrini bulunca gelen hava miktarına eşleşiyor benzin normale dönüyor... Sorunu hava filtresinde , hortumlarında ya da karbüratördeki hava memesinde aramak lazım...
Otomatik jiklesi takılmış olmasın?...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)