Zincir Arka Dişli KAç Diş Olmalı..Gitmiyor Motor..
Reklamlar
-
motorhocası adlı üyeden alıntı
Daha çabuk dağılacağı kesin, emniyet hesabı 39 dişline göre yapılmış ama aşırı zorlamadıkça tek diş küçültmek pek zarar vermez(1 sn garantili laf
).
Ben bulursam 37 alayım abim.. Kamyonda çekmeyeceğimize göre..
Reklamlar
-
musti81 adlı üyeden alıntı
Ben bulursam 37 alayım abim..
Kamyonda çekmeyeceğimize göre..
Şimdiki ataklığından eser kalmaz ,mobiletler geçerse hızlanmada demedin deme
-
motorhocası adlı üyeden alıntı
Şimdiki ataklığından eser kalmaz ,mobiletler geçerse hızlanmada demedin deme
38 alayım o zaman ya bağrıyor bağrıyor gitmiyor deli gibi kalkışı var ama yok hız yapmıyor..
-
musti81 adlı üyeden alıntı
38 alayım o zaman ya bağrıyor bağrıyor gitmiyor deli gibi kalkışı var ama yok hız yapmıyor..
Öncelikle motor ayarları,elektrik sistemi,egsoz... en son modifiye,38 senin yerinde olsam böyle yapardım
-
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Dişli/hız
Sadece arka dişli ile ve 1-2 diş oynamak hız kazandırmaz.Benim motorumun ön 16,arka 42 dişti.Sadece ön dişliyi 1 diş büyütme (17) sonucunda aynı hızı 400 devir daha az yapar hale geldi.1.viteste kalkıp gaz kesince meydana gelen kasılma büyük ölçüde kayboldu.Hesaplamalarım son hızın da 10 km artacağını gösteriyor ama bir türlü deneyemedim.
-
-
arka dişliyi orjinal yap ön dişliyi 17 yap bir fites yükselsin
-
_OLD_ adlı üyeden alıntı
Sadece arka dişli ile ve 1-2 diş oynamak hız kazandırmaz.Benim motorumun ön 16,arka 42 dişti.Sadece ön dişliyi 1 diş büyütme (17) sonucunda aynı hızı 400 devir daha az yapar hale geldi.1.viteste kalkıp gaz kesince meydana gelen kasılma büyük ölçüde kayboldu.Hesaplamalarım son hızın da 10 km artacağını gösteriyor ama bir türlü deneyemedim.
doğru ben denedim ön dişliyi 14 tü 15 yaptım hızım 80km ydi 90 oldu (100cc cup) 4viteste ceki kaybı olunca sıkıştırma basıncını 9-1den 9.4-1 cıkardım sonuç mükemmel oldu
-
bende dıslıyı degıstırmek motoru bıraz olsun dusuk devırlerde kullanabılmek ıstıyorum.biraz evel sitede dişlilerle ilgili bir yazı okudum onda ise torkun artması için dişli sayısının düşmesi gerektigi yazıyordu keza baska bır ınt sıtesındede.anlamadım motorun kısa surede son surate erısmemesı ıcın dıslıyı arttırmakmı gerekıyor azaltmakmı?bilimsel yonden bakarsak arttırmak degılmı?cok fazla yazı yazılmıs ınsanı yanıltabılıyorlar
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
greyhorse adlı üyeden alıntı
bende dıslıyı degıstırmek motoru bıraz olsun dusuk devırlerde kullanabılmek ıstıyorum.biraz evel sitede dişlilerle ilgili bir yazı okudum onda ise torkun artması için dişli sayısının düşmesi gerektigi yazıyordu keza baska bır ınt sıtesındede.anlamadım motorun kısa surede son surate erısmemesı ıcın dıslıyı arttırmakmı gerekıyor azaltmakmı?bilimsel yonden bakarsak arttırmak degılmı?cok fazla yazı yazılmıs ınsanı yanıltabılıyorlar
Güç aktarımında kural şöyledir:Kaynak küçük çaplı,aktarılan büyük ise güç elde edilir.Kaynak büyük çaplı,aktarılan küçük ise hız elde edilir.
Sonuç: Arka dişli aynı kalmak şartıyla;ön dişli küçültülürse güç artar,son hız azalır.Ön dişli büyütülürse güç azalır,son hız artar(misal,4000 devirde önceden 70 yapıyorsa, büyük dişli ile 3650 devirde 70 yapar,dolayısıyla az motor devrinde aynı sonuç elde edilir)
-
_OLD_ adlı üyeden alıntı
Güç aktarımında kural şöyledir:Kaynak küçük çaplı,aktarılan büyük ise güç elde edilir.Kaynak büyük çaplı,aktarılan küçük ise hız elde edilir.
Sonuç: Arka dişli aynı kalmak şartıyla;ön dişli küçültülürse güç artar,son hız azalır.Ön dişli büyütülürse güç azalır,son hız artar(misal,4000 devirde önceden 70 yapıyorsa, büyük dişli ile 3650 devirde 70 yapar,dolayısıyla az motor devrinde aynı sonuç elde edilir)
değişimi ön dişli ilemi yapmak lazım arka dişlideki dişli sayısını artttırsamda ön dişli aynı kalsa?daha düşük devirlerde aynı surati yapabilirmiyim? orjinali 34diş 36 yeterli olurmu?bilgilerinizi paylastıgınız ıcın tesekkurler
-
greyhorse adlı üyeden alıntı
değişimi ön dişli ilemi yapmak lazım arka dişlideki dişli sayısını artttırsamda ön dişli aynı kalsa?daha düşük devirlerde aynı surati yapabilirmiyim? orjinali 34diş 36 yeterli olurmu?bilgilerinizi paylastıgınız ıcın tesekkurler
önü ellemeyeceksen arkayı küçültmen lazım 32 filan gibi
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
-
Ya arkadaşlar vites aralıkları çok düşük motorun 4. viteste 80i zor görüyor ama deli kalkışı kafa kaldırması ve hızlanması var 2de dik rampa sıfırdan kalkış yapıyorum ..
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
musti81 adlı üyeden alıntı
Ya arkadaşlar vites aralıkları çok düşük motorun 4. viteste 80i zor görüyor ama deli kalkışı kafa kaldırması ve hızlanması var 2de dik rampa sıfırdan kalkış yapıyorum ..
Şu andaki ön ve arka dişli diş sayıları nedir?
-
_OLD_ adlı üyeden alıntı
Şu andaki ön ve arka dişli diş sayıları nedir?
Arkadaki 41de öndekini bilmiyorum abi ..
-
BEYLER 100cc motorum var bi idda soz konusu ramzey cup 100cc ıle salıcaz. ayar yabtırıcam dişli ayarı normlde ustune yatmadan 105 km.h felan yabıor DİŞLİLERİ DEQISTRSEM SON DURUMU NE OLUR BENM ICIN SON HIZ ONEMLI USTUNE NE GIDER ONUN BI YARDIMCI OLRSANZ COK SEFNRM SIMDIDEN TESKRLER...
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
musti81 adlı üyeden alıntı
Arkadaki 41de öndekini bilmiyorum abi ..
Ön dişliyi 17 yapabilirsen istediğine ulaşırsın.
-
10 diş tak öne ..300 le gidersin....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
_OLD_ adlı üyeden alıntı
Ön dişliyi 17 yapabilirsen istediğine ulaşırsın.
Hemen araştırcam mahalle arası aslında memnunum deli kalkışı hızlanışı var ama uzun yolda hız yapmıyor..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler