mct elektrik tesisatı sorunsalı
Reklamlar
-
merhaba MCT'nin gidonu ve far'ı değiştirdigimden tesisatın ön taraftaki kabloları kısaltmam gerekti ,hem kablo bukuldu hemde yeni far kucuk oldugunda tas'ın ıcıne kablolar sıgmadı.sag mars'ın bulundugu kabloyu sorunsuz bir sekilde yaptım
fakat sol'daki kabloları bagladıktan sonra N boşta uyarı ışığı devamlı yanıyor biraz ugrastıktan sonra debriyaja bastım ışık sondu sonra tekrar bastıgımda yandı ve su an devamlı yanmakta sol tarafta 4tane aynı renk siyah kablo vardı teker teker denedim biri sellektördü 2'si fiş şeklinde korna tek kalanı bagladıgımdada ise bır degısıklık olmadı,tesısata bır hasar vermıs olabılırmıyım?lakın bu sıyah kabloları denerken kablolar kızdı ama sanıyesınde bıraktım,sol kumandanın bulundugu tesısatı yenisinimi almam gerekiyor?
Reklamlar
-
boş lambasının tesisatı ayrı geliyor. farın içinden gelmiyor normalde. bir dönem bende hiç yanmıyorlardı. ilgili tesisatı alıp değiştirdiğimde sorun düzelmişdi. İstanbuldaki mct kullanıcıları için MCT tamir günleri düzenlemeyi düşünüyorum
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
o makinede kısa devre olabilir. Kabloların büküldüğünden bahsetmişsin; o Bükülen kablolardan biri şanzumana giden N Lambasının Kablosu İse bir Yerlerinden Koparak Kısa Devre Yapıyor olabilir. onu bir Kontrol et derim ben<
PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
"www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR
-
-
seninki gene iyi hatta süper...
benim racerın vites bos gösterğelerı su sekilde yanıyor...
bosta 1 N 2
1.vites 1 N 2
2.vites 1 N 2
3.vites 3 sayısının sadeçe alt alta 3 cizgisi
4. vites hiç bisey yanmıyor
5. vites tek sorunsuz olan bu
bi söz vardır calisan parçayla oynamayacaksın...bırak bos lambası falan yanmasın...motor düzgün calısıp uzun kısa far da varsa bosver gerisini...
-
osbourne adlı üyeden alıntı
Vallahi o kadar iyi olur ki..
Birisinden öğrenmem gerek şu mct yi..
Zat varken ne güzel anlıyordum..Tamirde ustanın yanında dura dura kaptıydım..Ama şimdi tamirde yanında durmaya vakit olmuyor..
Gel düzenleyelim şu tamir günlerini
düzenleyeceğiz bakalım bayramdan sonraya.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
mct tamir gunlerı guzel fıkır bu arada bende sorunları bırıktıreyım :D
dediginiz gibi kablolar bukuldugunden yada cekerken keserken bıryerden kopmus olabılır,zaten ıkı tane uyarı lambası var uzun ile vites bosta uyarı ısıgı ıkısını bırden ıptal edecegım sonunda ,guzel bır gıdon tablası alacagım yada,o boslukları dolduracak bırseyler yapmam lazım
-
elektrik tecrubem yok neyseki,cevremde tornacılar var o ıkı uyarı lambasının yuvalarını kapattık,ustunude bırguzel boya attım artık tamamen kurtuldum :D
-
Boş vites lambasının tesistı farklıdır(Tesisattan kastım bi tanecik kablo) Artı uç Direkt lambaya bağlıdır. Lambadan geçip müşürde şasiye temas etmektedir. statorun ordan boş vites lambasının kablosunu ayıp tekrar deneyin. Hala yanıyorsa lambadan sanzımana giden kabloyu kontrol edin. Genelde kırmızı çizigili yeşil bir kablodur.
тнє ρσωєя σƒ ∂яєαмѕ...
www.facebook.com/ugurbas
-
mondiallaerin kabloları çok zayıf oluyormuş bana tamirci söylemişti. elden geçmesi lazım zamanla demişti. bununla ilgili olabilir sorunlar.
-
tamamen iptal ettim,kabloyu fişten ayırdıgımda kablolar gevrek bir hal almıstı hemen kırılıverdi buyuk olasılıkla ondan kaynaklanıyor,zaten cok ıhtıyac duydugum bırsey degıldı fakat ınsanı rahatsız edebılıyor,dogru calısmaması.hıc calısmasın daha iyi :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler