racer 200 sente ayarı nasıl yapacaz
Reklamlar
-
dunku motor kitleme olayından sonra piston falan söktuk...tabi sentede kactı...2 subaplı...subap ayarlarken piston nerde olacak...sentil arayığını biliyorum...yani piston üst ölü noktada ıken benzin subabı mı yoksa ekzos subabımı açık yada ne bilim kapalı olacak...
ne demek istdiğimi anladınız sanırım...
Reklamlar
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
statorun kapağında "T" harfli işaret varmı?Bu dışardan bir delikten bakınca görülebiliyormu?Motorun (makinenin) model adını biliyormusun.Örnek:QMJ200XX falan gibi.
-
T harfi var sol tarafta krank miline bağlı volantta t tepe noktası demek
Eger HErsey HaLa KOntroLündeYse YAVAS GidYoRRsUn
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
racer2000 adlı üyeden alıntı
dunku motor kitleme olayından sonra piston falan söktuk...tabi sentede kactı...2 subaplı...subap ayarlarken piston nerde olacak...sentil arayığını biliyorum...yani piston üst ölü noktada ıken benzin subabı mı yoksa ekzos subabımı açık yada ne bilim kapalı olacak...
ne demek istdiğimi anladınız sanırım...
Krankı söktünmü?Sökmediysen sente ayarı bozulmuyormuş.Sadece T harfine getirip subap ayarı yapılacak.Emme 0,8 Egsoz 0,10 mm.
Krank sökülmüş ise toplarken Statorun altındaki dişli ile subap çubuklarını iten egzantirik şaftın dişlisi üzerindeki nokta işaretleri birbirini öpecek şekilde taktıktan sonra motoru toplayıp yukarıdaki gibi subap ayarı yapılacak.
-
_OLD_ adlı üyeden alıntı
Krankı söktünmü?Sökmediysen sente ayarı bozulmuyormuş.Sadece T harfine getirip subap ayarı yapılacak.Emme 0,8 Egsoz 0,10 mm.
Krank sökülmüş ise toplarken Statorun altındaki dişli ile subap çubuklarını iten egzantirik şaftın dişlisi üzerindeki nokta işaretleri birbirini öpecek şekilde taktıktan sonra motoru toplayıp yukarıdaki gibi subap ayarı yapılacak.
krankı sökmedim...sadece üst kapak,silindir üst kapak ...silindir yatak söktüm..
caner22 nin dediği gibi T harfi kranka bağli olan statörun etrafında dönen mıkntısta var...t üste geldiginde pistonda üst ölü noktada oluyor...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:55 ----------
T harfini getirip subap ayarını yapıyorum...
zaten subapları dedigin degerlerde 1 hafta önce ayarlamistim...onun ayarıylada oynamadım...ozaman direk takıyorum...
-
topla sen arkadaşım yanlış hatırlamıyor isem eksantrik zincirini yerine oturturken t yani tepe noktasında olması lazım onun dışında fazla dikkat edilecek bişi yok
Eger HErsey HaLa KOntroLündeYse YAVAS GidYoRRsUn
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
caner22 adlı üyeden alıntı
topla sen arkadaşım yanlış hatırlamıyor isem eksantrik zincirini yerine oturturken t yani tepe noktasında olması lazım onun dışında fazla dikkat edilecek bişi yok
Soruyu soran kardeşimizin motorunda egsantirik zinciri yoktur.
-
Hacım motoru toplayıp eksantrik dişlisini söküyorsun arada rayner var aman dikkat. silindiri takmadan Ü.Ö.N a getirip yukarıdan dişliyi yerine sokarak kam ın da tam zirvede olmasına dikkat edin (Silindir doğrultusunda , yer çekimine göre değil!) Daha sonra kam milinin yani dişlinin pimini takın Üzerine konan yayı unutmayın.
тнє ρσωєя σƒ ∂яєαмѕ...
www.facebook.com/ugurbas
-
motoru topladım...piston üst ölu noktada ( T harfi) iken 2 subapta bosta idi...zaten subap ayarlarını yapmistim..motorda soguk old icin bakmadım subap aralığına...yarın yara bır gun statör aldigimda bakacaz artık...sanırım ayarlar doğru yaıldı...sökerkende dikkat etmistim çünkü...ilgilenen herkese ayrı ayrı tesekkurlerımı borç bilirim...
-
umarım ayarı doğru yapabilmişsindirki sübaplar pistona çakmaz sonra exstradan sübap ve piston almak zorunda kalmayasın...
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
_OLD_ adlı üyeden alıntı
Soruyu soran kardeşimizin motorunda egsantirik zinciri yoktur.
bilmiyordum
Eger HErsey HaLa KOntroLündeYse YAVAS GidYoRRsUn
-
bygrm adlı üyeden alıntı
umarım ayarı doğru yapabilmişsindirki sübaplar pistona çakmaz sonra exstradan sübap ve piston almak zorunda kalmayasın...
piston üst ölu noktada ( T harfi) iken 2 subapta bosta idi
senden bır önceki msj da belirtmistim....
-
evet arkadaşın motoru benimki ile aynı sanırım itmeli sübap piston üstte iken sübapların ikisinide kapalı vaziyete getir ve tak olay bitti
-
moto-x adlı üyeden alıntı
evet arkadaşın motoru benimki ile aynı sanırım itmeli sübap piston üstte iken sübapların ikisinide kapalı vaziyete getir ve tak olay bitti
aynen öyle yaptım kanki...suan topyuyorum motoru...ateslemeyide gördük...depoyu takıp cıplak vaziyette bi deneme turu atacam bakalım...
-
racer2000 adlı üyeden alıntı
aynen öyle yaptım kanki...suan topyuyorum motoru...ateslemeyide gördük...depoyu takıp cıplak vaziyette bi deneme turu atacam bakalım...
iyi iyi hadi ucuza hallettin geçmiş olsun
-
moto-x adlı üyeden alıntı
iyi iyi hadi ucuza hallettin geçmiş olsun
eyvallah kanka sağol...65 ytl ye hallettik iste...baya nalet etmistim motora bu km de kitler mi diye...buda ders olsun motor mitlediğinde ilk startöru sökecem...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler