arkadaşlar motorum erken kesiciye giriyor eskiden 2 yle uzatınca 60-65 diyordu şimdi 50 de takılıyor başlıyo nanana kesiciye:S
arkadaşlar motorum erken kesiciye giriyor eskiden 2 yle uzatınca 60-65 diyordu şimdi 50 de takılıyor başlıyo nanana kesiciye:S
Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black
Kesici devire bağlı eğer debriyaj balatan kaçırıyorsa ondanda olabilir yada başka bir sorun...
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
Kanuni bretonda devir kesici olduğunu sanmıyorum. Servise sordun mu ?
kurubuz arkadaş bildin ybr gibi nananana sayıklıyo önceden yoktu silindir ve üst kapak değişince oldu bunlar
Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black
Devir kesici var ise sensöründe sorun vardır. Her durumda kendin halledebileceğin durum değil, servise göstersen iyi olur.
teknik hocam devr saatim arızalı ama yarın diğer arkdaşın saatini takıp deniyim.mesela eskiden 2 yle 60 65 e kadar uzuyordu şimdi 50 de takılıyor başlıyo sayıklamaya yani daha erken vites istiyo artık.benm üst kapak 150 cc ninmiş fark edermi
Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black
o motor tekliyor bence öncelik le bi bujiyi değiş en basiti olmassa indüksiyon bobini olmassa beyine sıra ile bak
yokmu yardım edecek arkadaş
Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black
yok abi bildin kesiciye giriyo ybr gibi nanananan sayıklıyo üst kapaktan resmnen duyuyom sübabların hareketini:D
Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black
Arkadaş özellikle belirtmiş:üst kafa farklı diye.Degişen tek şey eger üst kafa ise yani orjinal ebatlarda olmayan:büyük ihtimal yakıt veya sıkıştırma sonu basıncı sorunu yaşıyorsun.Yedek üst kafan var ise elinde(orjinal duruyor ise)ya onu tak dene yada contanı incelt yada kafayı traşlat,karar senin.Ateşleme sisteminde sorun olsa eksozda patlama yada tekleme,rölantide stop anlardın heralde ki orada arıza hissetmemişsin anlaşılan.Kolay gelsin.
Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black
motorundaki takılı olan 1500cc'lik kapağın buna etkisinin olacağını sanmıyorum. Senin devir kesici diye kastettiğin, motorun supaplarının açık kalma (floatting (yanlış yazdıysam düzeltin)) diye tabir edilen sübab yüzmesi olayıdır. Dolayısıyla diyelim ki 150cc lik sıkıştırma oranı düşük bir kapak dahi taksan, floatting sadece supap yaylarının tansiyonunun bitmesi neticesinde oluşan bir olaydır.
Ancak, takılan supap yaylarında (bu yaylar, her silindir için bir iç birde dış yay olmak üzere iki tanedir) bir sorun varsa, dediğin sorun olabilir. Ayrıca sübab ayarı çok sıkı ise de aynı problem ile karşılaşıabilir.
Diğer sorun da ...ki bu daha yüksek bir ihtimal.....egzantirik dişlisinin diş attırılarak takılmış olmasıdır. Bu durumda motorun avans sıkıntısı yaşar ve dediğin sorun oluşabilir.
Jawa 350 TS...Asya 125 T
abi sübab ayarını yaptırdım motorda atikleşme oldu adaha seri ama yine erken ksilme uzamama sorunu var.sübab yaylarından bahsetmişsiniz bu yayları değiştrrsem olurmu.bide sübab takılıken alıştırma oluyormuş alıştıtrken yaymı alıştırılıyor yoksa sübabın kendisimi bnm sübablarım değişti çünkü.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:34 ----------
teknik hocam başka tavsiyen varmı ppeki
Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black
orjinalından şaşma alıştırma sibobun kendisini alıştırılıyor yaydeyil kesici felan yok patlama odasındaki sıkıştırma oranı düşmüş veya balatan birmiştir (egzantiriyinide bak cok ama cok sıkı olmasın )
DÜŞÜNMEDEN YAŞAYAN İNSAN :bounce:
Sübab alıştırması sübab ın yanma odasında kalan havşa başlı kısmının V kesitli blogu öpen kısmının lebleme macunu ile tam tamas ettirilmek için döndürmek süreti ile aşındırılması işlemi.Tiz bir gıçırtı sesi gelene kadar(yüzey tam öptügünden macun arada kalmadıgından LEBLENDİM diye bagırıyor sübab)Sübab degiştiginde bu işlem yapılmazasa ustan usta degildir zaten.Sübabların basınç kaçırdığından başınç sorununa bağlı şikayetler karşına çıkacaktır.Güç kaybı,çalıştırma zorlugu,yakıt sarfiyatı gibi.abi sübab ayarını yaptırdım motorda atikleşme oldu adaha seri ama yine erken ksilme uzamama sorunu var.sübab yaylarından bahsetmişsiniz bu yayları değiştrrsem olurmu.bide sübab takılıken alıştırma oluyormuş alıştıtrken yaymı alıştırılıyor yoksa sübabın kendisimi bnm sübablarım değişti çünkü.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:31 ----------
Olurda usta yakın zamanda yanında motoru açarsa hemen iliş ve bak yanma odasının içine sübab kafalarının kenarları(yanma odasının iç yüzeyinde) ıslak gibi mi.Öyleyse alıştırılmamış direk takılmıştır zaten.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)