arkadaşım selam.senin motorun sıkıştırma oranı düşmüş olabilir.silindir piston ve sekmanlar aşınmış olabilir.siboplar kaçırıyor olabilir.sibop ayarı bozuk olabilir.hava filtresi pis olabilir.eksozdan duman atıyorsa avans ayarı kaçık olabilir.
arkadaşım selam.senin motorun sıkıştırma oranı düşmüş olabilir.silindir piston ve sekmanlar aşınmış olabilir.siboplar kaçırıyor olabilir.sibop ayarı bozuk olabilir.hava filtresi pis olabilir.eksozdan duman atıyorsa avans ayarı kaçık olabilir.
bildiğim kadarı ile devir kesici diye birşey yok senin motor da
hava ayarına falan bak.hava flitreside dolu olabilir
Eger HErsey HaLa KOntroLündeYse YAVAS GidYoRRsUn
arkadaşlar bende arora 100-7 motor var.motorda devir ibresi de var ama kesiciye girmiyor veya giriyorsada çok hafif neden acaba..........
yorumunuzu görünce merak ettim aklıma takıldı.. bu yazdığınız yoruma göre; sübap yayları değişirse performans artar mı???
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:51 ----------
her motorda devir kesici yoktur ve her devir kesici bir değildir örneğin kimi motor ateşlemeyi keser kimi motor yakıt göndermeyi keser doğal olarak sesleri ve tepkileri birbirinden farklıdır, ayrıca motorunuzda devir saati olması devir kesici olduğu anlamına gelmez, bir önceki yorumumda alıntı yaptığım "teknikhoca"nın yorumundaki gibi kesici yoksa belli bir devirden sonra sübaplar askıda kalmaya başlar (yaylar sübapları geri itemeden egzantrik tekrar yukarı iter) ve devir artmaz sizin motorunuzun durumu muhtemelen bu olabilir
Ninja
Sen 125 lik için olan bir kafa tak. Sentesini güzelce yapsınlar. Subap ayarını tamamladımı randımanlı haline döner. Yeni takılan üst kafada subap keçelerini kontrol etsin. Bazen malzeme yorulmasından dağılıyorlar )) başımıza geldi. Adam malı getirmiş ama mal 2 senelik )
150 cc liğin üst kafası. Bunlar ancak 150 ccler için imal edilmiştir. 125 bretonda iş görmez. Ybr de devir kesici yok. Bretonda hiç yok.
150 cc liğin yağlaması bile orjinaline göre farklı. 125 liklerde biz 150 taktığımızda randıman vermediğini gördük. Tekrar geri söktük. Bizler için 1 2 mm fark var bişey olmaz dediysekte randıman vermedi. Adam boşuna cg lerde komple şanzuman, blok, krank, marş motoru, karbüratör,yağ pompası CDI değiştirmiyor. 150 farklı 200 lük farklı, 250 farklı, birde son olarak ithalatçımızın söylediği 320 cc likler komple farklı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)