Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Ustalar yardiminiz lazim motor isininca yag lambasi yaniyor

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Djnkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Kiev
    Motosikleti
    Honda Dio AF-34
    Herkese selamlar arkadaslar kusura bakmayin genelde sadece sorunlarimla karsiniza cikiyorum bu sebepten dolayi once ozur diliyorum cunku motorun biyerini yapsak baska biyeri bozuluyor zirtpirt

    Nerdeyse tamamen yeni motor yapilmis olmasina ragmen simdi motoru calistirinca biraz isininca 1dk sonra falan yag lambasi yaniyor gaz verince sonuyor yanliz motorun sicakligi arttikca yag lambasinin sonmesi icin bayagi bir gaz vermek gerekiyor yani 60km hizin ustunde falan gitmek gerekiyor lambanin sonmesi icin. Hatta bikere tamamen sonmez oldu lamba hicbisekilde sonmuyodu kullanmiyoduk motoru daha sakat olmasin diye 1 hafta sonra calistirdim gene kendi kendine eski haline donmus sadece isininca yaniyor lamba. bunun sebebi ne olabilir yag filitresi pistir dediler ama bana sacma geldi biraz, isininca ne degisiyo ozaman filtre tikaliysa... Sizce nedir bunun sebebi yagi suyu baktim temiz karisma yok gibi... bu olaydan once bikere su pompasindan dolayi hararet yapmisti ozaman contalarmi patladi acaba? ama yagi suyuda temiz.....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Slm.Öncelikle yağ seviyesini kontrol ettiğini düşünüyorum.Yağ ısındığında malum bir miktar incelir ve yağ basıncı bir miktar düşer,bu normaldir.Ancak yağ lambasını yakacak kadar değişiklik göstermez.Benim aklıma iki şık geliyor.Ya yağ lambasını yakan müşirde bir sorun var yada yağ pompan gerektiği kadar basınç üretemiyor.Sorun pompada ise buda iki sebepten kaynaklanabilir,pompa elemanlarında aşıntı olabilir,pompa çıkışında bulunan basınç ayar elemanı sorunlu olabilir.Motorunu tanımıyorum ama her motorda olduğu gibi seninkindede yağ basıncı ölçülebilen bir nokta vardır.Tavsiyem bilen bir ustaya gidip basıncı kontrol ettirmen.Filitre olayına gelince,buna sebep verebilmesi için uzun zaman değiştirilmemiş olması gerekir.Motor kaç km de?
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  3. #3
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    Alıntı Djnkt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunun sebebi ne olabilir yag filitresi pistir dediler ama bana sacma geldi biraz, isininca ne degisiyo ozaman filtre tikaliysa...
    filtre tamamen değil de kısmen tıkalıysa eğer, ısınıp incelen yağın akışkanlığı artar ve daha kolay geçer gözeneklerden.
    sorunun bu mudur bilmiyorum ama sorduğun sorunun cevabı bu olabilir.

  4. #4
    Djnkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Kiev
    Motosikleti
    Honda Dio AF-34
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm.Öncelikle yağ seviyesini kontrol ettiğini düşünüyorum.Yağ ısındığında malum bir miktar incelir ve yağ basıncı bir miktar düşer,bu normaldir.Ancak yağ lambasını yakacak kadar değişiklik göstermez.Benim aklıma iki şık geliyor.Ya yağ lambasını yakan müşirde bir sorun var yada yağ pompan gerektiği kadar basınç üretemiyor.Sorun pompada ise buda iki sebepten kaynaklanabilir,pompa elemanlarında aşıntı olabilir,pompa çıkışında bulunan basınç ayar elemanı sorunlu olabilir.Motorunu tanımıyorum ama her motorda olduğu gibi seninkindede yağ basıncı ölçülebilen bir nokta vardır.Tavsiyem bilen bir ustaya gidip basıncı kontrol ettirmen.Filitre olayına gelince,buna sebep verebilmesi için uzun zaman değiştirilmemiş olması gerekir.Motor kaç km de?
    ozverili cevabiniz icin tesekkur ederim. yag seviyesi normal yagda kararmada yok yagi suyu normal gibi. Musirde birsey oldugunu sanmiyorum keske oyle olsa cunku motor en basindan beri bi garip zaten. Motor 27binde 1500km once segmanlar contalar yag filtresi falan filan baya bisi degisti bundan 1000km sonrada krank milini bozdu yolda birakti neyse tekrar indirip onuda degistirdik hersey normal gibiydi bikere yuksek hararet yapti su pompasimi cikmis yerinden ne tamirci yapti hemen onu ama ondan sonra bu yag olayi cikti basimiza. tamirci yag filtresini degistirip deniyelim krank mili bozuldugunda onun parcalari filtreyi tikamistir diyor ama bana biraz sacma geldi... ben diyorum ki acaba hararet yapinca contalarmi gitti ama yagla su karismamis gibi? siz ne dusunuyosunuz benim yag pompasinin calismasi hakkinda ayrintili bi bilgim yok acikcasi tesekkurler...

    Alıntı:
    Djnkt Nickli Üyeden Alıntı
    bunun sebebi ne olabilir yag filitresi pistir dediler ama bana sacma geldi biraz, isininca ne degisiyo ozaman filtre tikaliysa...
    filtre tamamen değil de kısmen tıkalıysa eğer, ısınıp incelen yağın akışkanlığı artar ve daha kolay geçer gözeneklerden.
    sorunun bu mudur bilmiyorum ama sorduğun sorunun cevabı bu olabilir.
    tesekkurler dogru soyluyosun ama benim durum tam tersi iste yag isininca bisekilde biyerden gecmiyo yag lambasi yaniyo


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler