egzantirik ayarı hakkında
Reklamlar
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
uyducum adlı üyeden alıntı
hocam bugun ayara devam edeceğim.
4 nolu piston yazmış üst ölü noktadayken 2 ve 4 emme , 3 ve 4 egsoz subopları kapalı olması gerekiyor yani değilmi?
aynı şey 1 nolu pistondan ayar yaparkende geçerli değilmi.
Kapalı demekle kolun subapı bastırmasını kastediyorsan yanlış.
Subaplar kapalı olacak demekle külbütorler subabı bastırmayacak anlamını kastediyorsan doğru.Dikkat edersen ayarlanacak deniyor.Subap ucuyla külbütör arasında aralık olacak ve sen bunu söylenen değere getireceksin.Sahi bu kitapda değerlerde yok.Kaç yapıyorsun?
EN 500 için değerler şöyle:
Emme : 0.13 ile 0.18 mm
Egsoz : 0.18 ile 0.23 mm
Ben 0.13 ve 0.18 yapıyorum.
Reklamlar
-
hocam ben hepsini sente ile 15 mm sıkıca ayarladım emme ve egsozda 12 mm filan oldu yani hepsi eşit.
külbütörlerin sibopları bastırmaması gerektiğini kastediyordum bende hocam. Bugün allahın izniyle bitirmek istiyorum artık.motoru sanayiye çektik zaten.Dün akşam karburatör buji vs baya ince bir temizlik yaptık.
size tekrar teşekkür ederim.Akşama sonucu yazarım hocam.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Ayar
Egsozları arttırman lazım,az olmuş.
-
hocam ayarları komple uyguladım sadece sibop ayarlarını yapmadım.yolda çok güzel uzuyor ama bazen patlama yapıyor.bujilerden yapıyordur belki.birde akü bitikti ondanda kaynaklanıyor olabilir sanırım.süboplarda var tabi.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Ayar
uyducum adlı üyeden alıntı
hocam ayarları komple uyguladım sadece sibop ayarlarını yapmadım.yolda çok güzel uzuyor ama bazen patlama yapıyor.bujilerden yapıyordur belki.birde akü bitikti ondanda kaynaklanıyor olabilir sanırım.süboplarda var tabi.
Patlama olayı sadece subap ayarı ile ilgili.Egsoz subab aralıklarını arttır.Bujiden olusa çekiş düşer,tekler.Bunu hissedersin.
-
yarın sabahtan erken kalkıp ilgileneyim süboplarla.Ayarları düzelteyim kapağı sıkıca son kez kapatayım.petrole götürüp sıcak suyla tazikle yıkayayım.Depo mepo vs derken işleri biter büyük ihtimalle.
-
Yav ne oldu şu bizim egzantrik dişlileri işi arkadaş Sonuç alındımı acaba
Poturdak
-
merhaba. bayadır işlerimden dolayı yoktum. Motorun çalışmasında ve yürümesinde problem yok çok şükür.
Marş sıyırıyor bazen oda kötü sinyaller veriyor bana.Bu makinada marş dişlilerine müdahele edebilmek için motor komple kranglara kadar sökülüyor. Halbuki motoru toplarken marş dişlilerindeki 3 tane yay var onları şapkalarıyla beraber değişmiştim.
Hocam bana bu motorun marş grubunun kopmle fiyatını ve stoğunu öğrenmeniz mümkünmü acaba?Marş motoru dahil ve hariç fiyatı lazım. ben aradım cuma günü ama ulaşamadım kimseye.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:32 ----------
hocam bu arada motor 84 model 86 yazmışım ben...
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Amerika fiyatı komple 383 dolar.Motor gerekmez bence.Bir aksilik varsa burada onarılabilir.
-
abi marş dişlileri grankın arkasında kalıyor.insan sağına soluna bi yere koyar.Alt kartel kapağını söküyorsun gene olmuyor.Üstten başlayacaksın indirmeye marşa gelene kadar.İşin yoksa uğraş.
-
hocam size mail attım bu parçalarla ilgili.
-
kardeşim bulamazsan yardımcı olurum izmirden
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 ----------
hocam parca icin yardımcı olurum kawasaki honda suzuki yamaha fark etmez saygılarımla
-
usta parçalar için nasıl yardımcı olabilirsin.?Elinizde varmı zl600 parçaları?
-
yardım
slm arkadaşlar bende 150 cc scooter var eksantirik zinciri koptu motoru topladım motor dengesiz çalışıyo sanırım eksantirik dişli ile mıknatıs işaretleri karıştırdım yardımcı olurmusunus
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:34 ----------
150 cc scooter işaretleri lazım bana mıknatıs ve eksantirik dişlisi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler