buji başlığına giden kabloya bak,bu fotodaki işte, iki adet kablo geliyo bu sarı yere, yerlerinde duruyo gibi olabilirler ama hareket anında yerlerinden çıkıyorlar.
buji başlığına giden kabloya bak,bu fotodaki işte, iki adet kablo geliyo bu sarı yere, yerlerinde duruyo gibi olabilirler ama hareket anında yerlerinden çıkıyorlar.
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
"Çekiçten başka aleti olmayan, her sorunu çivi sanır" gibi bir söz vardı ya? Ben de bir elektrik arızası yaşadım, her sorunu elektrik sorunu sanıyorum.
Neyse, benim sıkıntım şöyle baş göstermişti: Bazen trafikte boşluk bulur da tam gazla ileri atılmak ister ya insan? Böyle tam gaz verdiğim zamanlarda motor ileri atılacağına şöyle bir sarsılıp tereddüt etmeye başlamıştı. Sonunda zorlanınca stop etmeye kadar vardırdı işi. Karbüratörden şüphelendim. "Sıkıntıyı tam gaz verince yaşadığıma göre ana meme tıkanmıştır herhalde" dedim. Ama ondan değilmiş.
Sorun elektrik sorunuymuş. Konjektörden çıkan kablonun bağlandığı prizde temassızlık varmış. Aküye gelen akım 14 volt ve üstü değil 13 volttu. Bu da aküyü beslemeye yetmediği gibi motora yük bindiği durumlarda bujiyi de besleyemiyordu demek ki. Sorunlu priz ve kabloyu devreden çıkardım, konjektörden aküye kalınca bir kablo çektim, sorun kalmadı. Motor canavar gibi hızlanıyor gene.
Diyeceğim o ki aküye kaç volt akım geldiğine de bakın. Kim bilir, belki ondan oluyordur. Gerçi senin buji sorunun da kablo kaynaklı benzer bir şeymiş Runemagick.
[B]J şimdi asker[/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)