Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Gaz Yemiyor Devamı

    REKLAM ALANI
  1. #21
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    buji başlığına giden kabloya bak,bu fotodaki işte, iki adet kablo geliyo bu sarı yere, yerlerinde duruyo gibi olabilirler ama hareket anında yerlerinden çıkıyorlar.
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    02 Kasım 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DRZ400 SM
    "Çekiçten başka aleti olmayan, her sorunu çivi sanır" gibi bir söz vardı ya? Ben de bir elektrik arızası yaşadım, her sorunu elektrik sorunu sanıyorum.

    Neyse, benim sıkıntım şöyle baş göstermişti: Bazen trafikte boşluk bulur da tam gazla ileri atılmak ister ya insan? Böyle tam gaz verdiğim zamanlarda motor ileri atılacağına şöyle bir sarsılıp tereddüt etmeye başlamıştı. Sonunda zorlanınca stop etmeye kadar vardırdı işi. Karbüratörden şüphelendim. "Sıkıntıyı tam gaz verince yaşadığıma göre ana meme tıkanmıştır herhalde" dedim. Ama ondan değilmiş.

    Sorun elektrik sorunuymuş. Konjektörden çıkan kablonun bağlandığı prizde temassızlık varmış. Aküye gelen akım 14 volt ve üstü değil 13 volttu. Bu da aküyü beslemeye yetmediği gibi motora yük bindiği durumlarda bujiyi de besleyemiyordu demek ki. Sorunlu priz ve kabloyu devreden çıkardım, konjektörden aküye kalınca bir kablo çektim, sorun kalmadı. Motor canavar gibi hızlanıyor gene.

    Diyeceğim o ki aküye kaç volt akım geldiğine de bakın. Kim bilir, belki ondan oluyordur. Gerçi senin buji sorunun da kablo kaynaklı benzer bir şeymiş Runemagick.
    [B]J şimdi asker[/B]

  3. #23
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı Jagadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Çekiçten başka aleti olmayan, her sorunu çivi sanır" gibi bir söz vardı ya? Ben de bir elektrik arızası yaşadım, her sorunu elektrik sorunu sanıyorum.

    Neyse, benim sıkıntım şöyle baş göstermişti: Bazen trafikte boşluk bulur da tam gazla ileri atılmak ister ya insan? Böyle tam gaz verdiğim zamanlarda motor ileri atılacağına şöyle bir sarsılıp tereddüt etmeye başlamıştı. Sonunda zorlanınca stop etmeye kadar vardırdı işi. Karbüratörden şüphelendim. "Sıkıntıyı tam gaz verince yaşadığıma göre ana meme tıkanmıştır herhalde" dedim. Ama ondan değilmiş.

    Sorun elektrik sorunuymuş. Konjektörden çıkan kablonun bağlandığı prizde temassızlık varmış. Aküye gelen akım 14 volt ve üstü değil 13 volttu. Bu da aküyü beslemeye yetmediği gibi motora yük bindiği durumlarda bujiyi de besleyemiyordu demek ki. Sorunlu priz ve kabloyu devreden çıkardım, konjektörden aküye kalınca bir kablo çektim, sorun kalmadı. Motor canavar gibi hızlanıyor gene.

    Diyeceğim o ki aküye kaç volt akım geldiğine de bakın. Kim bilir, belki ondan oluyordur. Gerçi senin buji sorunun da kablo kaynaklı benzer bir şeymiş Runemagick.
    aslında akümdede sorun var. şarj olmuyor bir türlü, mesela farlar açıkken ışıkta filan durdummu eyvah, ibre hemen yarıya kadar düşüyor, daha beklesem stop bile edebilir sanki
    ve aküden sürekli su çıkıyor anlamış değilim
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler