akü şarj sorunu - ustaların yardımı...
-
merhaba arkadaşlar,
forumdaki başlıkların çoğuna baktım fakat benim sorunum biraz değişik.
motor kymco ck125. bu yaz içinde 3 tane konjektör değiştirdim. 2 tane de akü değiştirdim. sorun ilk olarak marş dan almaması, tamirciye sorduğumda ilk olarak aküyü değiştir dedi. yeni akü almama rağmen akü gene şarj olmadı. konjektör bozuktur o zaman dedi. konjektörü de değiştirdik 13.7 şaj ediyodu. aynı sorun gene tekrar etti. başka bi elektrikçiye gittim, konjektörü ölçtük 14 şarj ediyodu. akü bozuk dedi. aküyü değiştirdim, aynı sorun gene oldu. önceki konjektör 16 civarı şarj ediyodu yeni takdırdım, yeni takılan 13-14 civarı. tamam oldu dedik 3-4 gün sonra aynı hatayı gene verdi. şimdide alternatör bozuktur diyolar. sizden ricam beni aydınlatmanız lütfen. sorun alternatörde mi, akü de mi yoksa konjektörde mi??
yada bilmediğim başka bişeyden mi kaynaklanıyor...
şimdiden teşekkür ederim...
Reklamlar
-
sorun tamircilerde, tamirciyi değiştir
-
gerçektende sorun tamircide olabilir.servis diye tamah ettiğimiz çoğu kişi ne yazık ki kötü niyetli çıkabiliyor.umarım buradaki ustalar sana yardımcı olabilirler.
Ayvalık Motosiklet Tutkunları (A.M.T)
-
Motorunun farı kaç W akü kaç amper
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
Bahsettiklerin bayağı enteresan geldi.Öncelikle sorayım,konjektörün değiştiğine eminmisin? Gözünle gördünmü? Kimseyi zan altında bırakmak istemem ama bu gibi olaylar sık yaşanıyor.Değiştiğini varsayarsak,konjektörün şase almadığı gibi bir durum var gibi.Motor bloğu ile motosikletin şasesi arasında bir bağlantı kablosu vardır.Onu kontrol etmeni ve konjektörün şaseye tam temas sağlayıp sağlamadığını kontrol etmeni öneririm.
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
-
senin motorun elektrik kaçırıyodur yani soradan takma teyp falan varsa elektrik alır hafızayı beslemek için oda akünü bitirir.
-
far 12 volt. akü 6 amper. konjektörler gözümün önünde değişti. değiştirdikten sonra ürettiği elektriği ölçüyo gayet iyi; (13-14 arası), bi kaç gün sonra aynı konjektör 16 - 17 üretiyo :s anlamadıgım taraf bu. bozuk konjektör aküyü de bozar diyolar. yada akü bozuksa o da konjektörü bozar diyolar. konjektör uyum sağlamadığı içinde bozulmuş olabilir diyolr. sözde ii biliyolar ama adam edemediler.
bu arada motorda sonradan takılma parça vs yok....
-
Motorun orjinal aküsüde 6 ampermi birde motorun markası modeli nedir
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
MOTOR; KYMCO CK 125. Orjinal akü de 12 volt 6 amper...
-
Konjektör aşırı ısınıyor olabilir. Rahat rüzgar alıp soğuyabileceği br yerde durması gerekir.
-
yucika adlı üyeden alıntı
Konjektör aşırı ısınıyor olabilir. Rahat rüzgar alıp soğuyabileceği br yerde durması gerekir.
valla kardeşim konjektör orjinal yeri olan koltugun altında. bi ara kontrol edicem,
sağol...
-
İzmir de bana yakın olsaydın canına okurdum onun. Bence tamircilerin bu işten anladığı yok. Oto elektrikçilere danıştın mı hiç peki ?
тнє ρσωєя σƒ ∂яєαмѕ...
www.facebook.com/ugurbas
-
Nipp10 adlı üyeden alıntı
İzmir de bana yakın olsaydın canına okurdum onun. Bence tamircilerin bu işten anladığı yok. Oto elektrikçilere danıştın mı hiç peki ?
dostum en son gittiğim yer oto elektrikçisiydi. okadar da söyledim; abi şunu hallet bidaha bu sorun olmasın dedim ama nafile...
ben kuşadası'ndayım. izmire yolum düşünce seni de ziyaret etmek isterim...
ada'ya yolun düşerse beklerim...
-
Motorun sorununu servis yapamadıysa ve hala motorun garanti kapsamındaysa kymco ana bayiliğe bir dilekçe yaz
Ya komple motorun elektirik tesisatını değiştirirler yada motorunu
tabi bu motorun fabrikadan çıktığından beri olan bir hatasıysa
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
-
kardeşim sistem statörden gelen elektrikle beslenir şarj olur..
konjektör gelen bu akımı sabitler değerini düşürür akü ye uygun hale getirir..
senin anlattıklarına göre statöründe sorun var demeketir, statördengelen yüksek akımaa taktığın konjektör dayanamamkta ve iflas etmekte, doğal olarak ta aküye aşırı vvoltaj vermekte, buda akünün bozulmasını sağlamakta..
sen önce servisini deiştir, en dandik usta bile statörden gelen akımı ölçebilir. böylelikle statörünün sağlam olup olmadığını anlayabilir. muhtemelen senin statörün yüksek akım vermekte ve konjektörü de kısa sürede bozmakta.
tek tavsiyem adam gibi bi servise gitmen..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler