arkadaşlar 150cc bsit çin motorum var sibop degerının emme 0.20 egzos 0.25 yap dedıler yaptım acaıp bı şıkıltı yaptı ve motor çekişten düştü. katalogunda da yazmıyor bilen varsa yardım edebilir mi?
arkadaşlar 150cc bsit çin motorum var sibop degerının emme 0.20 egzos 0.25 yap dedıler yaptım acaıp bı şıkıltı yaptı ve motor çekişten düştü. katalogunda da yazmıyor bilen varsa yardım edebilir mi?
değerleri bilmiyorum fakat o subap olmasın ???
Bu krallığın tacı kask , tahtıda motordur.
"htmetin"
sibop sübap süpap aynı şey doğrusu halabulunmuş değill...
biraz daha sıkman gerekebilir...
20
tam ayarını bilen hocalarımızı beklıyorum
Malum mevsimde kışa doğru ilerlediği için 10 emme 15 egzoz yapıcaksın kardeşim. karbüratörünün hava ayarını bi güzel yapıcaksın üstüne, bide castrol ün scooter yağını koyucaksın motoru şıkır şıkır çalışıcak..
GKN MOTORS
hocam cam derken neyi kasteditosunuz
yani egzos ısındıgı ıcın genlesme olusma olasılıgı katlmıyormu hesaba
Cam denilin in okunuşu kam-mili oluyor.Denilmek istene bu heralde.
Cam dediği Türkçede egzantirik mili oluyor bu egzantirik milinin üzerinde armut dediğimz loplar var bunlarda subaba basıyor
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
"Cam" kelimesini egsantirik mili üzerindeki yumurta şeklinde olup subap'lara bastıran kısımlar için kullandım.Her iki subap da genleşir ısındıkça,ama,egsoz subabı daha fazla.Dolayısıyla "cam"lar aynı çapta olsalardı egsoz subabının aralık ayarının daha fazla olması gerekirdi.Kitaplar da bu motor için "cam"ların farklı boyutta olduğunu belirtiyor.Dolayısıyla bir çeşit ayar kolaylığı sağlamışlar.Subap ayar değerleri daima soğuk motor için verilir.
Bu yazdığım değer 150cc scooter'ıma tarafımdan uygulanmıştır ve halen sorunsuz çalışmaktadır.Kulaktan dolma bilgi ve varsayım değildir.
hocam sıfır karburator aldım yıne sıcakken hemen alıo gıbı edıo ve devamında gaz vermessem almıo sıbob ayarı mı etkılıodur acaba dedıgınız gıbı 010 yapıcam ıkısını
motoru toplarken ust kısımda kam mililinin sıboblara bastıran ayakların ıkısıde aynı boyuttaydı hocam dıkkat ettım baktım ama baska bı yerde degısıklık varsa bılemıyorum
Bir yere bakıp mı yapıyorsun,ezberemi?İngilizce okuyabiliyorsan mail adresini ver kitabı yollayayım.Bakarak daha iyi olur.Ancak yarın yollayabilirim.
arkadaşlar bunu adapazarındaki sofuoğlu motorda çalışan bir abimden öğrendim egzos sübabbı emiş sübabına göre az daha gevşek olacakmış ve sübablardan az ses gelicekmiş.aşırı olmamamk sarrtıyla biraz ses gelecek
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:30 PM ----------
arkadaşlar değerden bahsetmiş.0,25 gibi bu değerleri nasıl uygulayacağız sübaba.
Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black
hocam ilginize teşekkürler emraherkan827@hotmail.com adresim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 PM ----------
0 25 cok asırı bı ayar zırıltı yapıo denedım oncelerı
Bu abinize hangi motorun subap ayarı yapılacağını belirttinizmi?İki sübap arasında ne kadarlık bir fark olacakmış?Az sesin ölçüsü nedir?Desibel metre ile kaç desibel olmalıdır.Aralık ayarını filer veya sentil çakısıyla yaptığımıza göre sesi nasıl ayarlıyacağız.Abin den bu konularıda sorarmısın,cahil kalmayalım?
Kulaktan kulağa oyunu gibi.Aklınızın ermediği konuda ahkam kesmemenizi tavsiye ederim.
Bu linkteki yukardan aşağı 5 nci resimde sol alt tarafta hava ayar vidasını görebilirsin.Dikkatlice saat yönüne sık,tamamen kapanır.Sonra saat yönünün aksine(sağdan sola) 4 tam tur çevir.Motor sıcakken yap.
Bu sayfada otomatik jigleyide anlatıyor.
Kolay gelsin.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...tor-ayari.html
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)