Allah aşkına yardım edin kafayı yicem:pr:
Reklamlar
-
Reklamlar
-
bu herhalde 5 .ci konun aynı motor arızasıyla...
bi servise götür hallettir kardeş
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
Akileos adlı üyeden alıntı
bu herhalde 5 .ci konun aynı motor arızasıyla...
bi servise götür hallettir kardeş
ah bi servis olsa be kardeşim sivas ın divriği ilcesındeyım dağın başı yaa:(
-
oksijen fazla geliyordur ....
rölantiyi yüksek tut....
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
Akileos adlı üyeden alıntı
bu herhalde 5 .ci konun aynı motor arızasıyla...
bi servise götür hallettir kardeş
takendy adlı üyeden alıntı
oksijen fazla geliyordur ....
rölantiyi yüksek tut....
öyle diyosunuz ama 150 cc lık baska motorlar var 1500 devırde gayet ıyı calısıo
benımkı de 1800 fılan karburatorde samandıra ıle alakalı bı sey olabılırmı acaba
-
arkadasım senin motorsikletin arzası manifoltundan yüksek bir ihtimal ile ya çatlak vardır yada bir yerden kacırıyordur gevsek olabilir senin işin bir motorsiklet ustasına bir gözükmendir kolay gelsin.
Anlamayacaklara anlatma sakın bilebileceğin en güzel şeyleri.
Johann Wolfgang von Goethe
-
fenerist adlı üyeden alıntı
arkadasım senin motorsikletin arzası manifoltundan yüksek bir ihtimal ile ya çatlak vardır yada bir yerden kacırıyordur gevsek olabilir senin işin bir motorsiklet ustasına bir gözükmendir kolay gelsin.
fenerist haklı,birde otomatik jiklen ne durumda ona bi bak...
brunch gibi değil dimi hop... bu sokak tipi,biz yapınca girer böyle bi tarafınıza kramp gibi...
-
fenerist adlı üyeden alıntı
arkadasım senin motorsikletin arzası manifoltundan yüksek bir ihtimal ile ya çatlak vardır yada bir yerden kacırıyordur gevsek olabilir senin işin bir motorsiklet ustasına bir gözükmendir kolay gelsin.
teşekkürler yardımlarınız ıcın
ama onu bırıne sormustum bana dedıkı oyle olsa rolantısı duzgun olmaz dedı bu motorlardan anlayan yok burda ah olsa
mecbur kendımız bakıoz bnde tamırcıyım ama araba tamırcısıyım.
karburatorun yanında kucuk bı pompa var vakum ıle calısan o ne ıs yapıo ondan olabılırmı acaba
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:46 PM ----------
lucky adlı üyeden alıntı
fenerist haklı,birde otomatik jiklen ne durumda ona bi bak...
jikleyı aynen sıtenızın gosterdıgı sekılde denedım saglam
-
bizimkide böle kanka sıcakken iyi sogudumu zor çalışıo
ısınana kadar bi kaç kez stop ediyor bide bujiyi değiştir bakalım ne olcek..
kawasaki er5
yamaha xjr 1300
-
hocam çok küçük bi ihtimalle benzin motorundan olabilir..Onun dışında sipoplar çok sıkı olabilir..
**Bianchi falcon 125cc-Yamaha ybr125-Honda nx4 falcon-cbf 250-honda cg es-suzuki an 125-kymco agility-kymco activ 110-tw shenke 150-honda cbf150** \\@2007-2010
-
Kullanma kılavuzunda şu yazıyor bakın : Soğuk havalarda motoru çalıstırmadan önce ayak marşını 5 kez kullanın daha sonra marş düğmesi ile motoru çalıstırın.
Egzostun orjinalmi ? değilse hava ayarın kaçmıs
Bujin atesleme yapmıyor
Karburatör/depoya su karışmıs olabilir
Motorda aşırı gürültü varsa hava filtresinin altındaki hava borusu çıkmıs olabilir (genelde titresimle bile çıkabiliyor)
bunları bi kontrol etmende fayda var
-
kardeş bu şekilde stop ediyorsa yüzde doksan hava ayarındandır..ayarlaman gerekecek çok hassastır..
-
by_001 adlı üyeden alıntı
bizimkide böle kanka
sıcakken iyi sogudumu zor çalışıo
ısınana kadar bi kaç kez stop ediyor
bide bujiyi değiştir bakalım ne olcek..
bujidende olabilir mi ya
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 PM ----------
ybr_man adlı üyeden alıntı
kardeş bu şekilde stop ediyorsa yüzde doksan hava ayarındandır..ayarlaman gerekecek çok hassastır..
hımm peki nasıl ayarlanır bu hava ayarı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:27 PM ----------
TanImsIz adlı üyeden alıntı
Kullanma kılavuzunda şu yazıyor bakın : Soğuk havalarda motoru çalıstırmadan önce ayak marşını 5 kez kullanın daha sonra marş düğmesi ile motoru çalıstırın.
Egzostun orjinalmi ? değilse hava ayarın kaçmıs
Bujin atesleme yapmıyor
Karburatör/depoya su karışmıs olabilir
Motorda aşırı gürültü varsa hava filtresinin altındaki hava borusu çıkmıs olabilir (genelde titresimle bile çıkabiliyor)
bunları bi kontrol etmende fayda var
egzos orjınal ewet
hava ayarıyla oynanmıs pekı nasıl ayarlarım
karburatoru yenı temızedım
o boruda saglam
oeki bi şey sorcam o karburatorun yanında kucuk bı pompa var memeli o neıs yapıo
-
actros5457 adlı üyeden alıntı
bujidende olabilir mi ya
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 PM ----------
hımm peki nasıl ayarlanır bu hava ayarı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:27 PM ----------
egzos orjınal ewet
hava ayarıyla oynanmıs pekı nasıl ayarlarım
karburatoru yenı temızedım
o boruda saglam
oeki bi şey sorcam o karburatorun yanında kucuk bı pompa var memeli o neıs yapıo
karbüratörde rölanti ayar vidasına benzer bitane daha vida olacak..karbratörün alt tarafında da olabilir iyi bak..bulunca da sonuna kadar sık sonra da 3 tur sök..sadece 3 tur ha tam sökme..motoru çalıştır ve iyi gaz yiyor mu dene ve tabi sönmemesi lazım....sönmeyecek şekilde ayarla...ayar tutana kadar sağa sola döndür ama çok hassas unutma...
-
ybr_man adlı üyeden alıntı
karbüratörde rölanti ayar vidasına benzer bitane daha vida olacak..karbratörün alt tarafında da olabilir iyi bak..bulunca da sonuna kadar sık sonra da 3 tur sök..sadece 3 tur ha tam sökme..motoru çalıştır ve iyi gaz yiyor mu dene ve tabi sönmemesi lazım....sönmeyecek şekilde ayarla...ayar tutana kadar sağa sola döndür ama çok hassas unutma...
gaz verınce sakı tıkanıo motor dedgınızı yaptım ama cok hassas ondan mı acaba yapamadım
cok acılırsa ne olur pekı o zmn
-
hava ayarını yapman için motor sıçak olsun
1- motoru çalıştır rolantiyi normalden biraz yüksek şekilde ayarla.
2- hava ayar çivatasını yavaş yavaş sık ( rolanti bariz şekilde düşmeye başlar)
3- azar azar hava ayarını gevşet. (rolanti yükselir)
bundan sonra motorun sesini dinleyerek rolantiyi düşür hava ayar çivatasını az az gevşet bi noktaya kadar rolanti yükselmeye devam eder en yüksek konumda bırak. daha sonra rolantiye ince bi ayar daha motosikleti bikaç kez stop et çalıştır gaz yemesine bak
kolay gelsin (umarım anlata bilmişimdir)
-
fehmiilker adlı üyeden alıntı
hava ayarını yapman için motor sıçak olsun
1- motoru çalıştır rolantiyi normalden biraz yüksek şekilde ayarla.
2- hava ayar çivatasını yavaş yavaş sık ( rolanti bariz şekilde düşmeye başlar)
3- azar azar hava ayarını gevşet. (rolanti yükselir)
bundan sonra motorun sesini dinleyerek rolantiyi düşür hava ayar çivatasını az az gevşet bi noktaya kadar rolanti yükselmeye devam eder en yüksek konumda bırak. daha sonra rolantiye ince bi ayar daha motosikleti bikaç kez stop et çalıştır gaz yemesine bak
kolay gelsin (umarım anlata bilmişimdir)
şimdi tam sıktım onceki kardeşimın dedıgı gıbı 3 tur gevsettım.
sizin dediğiniz nasıl yapıcam yanı vıda nerelerde olucak
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:13 PM ----------
ya olmuo ya
karbüratorun yanındakı o kucuk hortum gıren sey ne ıse yarıo onun lastıgınde kucuk bı delık var o sebeb olabılırmı
-
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
bir bidon benzin dök yak..uğraşma.
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
bir bidon benzin dök yak..uğraşma.
vallaha iyi dedin ya
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:02 PM ----------
Gültekin adlı üyeden alıntı
buna baktım tesekkurler
AMA SAGLAM
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler