olm ben cok heycanlanıyorum ya bıtsın bıran once
sarı lensı motora tak bakıyım meraktan delırmeden ben
koltuk fena durmayacak ama arka tarafını daha bol zımparala ıyıce kıs o mesafeyi, bı hatun atıcan dıye eşek semeri gibi şişkin durmasın sonra koltuk takımın, öpüldün
vay hain adam benden gizli parça siparişi verdin yani alacağın olsun
ben bırakıyorum modifiye ve restorasyon olaylarını, din işlerine yönelicem
sirkeciden bakcam ben sana ayna almaya gittiğimde..
seleyi traşladım az daha..motor kısmındaki boyayı çıkardım ve polisaja verecektim ancak zimparalanmış lekeli tunuk metal hali hoşuma gitti.. sexy ve pis =))) bad boy 96 ım benim ehuehe..
stop lambam ve k&n havafiltrem geldi bu arada.. elcik fren debryaj kolları ve su an aklıma gelmeyen birşey daha bekliyorum gelmesini..sele için dana derisi arayışına geçtim buarada... kafamda bir kaç sürpriz var..
Kenan sarı farlarımızla gurur duymalıyız
Beyaz yanak için haber bekliyorum senden...
ayaklıklar ve fren vites kolcukları henüz tornada işlenmekte..en son onları takacagım. bu arada seleyi sünger ile kafamdaki gibi doldurdum, traşladım vs.. bir tek derisi kaldı..amortisöre yapabileceğimiz en uygun işlemide yaptıktan sonra amortisörü geri taktık ve motorun bundan alçak olamayacagını gördük.. arka stop hazır..sinyaller hazır.. ön kısım kaldı sadece.. buyurun resimler..
motorun kabloları ugrastırdı bayağı..çok el deymiş elektriğine ... bad boyumu salı gecesi bir fotoğraf çekimine yetiştirmem gerekiyor.. fotoğraflarıda ben çekeceğim.. burada paylaşırım....saygılar.
barıışş, o far altı bezden lazım nerde bulurum? =))))
Ne renk istiyorsun hayatım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:05 ----------
bu arada motorun arkası hala yüksek olm
barış, motorun su anki yuksekliğini göstermek adına şasi ile lastik arasındaki farkı gösteren bir resimle başlayacağım bugünkü güncellememe.. eğer daha alcak istenirse, amortisör cıkarılıp kaynakla şasi -salıncak sabitlenmesi lazm.. egemen atkayanın edindiği deneyime göre böbrekler ülkemiz yollarında iflas edebilir.. o da tekrar amortisörü geri takmış bunu yaşayarak... ama su anki hali rahat 5 cm alçak..%100 bir hardtail e gerek yok sanırım..yol yapmaya düşündüğüm bir makine çünkü..
forward controllarım bitti!..istediğim gibi oldular.. güçlü sağlam...ve 12 cm önde =))... spike elcikler.. sinyaller vs herşey tamam.. görsel olarak bir bulldog resmi düşünüyorum ..spike tasmalı..
buyurun:
veee işte kendi tasarımlarım olan forward kit..( sadece sol kısmı çektim sağda duvar vardı =)) )
fotograf çekimi sarktı bu arada...barış ne renk giderki?? kırmızımı?
...deriyi henüz seleye zımbalayamadık ama olsun.. çok rahat oldu..ama amortisörden 5 cm alçaltmak bile her ufak çukurda küfür etmemi sağlıyor...turn out egzostlara para yetmedi =))) ileride artık..
sesini özlemişim.. şimdi fotoğraf çekimine başlıyoruz.. sesiyle beraber video ve kısa bir foto arşivi koyarım buraya bittiğinde..
sizin bir önceki turuncu vt600 de çok güzel makineymiş, ama bu daha sert duruyor elinize, emeğinize sağlık.
ilerde bende vn 800den bobber tarz bi motor toplama(daha doğrusu sökme) niyetindeyim.
seleyi yaylı single sele ile değiştirseniz daha hoş durur.
şu anki plastik camurluk ve şasi bitimiyle yaylı sele biraz yersiz olur gibime geldi ancak 2 kişi binildiğinde motorun lastiğine değiyor plaka ve şasi.. onu farkettim.. sanırım ilk baharda şasiyi kesip bir bobber haline getireceğim onu.. nasıl olsa 2. kişi yine binemiyor şuan )) yaylı selede çamurluk salıncağa sabit olması lazım..(bir önceki turuncu vt mdeki gibi..) teşekkürler..
arka amortisörleri iptal edip direk bütün şasi+ yaylı sele
hayatım gangster bez parçan hazır
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)