150 cc klasık bı motorum var ani gaz verınce ıstop edıo neden acaba
150 cc klasık bı motorum var ani gaz verınce ıstop edıo neden acaba
karbüratörden dir büyük ihtimal
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
karbüratörün hava ayarımı yoksa pistondan mı
o dediğin olay bendede oluyo. 4 zamanlı motorlarda normaldir dedi ustanın birisi ne kadar doğrudur bilmem.
karbüratörden kaynaklanıyodur bence.
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
yok abi ne alakası var hava ayarını acıyorum yan tarafta bi keskinleşio gaz o biçim.
ama o zamnda fazla benzın tasırıo
resimde göründüğü kadarıyla bir çinli scooter. bende de vardı aynısı, senin dediğin gibi mesela ışıklarda durunca ani gaz verdiğim anda bi boğulma yaşayıp motor duruyordu. ama her zaman yapmıyordu, ara sıra yani. ben alışmıştım, sende alışsan iyi olur
yok reşit kardeş ben alışamam şimdi yine ugrasmaktan gelıyorum
yanda hava ayarı var ac onu ıyıce gaz jilet oluyor.
ben takıntılıyım rolantıde tıkır tıkır calısmalı motor sesınde hıc bı aksama olmamalı calısıyorum uzerınde sımdı busorun kalktı
sıra bıraz bekleyınce mars hemen almıyor sıra bu sorunda varmı bılgıs olan
Bir kerede bujiyi yeni takıp dene.Yine yaparsa 10 dk kullanımda yakıt ayarlarını fabrika ayarlarına göre yapın veya motor ustasına gösterebilirsiniz.o iğneleri fazla kısmak motorun hareketli kısımlarına zarar verir...
benim cıbıf da tam ısınmadan yapıyor
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
karbüratör kapış pompası tıkalı ani gaz verdiğinde karb. içindeki piston motora fazladan benzin pompalar bu otomobildede aynıdır pirinçten (sarı) bir meme karb. boğazından bakınca görünmesi lazım görünmezse karb. söküp hızlıbir şekilde elinizle gaz verip bırakın biryerden ince bir benzin fışkırması lazım damla şeklindeyseveya hiç fışkırmıyorsa tıkalıdır karb. en iyi selülozik tinerle temizlenir başka sıvılar pek randıman vermez ama plastik aksama kesinlikle değdirmeyin eritir!!!! dikkat
arkadaşlar benim ybr de (2009 - city) soğuk olduğunda aynısını yapıyor. hatta gazı öyle yavaş açıyorum ki (ilk kalkışlarda) motor 100 devir 100 devir hızlanıyor 2000--2100-2200-3000 diye gidiyor... sordum hava ayarı yükseltilecek dediler ama orjinal ayarlarının bozulmasından yana değilim, orj. ayarlarının bir göstergesi falan var mı daha sonra ilk haline getirilebilir mi?
bu arada jr. hayırlı olsun beat'i satıp cbf'ini sonunda almışsın
bana nasip olmadı maddi sebeplerden dolayı ybr aldım
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
bu tur çin scooterlarında gaz sadece bı kelebege baglı yanı gazı verınce baska bı yere etkı etmıo senı dedıgın bnzın fıskırması hava emısyonu ıle oluor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:04 PM ----------
hava ayarını aç jilet gibi oluyor ama cok ta acarsan motor bazen boguluyor
hva ayarını bılen varmı
Soğukken yapıyorsa normal ısnınca yapıyorsa ya karburatör hava alıyor yada kapış pompasından
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
yapmaması lazım abi yinede sogukta
4 zamanlı vitesli makinelerde oluyor tabiki hemencecik boğulmuyor.Rölantide çalışırken çok ani bir biçimde gaz verince bir sersemliyor kıcaca. Kapış devresi de her motorda yok (mesela mondial 150 KN de var onlara iki tane gaz teli kontrol eder.
ya yanda kucuk bı pompa var oda hava emısyona baglı o olması lazım ama
herkeste olan bi sorun bu
ani gaz verme sende olsun bitsin
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)