YBR 125'e disk ARKA fren uygulaması
Reklamlar
-
Merhaba. motosikletimin arka jantını cbr 125 jantı ile değitirip, disk fren uygulamasının ilk adımını atmak ve ardından arka tekerlek çatalının sağına tornada yaptıracağım uygun olan kaliper sabitleme parçasını Argon kaynağı ile sabitlettirip boyamak ve en son olarak fren kitini alıp monte etmek istiyorum.
sorularım :
sizce yapılan masrafa değer mi?
şasi kaynak işlemeleri sonrasında çekme veya esnekliğini kaybetme gibi bir sorun çıkarır mı?
öneri, yorum ve paylaşımlarınız için teşekkür ederim. laf olsun diye değil, ciddi niyetler sonucunda bilgi toplamak için sizlere başvurmak istedim. Nereden mi esinlendim? costum chooper'lara her istediklerini ekleyip çıkarabiliyorlar biz neden yapamayalım di mi
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Reklamlar
-
niye cbr arka jantı elinde varsa birşey diyemem fakat satın almayı düşünüyosan bence gereksiz bir uygulama pahalı çünkü cbr ın arka jantı ama illa yapıcam diyorsan o çakma cbr larınkini kullan daha ucuz olur.Bana sorarsan böyle birşey yapma yapamazsın demiyorum bak sadece orjinalini bozduğuna değmez bence kolay gelsin ...
-
gursus adlı üyeden alıntı
niye cbr arka jantı elinde varsa birşey diyemem fakat satın almayı düşünüyosan bence gereksiz bir uygulama pahalı çünkü cbr ın arka jantı ama illa yapıcam diyorsan o çakma cbr larınkini kullan daha ucuz olur.Bana sorarsan böyle birşey yapma yapamazsın demiyorum bak sadece orjinalini bozduğuna değmez bence
kolay gelsin ...
cbr görüünümlü çin malı motorları diyosun. İYİ FİKİR
orjinalliğini bozmayacağım. söktüğüm her parçayı itina ile depolayacağım. Ayrıca orj. arka çatalını saklayacağım. yeni bir çatal alıp onda yapacağım kaynak işlerini.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
yaparsan eğer merakla izliycem seni. birde 2009 model motorun galiba.. başka bir makine alsaydın bari arka disk freni olan ?? hadi bakalım
-
arkadaşım neden olmasın sen yeterkı yapmayı iste,
ben racer 200'e yaptım,
ve orjınal jantını kullandım,
tabii orjınal çatalınıda,
gerçekten yapmayı istersen yapamayacağın bişiy yok,
Kolay Gelsin...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
cbr 125 jantı 17 inç ayrıca 800 lira artı fren merkezleride çok para tutacak aklında olsun.
-
wermeer adlı üyeden alıntı
yaparsan eğer merakla izliycem seni. birde 2009 model motorun galiba.. başka bir makine alsaydın bari arka disk freni olan ?? hadi bakalım
evet 2009. yaparsam ve sağlam olursa nitekim, YAMAHA ya göndericem fotoğrafları ve teknik dökümanı yeter artık onlar geliştirmiyor bari biz geliştirelim şu motoru. bir tek enjeksiyon eklediler ve katalitik koydular o da Tr. de yok zaten. Yamaha Ar-ge sini esefle kınıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:48 PM ----------
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
arkadaşım neden olmasın sen yeterkı yapmayı iste,
ben racer 200'e yaptım,
ve orjınal jantını kullandım,
tabii orjınal çatalınıda,
gerçekten yapmayı istersen yapamayacağın bişiy yok,
Kolay Gelsin...
ayrıntı verebilir misin nasıl sabitlettin o diski oraya? kaliper'i sabitlemek için parça mı kaynattırdın yoksa geçmeli mi?
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
Bir Üstteki resimde maşa'da pim yeri belırgın biçimde görünüyor,
oradan anlayabılırsın...
kampana yuvasının içine hava çeliğini tornada işledim ve disc'i oraya sabitlemek için onu kullandım,
evet merkezi sabıtlemek için orjınalınde olan maşa pimini kaynattın,
yani zinciri gererken olsun sıkarken olsun sıkıntı yaşanmıyor,
tek masraf merkez sistemi oldu,
fren merkezi yani,,,
önemli olan isteyerek uğraşman,
ve milletın ne düşündüğünü umursamamak,
eğer aklında jant almak varsa,
sana tavsıyem ZEALSUN GS 200 ARKA JANTI,
hem lastık ebatın kalınlasır hemde herşey üzerınde bulabılırsın...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
Bir Üstteki resimde maşa'da pim yeri belırgın biçimde görünüyor,
oradan anlayabılırsın...
kampana yuvasının içine hava çeliğini tornada işledim ve disc'i oraya sabitlemek için onu kullandım,
evet merkezi sabıtlemek için orjınalınde olan maşa pimini kaynattın,
yani zinciri gererken olsun sıkarken olsun sıkıntı yaşanmıyor,
tek masraf merkez sistemi oldu,
fren merkezi yani,,,
önemli olan isteyerek uğraşman,
ve milletın ne düşündüğünü umursamamak,
eğer aklında jant almak varsa,
sana tavsıyem ZEALSUN GS 200 ARKA JANTI,
hem lastık ebatın kalınlasır hemde herşey üzerınde bulabılırsın...
teşekkürler. orjinal jantını kullanacağım. anlattığın şekilde önce tornada merkezi ayarlamamız gerekli. sonra da kaliper'i sabitlerim, merkezi takarım ve bu iş biter.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:35 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:12 AM ----------
serkanADH13, merak ettiğim bir konu var.
bunu janta neyle ya da nasıl sabitledin?
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
o kırmızı renkte gördüğün yerlerde cıvata delıklerı var,
klavuz ile diş çekılmış vazıyette,
kampana yuvasının arka kısmından delıkler açıldı ve kaplın lastıklerının altlarından o parçayı sabıtleyen 4 civataya sahip o parça,
ve her biri sabitleyıcı ve çelık rondela ile sağlamlaştırılmış vazıyetteler...
Umarım Yeterınce Açıklayıcı Olmuştur,
Bu Arada Yapmayı Planladıgın Başka Bişiy Varsa Yardımcı Olmayı İsterim,
Çünki İşim Makına İmalattı Bir Zamanlar,
Ve Motorumun Her Tarafının İşçiliği Bana Ait,
Aklına Gelen Tüm Yapılanlar Yani...
Ben Yatar,
dıer sorulara yarın cvp gelecektır..
Hayırlı Geceler...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
evet bir kaç plan daha var kafamda. örneğin racing direksiyon. ayrıntıları daha sonra aktaracağım. aklım şu an diskte. evet sevgili üyeler yok mu aranızda makyajlı, custom ya da modifiyeli araç kullanan? yorumlarınızı, önerilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum. Hepinize teşekkürler.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
ozgurakman adlı üyeden alıntı
evet bir kaç plan daha var kafamda. örneğin racing direksiyon. ayrıntıları daha sonra aktaracağım. aklım şu an diskte. evet sevgili üyeler yok mu aranızda makyajlı, custom ya da modifiyeli araç kullanan? yorumlarınızı, önerilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum. Hepinize teşekkürler.
güncel
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
keeway speed 150 modeli ybr ye baya benziyo ve sanırım onun arka takımı seni fazla uğraştırmadan istediğin sonuca ulaştıracaktır.
-
vlad1462 adlı üyeden alıntı
keeway speed 150 modeli ybr ye baya benziyo ve sanırım onun arka takımı seni fazla uğraştırmadan istediğin sonuca ulaştıracaktır.
bu güzel fikir aklıma gelmemişti
Jant ebetı tutuyor ama genişlik biraz fazla geliyor...
ybrninki 2.75 keewayinki 3.25 ama olmaz da değil
-
Bence gerek yok. VF 750 bile balatalı. Frenlerden memnun değilsin sanırım.
-
ozgurakman adlı üyeden alıntı
evet bir kaç plan daha var kafamda.
örneğin racing direksiyon . ayrıntıları daha sonra aktaracağım. aklım şu an diskte. evet sevgili üyeler yok mu aranızda makyajlı, custom ya da modifiyeli araç kullanan? yorumlarınızı, önerilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum. Hepinize teşekkürler.
sanırım direksiyondan bahsettin,
yapıldıktan sonrası ve öncesi,
işte gidonlara bak her iki resimdede,
biri 20 cm yüksekte boyası macunlu olan,
dierı yenı gidon tasarlanmış olan.
Eski Hali,,,
Yeni Hali,
İlk Boyadan Çıktıktan Sonraki Hali...
ee başka yapmayı planladığın ve resimlenmiş olarak görmek istediğin bişiy varmıı
orjınal tarzlı şekılde
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
sanırım direksiyondan bahsettin,
yapıldıktan sonrası ve öncesi,
işte gidonlara bak her iki resimdede,
biri 20 cm yüksekte boyası macunlu olan,
dierı yenı gidon tasarlanmış olan.
Eski Hali,,,
Yeni Hali,
İlk Boyadan Çıktıktan Sonraki Hali...
ee başka yapmayı planladığın ve resimlenmiş olarak görmek istediğin bişiy varmıı
orjınal tarzlı şekılde
Arka lastiği ters takmışsın dostum.
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
sanırım direksiyondan bahsettin,
yapıldıktan sonrası ve öncesi,
işte gidonlara bak her iki resimdede,
biri 20 cm yüksekte boyası macunlu olan,
dierı yenı gidon tasarlanmış olan.
Eski Hali,,,
Yeni Hali,
İlk Boyadan Çıktıktan Sonraki Hali...
ee başka yapmayı planladığın ve resimlenmiş olarak görmek istediğin bişiy varmıı
orjınal tarzlı şekılde
Evet. Seninki harbiden de RR mış yav bir ara ben de düşündüm Kanuni 200 cc. yi ama hava soğutma beni tatmin etmedi(racing tarzı ya). her neyse direksiyon için, işlemleri aktarabilir misin?
(planlarıma göre) direksiyonun bağlı olduğu parçadan (şayet set değil de tek satılıyorsa) alacağım ve direksiyon bağlantı yerlerini taşlatıp yok edeceğim daha sonra taşlanan parça mat teflon griye boyanacak. ön amortisörler motora yaklaştırılarak gidon braketlerini takmaya yer açılacak. en son olarak gidonu takacağım... önerisi olan?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 PM ----------
PIERzig adlı üyeden alıntı
bu güzel fikir aklıma gelmemişti
Jant ebetı tutuyor ama genişlik biraz fazla geliyor...
ybrninki 2.75 keewayinki 3.25 ama olmaz da değil
fena fikir değilmiş ama jant berbat. aklımda kymco straight 150 nin piston ve kaliper'i var. fren merkezini çin kullanacağım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 PM ----------
Nipp10 adlı üyeden alıntı
Bence gerek yok. VF 750 bile balatalı. Frenlerden memnun değilsin sanırım.
aksine, çok memnunum ama kampana sürekli bakım istiyor ve bana güven vermiyor, ayrıca fonksiyonel ve sportif değil.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
gıdon işini o kadar masraf yapmadan sadece gıdonu bıraz daha az bukumlu yaptırsanda,
T gidon tarzı bişiy tasarlasan nasıl olur peki???
dierınde alt ve üst mesnet'lere ihtiyaç duyabılırsın ve fıyatlarda hıç umursanmayacak mıktarda değiller.
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler