tabi yaw iyiki hatırlattın ben daha GL 1800 GOLDWING alcam yaw dünyayı turlicam yaw kim tutar beniRaCe_ adlı üyeden alıntı
tabi yaw iyiki hatırlattın ben daha GL 1800 GOLDWING alcam yaw dünyayı turlicam yaw kim tutar beniRaCe_ adlı üyeden alıntı
Kingston in Aksaray
(niye diye sormayın :((()
Valla bence bu devir konusu senin karar verebileceğin birşey. Motorunu dinle, o senin arkadaşın, atın, sevgilin (abarttım mı) eğer zorlandığını düşünüyorsan vites at. Yok sesini yada yüksek devri seviyorsan veya güç lazımsa acık daha bekle.
Sana tam bir cevap verebilecek aynı motora sahip adam bulsan bile onun verdiği cevap tam uymayabilir.
Jawa! Saat 00:21 gülmekten koptum abi! Bu kadar çoşmuşssun oldu olacak vahil indir direk iletişime geçip en üst kademeye sor kaç devir caiz!
Badseed bende senin motorun birebir aynısı fakat cross versiyonu var.(Motosikletinin degerini iyi bilmelisin!Sahibinden.com'da aylardır satılık ilanı olan makina seninkimiydi?) Motor ve yürüyen aksamımız hemen hemen birebir aynı.Hava Filtresi,Yağ,Benzin filtresini sorunsuz bulabildigin bir yer var mı istanbulda?Ben sidede yasadıgım icin almanyaya sık gidip gelen arkadaşlarımla bu olayı kapatmaya calısıyorum ama oda cok zahmetli oluyor.Bilgin varsa ve bana ulaşırsan sevinirim dostum.
herkese slm siz Ramzey tek silindir bilirmisiniz . . . nasıl kullanıyım tarif etseniz ... . . .
Ben 125 likle 8000 devire filan çıkıyom hızlanırken.. Ondan sonra torkun düşüşünü hissediyorsun zaten...
a_kizanlikli sen galiba motorundan memnun değilsin yüz ifadene bakılırsa.. Tarifmi istiyorsun? Yavaş kullan 40 ı geçme motorun için en sağlıklısı..
Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”
Sinan Atasoy
ramzeyde allah ne verdiyse bastır.nasılsa yerli üretim parça bol ve ucuz.bozuldumu götür servise yaptır.şaka değil, ben olsam öyle yaparım.
geçen devir ibresinin pimi çıkmış bir baktım motor 12 bin deviri geçiyo dedim patlatıcaz herhalde sonradan çaktım pimin çıktığını ama çok manyak oluyo sanki son limitleri zorluyomuş gibi
ayrıca ben herhalde çok zorluyorum deviri bazen 8-9 bin arası vites atıyorum
ERASER WİLL COME BACK
Ya bugün hususi dikkat ettimö.. 4 bin devirde motor kedi gibi mırlanıyo sadece ölü hiç icraat yok.. 6 bin dolaylarında kullanınca ancak basınca zıplıyo veya gazı kapatınca kasıyor.. 6 bin devrin aşağısı direk yalan dolan..
Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”
Sinan Atasoy
Yüksek devirde sürüpde motoru öldürme hem erken yağ değiişirsin hem ömrünü azltırsın hem fazla yakıt yakarsın ama belkide senin takometre başka bir birimde yazabilir.
Tabi deviri mil cinsinden yazıyor zaten bir kısmı Yaw 4 bin devirde motor yok diyorum.. 14 senedir yakıttan elde ettiği enerjiyi mekanik enerjiyi çeviren aletlerin tepesindeyim.. Hagi devirde maximum tork ürettiğini hangi devirlerin normal olduğunu giderken çekişten hissedebiliyorum. 6 bin devir yüksek bir devir değil.. Çok da yakmıyor 6 bin dolayında kullanınca..
Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”
Sinan Atasoy
jetaime dediğin çok doğru.125 lik motorda 6 bin devir normal devir, 8-9 binde ancak hız görebiliyorsun.racing makineler hariç bu devirler diğer kullanıcılar için yüksek devirler.örneğin mz etz 251'de 6000 devir çok yüksek bir devir.
jawa,senin eski jawa maksimum kaç devir görüyodu?bide neden sattın ki gül gibi ts350 ni?çok yakıyo diyemi?
yaw sorma, kapıldık bi daha iyisini alıcam hevesine, gitti gül gibi ts!yanlış hatırlamıyosam 8 bin devir görüyordum ama yanılıyor olabilirim.sürüşü en keyifli motorumdu.
bi gün hiç üşenmedim karbüratöre giden hortumu söküp depoyu boşalttım.daha sonra çalıştırıp karbüratördeki benzin bitene kadar gazladım.bittiği yerde depoya tam 1 lt. benzin koydum.bu benzinle fazla gaz açmadan ortalama 70 km/h süratle tam 20 km. gittim.yani 100km. de aşağı yukarı 5 lt. falan yakıyor.2 zamanlı çift silindirli bir motor için gayet uygun.zaten ben motora ekonomik olsun diye binmiyorumki! velhasılkelam aslında kinetic'de gidici ama acelem yok.müşteri çıkarsa veririm.
ne varsa 2 zamanlı çift silindirlilerde var,kaldı ki ts350 de sevdiğim motörler arasındadır bide eski kawasaki ve suzukinin 3 silindirli 2 zamanlı motorları var bilmem bilirmisin,bi ara alacak oldum(74 suzuki gt750,3silindir,su soğutma,suzuki CCI otomatik yağlama,5 vites,78 beygir,210 km son hız)parçası bulunmaz diye vazgeçmiştim...ne gazlanırdı be aaaaah ah!
benim ij de uzun yolda 5 lt nin altına düşmedi bu arada
bizim bi arkadaş anlatıyordu
cigara diye bir motora binmiş 3 silindirli 2 zamanlı
o motora 6000 devirden sonra motora çok sıkı tutnacakmışsın o devirden sonra karbüratörde ekstra kapaklar açılıyor ve benzin tüketimi 2 katına çıkıyormuş motorun sesi falan herşeyi değişiyomuş ama o motordan ben hala göremedim
Kingston in Aksaray
(niye diye sormayın :((()
o dediğiniz motorları ne gördüm ne de duydum.ama güzel aletlere benziyor.
fakat benim 2 zamanlılarda beğenmediğim 2 şey var.birincisi çok duman atmaları, ikinciside sesleri iyi değil.2 zamanlı motor gaz verirken güzel ses çıkarır ama gazı kestinmi başlar patırdamaya.
geçen gün nihayet tek silindir bir ij kullanma fırsatım oldu.motorun çekişi güzel ama inanılmaz gürültülü.4 zamanlı yeni motordan sonra doğrusu hiç çekilmiyor.
ayrıca kullandığım motor sepetliydi.ilk defa sepetli bir motor kullandım.kontrolü çok zor geldi.özellikle dönüşler tam bir cambazlık oldu benim için.
sağa virajlarda devrilmemek için resmen debelenirken, sola virajlarda da ön teker hop hop zıplayıp viraj dışına kaydığı için motorun önüne doğru abanarak motordan fırlamak üzere olan bir adam görüntüsü çizdim.motor yatmadığı için direksiyonla dönme olayı bence bir motorcu için kabus!bu alet motosiklete sepet takılmış bir "motosiklet" değil!kesinlikle yanılmayın bu alet sepet taklıdığı an bambaşka bişey oluyor.ne araba, ne motor.motosiklet kullanmaya alışmış ve haz alan arkadaşların sepetli motorlardan uzak durmasını öneriyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)