250'lik Cross , Süper Moto'ya dönüştürülebilir mi ?
Reklamlar
-
Geçen hafta Kanuni Cross 250 aldım, daha önce uzun süre motosiklet kullandım ve genelde asfaltta şehirler arası yolculuklar yaptım ancak tam cross bir makina hiç denememiştim şu an cross 250'den arazide çok memnunum benim gibi crossa yeni başlayan biri için oldukça yeterli ancak şehir içinde tam bir eziyet, vibrasyonu sayesinde Azer Bülbül gibi oluyorum .
Bu motosiklete süper moto jant ve lastik nasıl olur ? haftalık veya iki haftada bir cross lastik ve jantlarla değiştirmek çok zor mu olur ? süper moto jant lastik fiyatları ne kadardır ? şehir içinde süper moto jant ve lastikler gerçekten asfalt yolculuğunu eziyet olmaktan kurtarır mı ?
cevaplarınız ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
insan acizdir, muhtaçtır, fazla artislik yapmamalıdır.
Reklamlar
-
vallahhi sm jant takımları 1000euro civarı bende sm lastik buldum. vakit bulunca böbekleri aynı tutup tel ve çemberi 17lik yapacam. ve şambrelliye çevirecem.
-
bende araştırmıştım bir ara çok zor yapması bikere süpermoto jantları 17'' oluyor kanuni cross 250 jantları ise ön- 21 arka 18,sizin 2 tane 17'' jant bulmanız gerekiyor zaten bunlar yapacağınız ilk masraf,ikincisi ise lastikler alacağınız lastiklerin deseni süpermotoya uygun olması gerekiyor çok pahalıya kaçmaz istemiyorsanız duro iyi bir seçim olur.İkinci seçeneğiniz ise standartların dışına çıkarak yabilirsiniz arka jantınız 18'' bitane daha 18'' jant bulup onu da ön'e takabilirsiniz.Bu konuda benim bildiklerim bu kadar eğer bu düşüncenizi hayata geçirmek istiyorsanız mutlaka bir ustaya başvurun çünkü göründüğü kadar kolay değil jant genişliği önemli (freninin kampana-disk olması janta uyum sağlaması v.s) umarım yardımcı olabilmişimdir,uzun oldu kusura bakmayın...
-
Normalde arazi motorlarını süpermotoya çevirmek bayağı masraflı oluyor. Türkiye şatları anormal olduğu için hele burda anormal masraflı oluyor: Jantlar pahalı.
Bununla beraber, Çin asıllı motosikletin bünyesine uygun Çin asıllı süpermoto jantlarını ucuza bulmak belki mümkün olur.
Fakat arazi motorunu SM'ye çevirmek bayağı radikal bir adım. Onun yerine asfalta çok daha uygun enduro lastikleri bulmayı deneyebilirsin ki var böyle lastikler...
Daha doğrusu varmış Çok da allameicihan havasında konuşmayayım çünkü arazinin yabancısı, süpermotonun acemisiyim.
-
Evet asfalta daha uyumlu lastikler bolca mevcut bu konuyu da değerlendirmelisin XL200 lerde duro yada metzeller lastikler vardı ve gayet güzeldi hem asfaltta hem patikalarda..
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
-
Bugün avcıların altını üstüne getirdim nerdeyse bütün motosiklet tamircilerini gezdim.Tamamen uyumlu 17'' jant yok en azından gittiğim sevvis ve tamircilerin elinde yoktu.Ancak sirkecide belki bulunabilir.Gelelim somut adımlara;Kanuni servisi 140 tl fiyata çember ve telleri bir gün içinde getirtebileceğini işçiliğiyle 200 tl ye halledebileceğini söyledi.Birde mondial servisinde bunu yapabileceklerini ama motoru görmeden fiyat veremeyceklerini söylediler.Yaptırmak isteyenler olursa servisler avcılarda biri yanyol E-5 üzerinde diğeri avclıar sahil yolunda.Detaylı bilgiyi isteyene verebilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler