devir 4 ü geçince zırıltı, bağırma ve titreme
Reklamlar
-
kartalizma07 adlı üyeden alıntı
nasıl yani, biraz daha açarmısın, cvp için sağol.
motordaki emiş ve tahliye sibopları hareketini eksantriğin üzerinde sürtünme ile yapar , ne kadar yag pompası eksantriği yağlasada sürtünmeden dolayı zamanla eksantrik ve sibopların birbirine temas eden kısımlarında aşınma oluyo .aşınmadan dolayıda bu 2 parça arasındaki mesafe açıldığı için eksantrik siboplara sertçe vurmaya başlıyor ve o sesi yapıyor . Yani yaptırman gereken rutin sibop ayarı .
Umarım açıklayıcı olmuştur
kartalizma07 adlı üyeden alıntı
karbüratör temizlenmez dedi ustam, sökülünce ayarı bozulur dedi temiz olduğu kanısındayım...
benzimn-hava karışımı ile oynamadığı sürece bişey olmaz ama senin sorunun kesinlikle karbüratör değil !!
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
Reklamlar
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
yahu ben bu topicteki mesajları okurken baya bi güldüm yahu.
arkadaşlar, sıkıştırma oranı yüksek değilse platinyum buji daha iyi randıver verdi bende.
kartal kardeş, yüksek debvirde yani gs 500 için söylüyorum, 6000 devirde ve geçince kesilmeler oluyordu. suzuki ustasına telefonda sordum, bana direk 6000 devir ve üstüyse buji dedi. değiştirdim, sorun bitti.
yüksek devirde bu titreşimler egzantrik zincirinden de gelebilir, dişlisinden de. ama konu yüksek hızda olduğundan sen ön dişliyi bir büyütüversen de denesen?
aklıma bu saatte başka bişii gelmiyor.
ayrıca sen tecrübeli adamsın, çaresini bulursun ;)
ön dişliyi değiştirdim şimdi 15 var, 16-17 mevcut, genellikle 16 kullanırım. arada değiştiririm. 16 lık dişlidede yapıyo devir 4 ü geçince bağırma ve titreşim oluyo.
benim sorunum bu aslında.
egzantrik diyende oldu bujiyi değiştir ve karbüratörü temizlet diyende oldu.
rolantide tekleme yapıyo belki bujiden belkide subap ayarından.
tecrübem biraz var sağol
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:00 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:55 AM ----------
SmirnouF adlı üyeden alıntı
motordaki emiş ve tahliye sibopları hareketini eksantriğin üzerinde sürtünme ile yapar , ne kadar yag pompası eksantriği yağlasada sürtünmeden dolayı zamanla eksantrik ve sibopların birbirine temas eden kısımlarında aşınma oluyo .aşınmadan dolayıda bu 2 parça arasındaki mesafe açıldığı için eksantrik siboplara sertçe vurmaya başlıyor ve o sesi yapıyor . Yani yaptırman gereken rutin sibop ayarı .
Umarım açıklayıcı olmuştur
benzimn-hava karışımı ile oynamadığı sürece bişey olmaz ama senin sorunun kesinlikle karbüratör değil !!
sübap ayarınıda 2-3 ay önce yaptırdım, oyuncakmı bu sık sık açılırmı kapak, zararı olmasın. bidaha yaptırayım bari
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
Motorun marka model nedir? İticili mi yoksa zincirli mi?
-
Nipp10 adlı üyeden alıntı
Motorun marka model nedir? İticili mi yoksa zincirli mi?
motor çin malı kubamotor(orj. sanlg) 150cc ybr tipinde motor, zincirli
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
kartalizma07 adlı üyeden alıntı
motor çin malı kubamotor(orj. sanlg) 150cc ybr tipinde motor, zincirli
titreşim hangi seviyede.mesela agk 125 klasikler kadar mı daha mı fazla. veya apache kadar mı . veya ybr ye yakın mı. benzerlerine göre nasıl
-
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
titreşim hangi seviyede.mesela agk 125 klasikler kadar mı daha mı fazla. veya apache kadar mı . veya ybr ye yakın mı. benzerlerine göre nasıl
diğer motorlara binip kıyaslama fırsatı olmadı.
aşırı titreme yok uzun yolda yaptım rahatsız etmiyo.
ustam bundaki titreme iyi dedi, ybr kullanan arkadaş fazla yok iyi dedi.
aklıma takılan 4 ten sonra artması özellikle 4-5 arası seste ve titremedeki artış.
tamircinin birisi bişeyler yapmıştı ve 5-6 ya kadar bişey yoktu ama zamanla eskisi gibi oldu.
ne yaptığınıda söylemiyo bende artık gitmiyorum.
biriside 100 liraya sıfır titreşim dedi, güvenmedim.
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
kartalizma07 adlı üyeden alıntı
diğer motorlara binip kıyaslama fırsatı olmadı.
aşırı titreme yok uzun yolda yaptım rahatsız etmiyo.
ustam bundaki titreme iyi dedi, ybr kullanan arkadaş fazla yok iyi dedi.
aklıma takılan 4 ten sonra artması özellikle 4-5 arası seste ve titremedeki artış.
tamircinin birisi bişeyler yapmıştı ve 5-6 ya kadar bişey yoktu ama zamanla eskisi gibi oldu.
ne yaptığınıda söylemiyo bende artık gitmiyorum.
biriside 100 liraya sıfır titreşim dedi, güvenmedim.
ybr kullanan arkadaş iyi demişse emin ol iyidir. bir başka çinli kullan nasıl titrediğini göreceksin. moto titrer özelikle 8000 den sonra ele alınacağı kalmaz önemli olan o titrerken senin önemsememen.
o 30 liraya titreşimini alan ustaya MT de yazmışlardı ya subap ayarı yapmıştır diye doğrudur. ayarı kaçmıştır yine biraz. bir de ben kalın yağ koyunca bir miktar titreme ve ses azalıyor. takma kafana titrer. titremeyen istiyorsan cbf veya ybr al
-
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
ybr kullanan arkadaş iyi demişse emin ol iyidir. bir başka çinli kullan nasıl titrediğini göreceksin. moto titrer özelikle 8000 den sonra ele alınacağı kalmaz önemli olan o titrerken senin önemsememen.
o 30 liraya titreşimini alan ustaya MT de yazmışlardı ya subap ayarı yapmıştır diye doğrudur. ayarı kaçmıştır yine biraz. bir de ben kalın yağ koyunca bir miktar titreme ve ses azalıyor. takma kafana titrer. titremeyen istiyorsan cbf veya ybr al
monial kn150ve eski windy ye göre az titreme, subap ayarı yaptırayım birara.
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
kartalizma07 adlı üyeden alıntı
sübap ayarınıda 2-3 ay önce yaptırdım, oyuncakmı bu sık sık açılırmı kapak, zararı olmasın. bidaha yaptırayım bari
kapak açmaktan bişey olmaz allah komple açtırmasın
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
-
s.a. arkadaşlar
Bende arkadaşın motorundan var skyjet 150 (cbr 125 çakması)
motoru yeni aldım. Beni rahatsız eden titreme olayı. Henüz daha vites boşta iken gaza basınca acayip titriyor ve zırıldı yapıyor. Giderkenki titremeyi tahmin bile edemezsiniz. Ayrıca 77 km hızı geçemedim. Zaten öyle bir titiryorduki motor elimden kaçıp gidecekti.
Bu sorunu nasıl çözeriz. Bazı arkadaşlar yardımcı olmuştu birde sizlerin bilgilerine ihtiyacım var.
Not: Grenajlarının hiç biri kırık veya çatlak değil. En çok ses farın bulunduğu kafa grenajından geliyor .
-
Motorun titrememesi için malzemenin kalın olması lazım adamlar kıl gibi ince malzeme kullandıklarından motorun her yeri titrer buna tamamen çözüm bulmak ancak motoru değiştirmekle olur. Şimdi titreşimi yarı yarıya engellemek için motorda şaseye bağlanan bütün vidalara halka conta o-ring yada kauçuklu conta koymalısın titreşim önemli ölçüde azalacak.
Ben denemedim forumda contayı koyanlar titreşimin azaldığını söylüyorlar. Motorun şase ile bütün bağlantılarına sırasıyla; o-ring, lastik conta, plastik conta, demir conta koyacam somunlar biraz şişecek ama titreşimin yarıdan fazla azalacağını düşünüyorum...
-
teccol adlı üyeden alıntı
s.a. arkadaşlar
Bende arkadaşın motorundan var skyjet 150 (cbr 125 çakması)
motoru yeni aldım. Beni rahatsız eden titreme olayı. Henüz daha vites boşta iken gaza basınca acayip titriyor ve zırıldı yapıyor. Giderkenki titremeyi tahmin bile edemezsiniz. Ayrıca 77 km hızı geçemedim. Zaten öyle bir titiryorduki motor elimden kaçıp gidecekti.
Bu sorunu nasıl çözeriz. Bazı arkadaşlar yardımcı olmuştu birde sizlerin bilgilerine ihtiyacım var.
Not: Grenajlarının hiç biri kırık veya çatlak değil. En çok ses farın bulunduğu kafa grenajından geliyor .
benim motor race tarzı değil ybr gibi, skyjet race modellerinin titremesi meşhur. benimki o kadar titremiyo
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:26 PM ----------
y.infernal adlı üyeden alıntı
Motorun titrememesi için malzemenin kalın olması lazım adamlar kıl gibi ince malzeme kullandıklarından motorun her yeri titrer buna tamamen çözüm bulmak ancak motoru değiştirmekle olur. Şimdi titreşimi yarı yarıya engellemek için motorda şaseye bağlanan bütün vidalara halka conta o-ring yada kauçuklu conta koymalısın titreşim önemli ölçüde azalacak.
Ben denemedim forumda contayı koyanlar titreşimin azaldığını söylüyorlar. Motorun şase ile bütün bağlantılarına sırasıyla; o-ring, lastik conta, plastik conta, demir conta koyacam somunlar biraz şişecek ama titreşimin yarıdan fazla azalacağını düşünüyorum...
ben kauçuğa benzer conta kestirdim 4 civataya uyguladım pek bişey fark etmedi.
her civata şase arasına konulamıyor zaten yeterli aralık olmadığı için.
ben kulak kısmına koyabildim sıkıncada zamanla ezildi ve dağıldı.
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
kartalizma07 adlı üyeden alıntı
[/COLOR]
ben kauçuğa benzer conta kestirdim 4 civataya uyguladım pek bişey fark etmedi.
her civata şase arasına konulamıyor zaten yeterli aralık olmadığı için.
ben kulak kısmına koyabildim sıkıncada zamanla ezildi ve dağıldı.
lastik işe yaramıyor dediğin gibi civata yine titreşimi iletiyor direk şaseye. ama takoz lastiği takılabilirse olabilir. takoz lastiğinde sağ ve sol taraftaki civata bir biriyle bağlantılı değil. o yüzden titreşimi iletmiyor
-
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
lastik işe yaramıyor dediğin gibi civata yine titreşimi iletiyor direk şaseye. ama takoz lastiği takılabilirse olabilir. takoz lastiğinde sağ ve sol taraftaki civata bir biriyle bağlantılı değil. o yüzden titreşimi iletmiyor
usta takoza alınmaz dedi, dediğim gibi aralık yok pul girecek kadar ancak...
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
Egzantrik,subap buji belki olur diyorum sorun 3ünden birindedir
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler