125 zn'm durmadan stop ediyor ne olur yardımmmmm!!!
Reklamlar
-
selamlar.. bende 1 ay kadar once bir 125 zn aldım mondial den..2 gun oncesıne kadar cok memnundum fakat gecenlerde bir gun motoru hiç kullanmadım ertesı gun calıstırdıgım gıbı stop ettı... oncesınde boyle bı sorun yoktu ılk marşta rölanti saat gıbı çalışıyodu.. fakat o 1 gunluk aradan sonra stop etmeye basladı.. soğuktur dedim ondanda deıl 1 saat kullandım yıne stop ettı.. servıs zamanı gelmıstı servıse goturdum dun bu stop etme sorununu da sordum rölantısı yukseltıldı bıraz ama hala stop edıyor... bazen yapmıyor ama mesela bı yerden donerken yavaslıyorum motor kavramadan cıkıp rölantıye geldıgı anda pat dıe stop edıyor.. bu sorunu yasayan arkadaslar yardımcı olursa cok sevınırım.. motor henuz 800 km de rodajı bıtırdım sayılır. hee birde ara sıra egzostan pat dıe ses gelmeye basladı.. onun dısında bı sorunum yok yardımcı olursanız sevınırım!!!
Reklamlar
-
Rölanti yükseldiyse yapmaması lazım normalde.. Karbüratöre pislik kaçmış olabilir belki, karbüratör ayarlarına bir baktır bence.
-
karbüratör ayarınla ilgili bir sorunun var sanırım hava yakıt karışımın zengin karışım gibi veya pislik kaçmış olabilir
servise gittiğinde bi daha bi kontrol ettir bi temizlesinler ayarına baksınlar rodaj bakımında yağ hariç işçilik ücretsiz diye biliyorum garanti kapsamında
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
karbüratör ayarınla ilgili bir sorunun var sanırım hava yakıt karışımın zengin karışım gibi veya pislik kaçmış olabilir
servise gittiğinde bi daha bi kontrol ettir bi temizlesinler ayarına baksınlar rodaj bakımında yağ hariç işçilik ücretsiz diye biliyorum garanti kapsamında
ewet hocam ucretsızdı... ama dedım ya bı gun kullanmadım motoru ertesı gun bu sorun basladı.. oncesıne kadar saat gıbı calısıyodu gıderken patlamada yapmıyodu.. rolantı actılar bıraz ama bu seferde rolantı yuksek.. sanırım karışım ayarına bakmadılar dedıgın gıbı onuda gostermem laznım sanırım.. cok sınırlerımı bozdu bu benım yaaa.. bırde adam yağı taşarcasına doldurda.. yağ koydugu kapagın dıbıne kadar geldı yağğ.. bu normalmı dedım eewet dedı... napcam bılmıyom..
-
Bildiğim kadarıyla 700-750 gr. civarı yağ kapasitesi var 125 ZN lerin, yağın taşacak kadar yukarıda olması pek doğru gelmiyor bana.
Senin yağ tıpasında seviye göstergesi var, motoru stop ettikten sonra 5 dk. bekle ve yağ tıpasını çıkartıp temizleyip, sonuna kadar bir kez daha yerine takıp çıkar. Tıpa üzerindeki 2 çizgi arasında üstteki çizgiyle hemen hemen aynı hizada ya da 1-2 mm altında yağ seviyen olması lazım. Üstteki çizginin üzerindeyse seviye, yağın fazla demektir. Bu durumda motor sağlıklı çalışmaz ve fazla yağı atmaya çalışır. Motorun alttaki yağ tahliye tıpasını gevşeterek fazla yağını boşaltabilirsin.
-
ya acaba bu bi elektrık sorunu olabılırmı ? sanmıyorum cunkı motora hıc ellemedım bı gun bekledıkten sonra boyle oldu.. ama ıhtımal.. bu ıs cok canımı sıkıyo yaa
-
-
Benzinlik bi durum olabilir.yeterli ısı oluşmadığında motorun kötü benzini yakmadığından stop edior olabilir?
-
woawoawoa adlı üyeden alıntı
Benzinlik bi durum olabilir.yeterli ısı oluşmadığında motorun kötü benzini yakmadığından stop edior olabilir?
Merhaba arkadaşlar.. benım sorunum motorun rolantı bozuklugu ve calısma sıkıntısı!! 1 gun ara verıp motoru yatırmamdan sonra basladı oncesıne kadar saat gıbıydı.. fakat bişi dikkatımı cektı.. öncelerı motoru çalıştırdıgımda motor kendı kendıne devrini arttırıyodu bir süre , sonra normale düşüp saat gıbı çalışıyodu bu otomatik jikle dedıklerı olsa gerek! artık boyle bısı kalmadı calıstırıyorum gazı bıraktıgım anda stop edıyor.. haa cok ısıtıp bı sure dolaşıyorum sonrasında rolantı eskı badford kamyonetler gıbı dengesız calısıyo bi yukselıyo bı alcalıyo falan! motor gıderken yavasladıgımda vitesten cıkıp rolantıye gelınce stop edıyor cogu zaman.. eskıden 105 goren motor sımdı 80 gecmek ıcın k..ını yırtıyo.. birde gazı bıraktıgım zaman egzostan cızırtı ve patlamalar elıyo ara sıra! oto. jikle takılı kalmış olabılırmı acaba ? veya calısıp calısmadıgını sokmeden nasıl anlarım? daha sıfır motor yaa henuz 900 km de elletmek ıstemıyorum ıcıme sınmıyo bu iş fazla .. birde iyi bir usta onerırseniz sevınırım...
saygılar...
-
Karburatörün içine pislik gelmiştir yada şamandıra takılı kalmıştır.Karburatörün üzerine tornavidanın tersiyle tıktıkla
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
[QUOTE=mach1;1772766]Karburatörün içine pislik gelmiştir yada şamandıra takılı kalmıştır.Karburatörün üzerine tornavidanın tersiyle tıktıkla [/QU
Muhtemel midir? Ben motor çalılırken zaten o sarsıntı yapıyo dıe dusundum o yuzden bole bır gırıısımde bulunmadım.. ama en kısa zamanda denıcem başka cozumlerınde varsa beklıyorum... saygılar..
-
Merhaba arkadaşlar.. benım sorunum motorun rolantı bozuklugu ve calısma sıkıntısı!! 1 gun ara verıp motoru yatırmamdan sonra basladı oncesıne kadar saat gıbıydı.. fakat bişi dikkatımı cektı.. öncelerı motoru çalıştırdıgımda motor kendı kendıne devrini arttırıyodu bir süre , sonra normale düşüp saat gıbı çalışıyodu bu otomatik jikle dedıklerı olsa gerek! artık boyle bısı kalmadı calıstırıyorum gazı bıraktıgım anda stop edıyor.. haa cok ısıtıp bı sure dolaşıyorum sonrasında rolantı eskı badford kamyonetler gıbı dengesız calısıyo bi yukselıyo bı alcalıyo falan! motor gıderken yavasladıgımda vitesten cıkıp rolantıye gelınce stop edıyor cogu zaman.. eskıden 105 goren motor sımdı 80 gecmek ıcın k..ını yırtıyo.. birde gazı bıraktıgım zaman egzostan cızırtı ve patlamalar elıyo ara sıra! oto. jikle takılı kalmış olabılırmı acaba ? veya calısıp calısmadıgını sokmeden nasıl anlarım? daha sıfır motor yaa henuz 900 km de elletmek ıstemıyorum ıcıme sınmıyo bu iş fazla .. birde iyi bir usta onerırseniz sevınırım...
saygılar...
-
Dostum bence az çok gördüğüm bi sorun senin yaşadığın %90 karbüratör e pislik kaçmıştır yada havayla ilgili sorun yaşıyosun çünkü yavaşlayınca yapıyo diyosun!! bi göster direk karbüratör e baksın hangi usta olursa olsun karbüratör e bakabilir sanırım.. yetkili sevisine götür orada da direk karbüratöre baktır benim tavsiyem..
Hızını Umutlarına Göre Ayarla!!
-
İLK ÖNCE ÜZERİNDEKİ ÇİN MALI BUJİYİ ÇIKART,Bİ TANE NGK BUJİ TAK ,BUJİ BAŞLIĞINI KONTROL ET,OLMADI HAVA AYARINI KONTROL ET,İYİ GÜNLER.
-
motmet adlı üyeden alıntı
İLK ÖNCE ÜZERİNDEKİ ÇİN MALI BUJİYİ ÇIKART,Bİ TANE NGK BUJİ TAK ,BUJİ BAŞLIĞINI KONTROL ET,OLMADI HAVA AYARINI KONTROL ET,İYİ GÜNLER.
kesinlikle katılıyorum bendede aynı sorun wardı kırmızı ışıklarda yavaşlayıp durduğum zaman motor stop ediyodu hava fıltresı temızlendi karbüratör temizlendi ama bı etkısı olmadı en son babam bı bujiyi değiştir bide yeni başlık al dedi motor canavar sende bence hiç bi yere bakmadan önce bujini ve buji başlığını değiştir
-
Bence karbüratörde pislik yok.Sorun karbüratörün hava ayarından ve bujiden kaynaklanıyor.
-
Herkese selamlar...benim çözülemeyen rölanti sorunum ve stop etme sorunumun yorumları için herkese teşekkürler.. Az öncesi itibari ile sorunum çözüldü ve motor eski sağlığına kavştu.... Sorun , daha öncede yorumlarını yaptığım karbüratör... Sökülüp temizlendi fakat olmayınca ustam garanti dahilinde sıfırını taktı ve tüm sorunlarım halloldu.. Sorun arızalı üretim bi karbüratör ve üzerindeki ote. jikle... Çok mutluyum
Herkese saygılar , kazasız sürüşler..
-
peki karbüratör garanti dahilinde değil diyelim fiyatı ne kadardır?
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Karbüratör fiyatları
Nexagon adlı üyeden alıntı
peki karbüratör garanti dahilinde değil diyelim fiyatı ne kadardır?
Buradan bakabilirsiniz:
http://www.rialli.com/urunler/cin-gr...burator-grubu/
-
_OLD_ adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim gayet zengin bir site.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler