motor asiri benzin yakiyor
Reklamlar
-
22 Ağustos 2009, 17:38
#1
selam arkadaslar truva 100 cup motorum var motorun karburatoru degistirdim sifir taktim obur karburator pislendigi ve cok yaktigi icin ama yakma sorunu bunda da ayni asiri derecede cok benzin harciyo motorla iki kisi bayirda gaz verdigimde ibre dusuyo nerdeyse sorun nerde anlamadim depo fulken bi yere gidip geliyim 20 km yok bile benzin yariya iniyo anlamadim gitti.boyle bi sorunu olan varmi yardimm lutfenn!!!
Reklamlar
-
22 Ağustos 2009, 17:41
#2
jikle açık gitsen yine 20km de yarılanmaz çok kötü hemen benzine vereceğin parayı bir ustaya ver yapsın
-
22 Ağustos 2009, 17:46
#3
depoda kacak fılan yok dımı yada bırısı senın benzını calıyo v8 motor kadar yakıyo acılen ustaya goster
-
22 Ağustos 2009, 18:03
#4
bütün ayarsızlıklar senin motorda olsun yine bu kadar yakmaz kardesim bune böyle....bi yerden kaçak olmasin uçuyo bence benzin....
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
22 Ağustos 2009, 18:07
#5
senin kilometren ve benzin ibrende bi sorun olmasın arkadaşım ?
PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
"www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR
-
22 Ağustos 2009, 18:14
#6
ya arkadaslar aynen ole acayip bisey gorunurde bise yok ucuyo benzin heralde benzin kacirsa koydugum yere illa benzin dokulur ama yok motorda calismasinda bi sorun yok ustaya goturcemde adam gibi birini bulamiyorumki motor ustalarina guvenilmiyo napcam bilmiyorum.
kmde benzin ibresnde bi sorun yok gittigim yolu biliyom icine koydugum benzin belli benzin ibresine bakmiyom bile canimi skyo.
-
22 Ağustos 2009, 18:22
#7
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
ya arkadaslar aynen ole acayip bisey gorunurde bise yok ucuyo benzin heralde benzin kacirsa koydugum yere illa benzin dokulur ama yok motorda calismasinda bi sorun yok ustaya goturcemde adam gibi birini bulamiyorumki motor ustalarina guvenilmiyo napcam bilmiyorum.
kmde benzin ibresnde bi sorun yok gittigim yolu biliyom icine koydugum benzin belli benzin ibresine bakmiyom bile canimi skyo.
depo kapagini araya bez koyup öyle kapat kapaini birde böyle dene
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
22 Ağustos 2009, 18:25
#8
sedat_57 adlı üyeden alıntı
depo kapagini araya bez koyup öyle kapat kapaini birde böyle dene
kardes bunun faydasi ne anlamadim?
-
22 Ağustos 2009, 19:07
#9
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
22 Ağustos 2009, 19:12
#10
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Birz düşün.... Eğer kapaktan dolayi benzin ucuyoorsa bi nevi sızdırmalığı saglamiş olursun
cup motorlarini severim
anladim ama o derece benzinin ucucagini sanmiyorum kapak saglam ya karburator ayarinda bi sorun var yada baska bi yerde bujiden yapabilirmi diye dusunuyom,bi ustaya goturcem ama tanidik yok bayrampasada bakalim bulana kadar sinir olcam heralde.
bende aynen ole cup motorlar en iisi pratik ve az yakiyo dicem benimkinin sorununu halletsem.
-
22 Ağustos 2009, 19:23
#11
Merhabalar. Eski karbüratörünüzü değiştirme nedeniniz çok yakması olarak belirtmişsiniz. Ancak Yakıt tüketimi fazla olan bir motorda yüksek km'ler sonrası dahi karbüratör değişimi gerekliliği yoktur. Ancak her ne nedenle olursa olsun değişiklik sonunda sorununuz düzelmedi ise, bunun başka belirtileride olmalıdır. Çok yakıt tüketimi + güç düşüklüğü = duman (siyah), ilk çalıştırmada zorluk, rölantide egsoz kokusu demektir. Sizde bu belirtiler var mı?Yağınızı kontrol edin. Şayet yağınızda artma yada incelme yoksa sorun ateşleme sisteminde yada karbüratör ayarlarınızdadır. Bu arada ateşleme sistemini kmontrol ettiniz mi? Yeni karbüratörü taktıktan sonra herhangi bir ayar yaptırdınız mı? Daha önce motorunuza herhangi bir müdahale yapıldı mı?
-
22 Ağustos 2009, 19:28
#12
Yakıt tankıyla karbüratör arasındaki benzin hortumunu kontrol et ufak bir delik olabilir.
-
22 Ağustos 2009, 19:33
#13
Motosiklet üreten ve ithalatını yapan bir firmada çalıştım.
İthal edilen ve üretilen tüm motosikletleri test ettim.100cc cup kullandım ve kurcalamadık yerini bırakmadım ( deney amaçlı tabii) ama değil 20km de 100km bile yarım depo benzin harcayamadım.
Karbüratörün memesini 1mm delikli birtanesi ile değiştirdiysen o zaman yakarsın ama bu durumda bile motor aşırı yakıt nedeniyle boğulur ve çiğ benzin atar....
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
-
22 Ağustos 2009, 21:41
#14
teknikhoca adlı üyeden alıntı
Merhabalar. Eski karbüratörünüzü değiştirme nedeniniz çok yakması olarak belirtmişsiniz. Ancak Yakıt tüketimi fazla olan bir motorda yüksek km'ler sonrası dahi karbüratör değişimi gerekliliği yoktur. Ancak her ne nedenle olursa olsun değişiklik sonunda sorununuz düzelmedi ise, bunun başka belirtileride olmalıdır. Çok yakıt tüketimi + güç düşüklüğü = duman (siyah), ilk çalıştırmada zorluk, rölantide egsoz kokusu demektir. Sizde bu belirtiler var mı?Yağınızı kontrol edin. Şayet yağınızda artma yada incelme yoksa sorun ateşleme sisteminde yada karbüratör ayarlarınızdadır. Bu arada ateşleme sistemini kmontrol ettiniz mi? Yeni karbüratörü taktıktan sonra herhangi bir ayar yaptırdınız mı? Daha önce motorunuza herhangi bir müdahale yapıldı mı?
eski karburator motor 2 sene yattigi icin icinde de benzin kalmis delikler tikanmis o yozden degisti simdi motor ilk calistiginda gaza basiyorum hemen almiyo biraz bogulur gibi oluyo sonra duzeliyo ya bana saglam bi usta lazim ama bilmiyorum nerde bulurum:(
-
aynı sorun bendede var eski karbiratörün ayar civatalrı aşınmıştı değiştirmek zorunda kalmıştım eski karbiratörümle cok az yakıyordu kokluyordu adeta ama simdi yutuyor benzini eski karbiratörüm iğneliydi bunda iğne yok bundan olabilirmi acaba banada yardımcı olun lütfen
-
yeni konu acmak istemediğim için buraya yazıyorum.
arkadaslar cupmotor var motoran torro 100 az yakyor diye aldım fakat 14 kurus yakıyor km de yani 2.8 lt benzin 100 km de bunun nedeni ne olabilirim karburatörü ben temizledim hava filtre sungeri bulamadıgımdan hava tutarak temizledim tek buji değişmedim . birde balataları bitmiş 2 kısı yokus cıarken 4. vites dhai olsa cıglık atarak gidiyor ve 40 ın ustune cıkmıyor.
bu soruların yanına ılaveten birde sunu sormak istiyorum motor titremeyi gectim cok asırı zırıldama var bunu neyle önleye biliriz butun baglantı yerlerinde conta görevi görsun dıye plastik bant koydum fakat hala devam ediyor
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
-
balataları değiştir ve fazla devirli sürme.
-
Arkadaşlar bende de Bisan RoadstarCup100 motor var. Motorun yakıt durumu şöyle. 1lt benzin ile 65-70 km şehiriçi. Benzinin litre fiyatı 4,970 felan sivas. Bir depo ile sivas zaraya gidip geldim yaklaşık 240km yol yaptım yani . sivasa geldiğimde de 4-5 kez çarşıya gidip geldim benzin öyle bitti. ama kullandığım devir saati 3-4 idi. bu söylediğim 2012 yazındaydı. şu aralarda ise yakıt durumu şehir için 3,5 lt ile 200km civarı...
- Senin motorunun sorunu da büyük ihtimal ayarlarındandır. aşırı benzin yakması / hava almıyor demektir. bujinde de sorun olabilir. depoda kaçak olacağını sanmam ayarlarındandır.
-
depoda kacak yok fakat sanki karburatorden sızdırıyor olabilir gecen temizledim gene yagı camur olmus yarın bıde debriyajı baktiriyim değiştirtiyim bugun 2 kişi 90 ı gecmiyordu motor otobanda yokusta kastım 105 gibi gösterdi 1-2 km dip gaz gittim sonra duz yolda 100 gmrneye basladı bu sevindirici oldu yarın artık son durumlara baktırıcam
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler