Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

EN 500 karbürator senkron ayarını bilen var mı yada el kitabı olan...

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    04 Ağustos 2009
    Slm arkadaşlar tanışmanın peşine soruya giriştim ama yardıma ihtiyacım var. Kendine usta diyen bi vatandaş beni usta olduğuna ikna ederek makinamı kurcaladı. Kurcxaladı diyorum çünki sonuç eskisinden beter oldu. Beni aşar dese anlayışla karşılarım ama ben bilirim deyip içine edenlerden rahatsız oluyoRUM. Senkron sorununu bilenler bilirler, zaten hırsımdan çok uzun yazdığımı düşünüyorum onuda yazmak istemedim. Merak eden olursa belirtilerini yazabilirim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    hangi şehirdesin
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  3. #3
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Temmuz 2006
    Şehir
    İst/Kozyatağı
    Motosikleti
    Salcano 150-T4

    Senkron ayarı

    İstediğin bilgiler bende var.İstanbul'da isen bakalım.
    Senkron ayarı ezbere yapılmaz,alet gerekir.İki adet emiş ölçen manometre iki karbüratörün üzerindeki özel yerlere bağlanarak çalışırken silindirlerin eşit hava emmeleri ayarlanır.

  4. #4

    Üyelik
    21 Kasım 2007

    bu sitede de ayrıca biraz anlatmış
    http://www.zr-7.com/carbs.htm

  5. #5
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Alıntı _OLD_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstediğin bilgiler bende var.İstanbul'da isen bakalım.
    Senkron ayarı ezbere yapılmaz,alet gerekir.İki adet emiş ölçen manometre iki karbüratörün üzerindeki özel yerlere bağlanarak çalışırken silindirlerin eşit hava emmeleri ayarlanır.
    Üstad yapılması gerekeni yazmış.Hangi şehirde olduğunu bilmiyorum.Yapman gereken 2 adet vakum manometresi alıp (1-2 bara kadar yeter)birer hortumla karbüratörler üzerinde bulunan lastik tıpaları çıkarıp oralara bağlamak.Makinayı 2000-3000 devir civarına sabitleyip her iki silndirinde aynı emiş değerlerine gelinceye kadar karbüratör ayarlarını yapman lazım.Kolay gelsin.
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler